| 

Poslovne priložnosti

Računovodstvo malo drugače

Računovodstvo malo drugače

Potrebujete računovodjo, računovodski servis, tajništvo?

Za razliko od klasičnih računovodskih servisov, po novem računovodja delo opravi kar v vašem podjetju. S seboj prinese prenosni računalnik z vso programsko opremo. Potrebuje nekaj prostora, stol in delo se lahko začne. DDV, plače, odprte postavke, nasvet,... vse pri roki in v vaši pisarni. Pomenbno je, da se stranki zagotovi podpora, ki jo klasični računovodski servisi ne izvajajo. Tukaj gre predvsem za poslovno in računovodsko administracijo. Za primer smo pogledali v podjetje Moj računovodja d.o.o., ki se ukvarja z oddajo svojih računovodji strankam, ki od računovodskega servisa pričakujejo nekaj več…

"Projekt, ki se ga je pred dvema letoma v Sloveniji lotilo podjetje Moj računovodja d.o.o., danes zaposluje 8 redno zaposlenih sodelavcev, ki skrbijo za več kot 140 pogodbenih partnerjev."

Podjetje Moj računovodja d.o.o. s sedežem v Ljubljani, je specializirano za vse vrste računovodskih in administrativnih del. Jamči profesionalno in strokovno opravljeno storitev, saj zaposluje strokovno podkovan kader. Vse storitve opravljajo v svojih ali strankinih prostorih, odzivni čas pa je zelo kratek, saj so njihovi referenti mobilni, opremljeni s popolno programsko in strojno opremo. Delovni čas prilagajajo potrebam stranke. Prednost najema računovodje je, kot pravijo, v prihranku časa, denarja ter osebnem pristopu. Storitve podjetje/podjetnik koristi samo kolikor in kadar jih potrebuje –plača torej le dejansko opravljene ure. Najem računovodje pa pomeni tudi prihranek vseh stroškov, ki jih prinese redna zaposlitev – regres, bolniške, dopusti, stroškov najema in celotne opreme delovnega mesta, ter tudi prihranek časa, namenjenem iskanju in izbiranju kadra.


Prednosti za naročnika
• računovodja vas obišče v vašem podjetju
• računovodja se prilagodi vaši dejavnosti
• ne zaračunava se dodatnih storitev svetovanja
• sprotne informacije in posvetovanje glede DDV-ja
• osebno svetovanje in informiranje
• vsa dokumentacija ostane v vašem podjetju
• ažurno knjiženje, pregled odprtih postavk, vodenje poslovnih dogodkov

Storitve lahko razdelimo v dva glavna sklopa, in sicer;

Vodenje računovodstva
• Vodenje poslovnih knjig
• Knjiženje in kontiranje
• Obračun DDV
• Obračun stroškov dela
• Izdelava zaključnega računa
• Razna poročila
• Blagovno in materialno knjigovodstvo
• Vodenje evidence osnovnih sredstev

Računovodska administracija, ki vključuje

• Fakturiranje
• Plačilni promet
• Obdelava plač
• Priprava plačilnih in potnih nalogov
• Priprava dokumentacije do računovodstva
ter celotne poslovna korespondenca
• Izterjava preko telefona ali opominov
• Sestava in priprava dopisov
• Urejanje dokumentacije za kredite, leasinge, zavarovanja
• Pošiljanje e-pošte, faksov, klasične pošte, fotokopiranje, skeniranje...
• Arhiviranje, urejanje dokumentov

V kolikor se odločate za menjavo računovodskega servisa, je med poplavo ponudnikov vredno razmisliti, kaj vam kdo ponuja na dolgi rok, kakšna je cena in kako se vodi vaša dokumentacija. Zelo hitro se lahko zgodi, da se računovodski servis po sladkih obljubah ter nizki ceni prelevi v pravo "drago" nočno moro.
 
www.mojracunovodja.eu

 

sorodni članki