| 

Poslovne priložnosti

Kdo si lasti blagovne znamke?

Kdo si lasti blagovne znamke?

V ponedeljek, 30. junija ob 18h bo v dvorani A Slovenske gospodarske zbornice na Dimičevi 13 v Ljubljani redno mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije na temo: Kdo si lasti blagovne znamke?


V pogovoru bodo sodelovali:
  • Milena Štular (Droga Kolinska),
  • Branko Žibret (ATKearney) in
  • Toni Balažič (Fructal),
  • gostil pa jih bo Iztok Sila, aktualni marketinški direktor leta.

Uvodni nagovor pred začetkom okrogle mize o tem, zakaj ravno ta tema in zakaj je pomembna z vidika umeščanja in strateškega pomena marketinške stroke, bo imela dr. Maja Makovec Brenčič, predsednica DMS.

Izhodiščna vprašanja bodo: ali je strateško upravljanje z blagovnimi znamkami izziv (in domena) managementa (ali lastnika), pogovarjali se bodo o prodaji, ukinjanju, razvoju blagovnih znamk … kot sestavnem delu marketinške strategije in strategije poslovanja podjetja ter o porabniku in blagovnih znamkah na primeru uspešnih znamk, kot so Cockta, Argeta in Fructal.

Dileme, o katerih bodo razpravljali gosti:
  • Ali imamo uporabniki pravico in /ali dolžnost, da poskušamo vplivati na politiko blagovnih znamk nekega podjetja?
  • Kako lahko svoj interes sploh izrazimo?
  • Ali tak interes sploh zanima management in/ali lastnike?
  • Koliko lastnike sploh zanimajo znamke?
  • Kako se oni sploh lahko odzovejo na take nenavadne želje?
  • Kakšna je prihodnost naših uspešnih znamk in kako jo zagotoviti?
Pogovor se bo nadaljeval ob prigrizku.

Udeležba brezplačna, število mest pa omejeno, zato je potrebna predhodna prijava na info@dmslo.si.


In še nekaj več informacij o gostih:

Govorniki na okrogli mizi ...  
Milena Štular (DrogaKolinska)
  • Podpredsednica uprave Droga Kolinska in glavna izvršna direktorica za marketing in prodajo skupine Droga Kolinska
  • Šest let predsednica slovenskega združenja oglaševalcev (SZO), vrsto let tudi članica Upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ) in članica žirij festivalov SOF in EFFIE
  • Diplomirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, se dodatno izobraževala na IEDC Poslovni šoli Bled, kjer je zaključila program splošnega managementa, ter na vrsti seminarjev v Sloveniji in tujini.
Branko Žibret (ATKearney)
  • Član vodstva podjetja za jugovzhodno Evropo
  • Zadolžen za po-prevzemne integracije in razvoj strategij, reorganizacije in skupne storitvene enote ter prestrukturiranja in upravljanje s stroški
  • Izkušnje kot direktor proizvajalca pijač in direktor investicijske družbe
  • 10 let v svetovanju
  • Izobrazba: Harvard Business School, General Management Program, IEDC, Bled School of Management, MBA, in M.Sc., Ekonomska fakulteta v Ljubljani, univ. dipl. ekon.
Toni Balažič (Fructal)
  • Predsednik uprave Fructala
  • Svetovalec na AT Kearney
  • Direktor sektorja marketinške raziskave, komunikacije in razvoj na Petrolu
  • Univ. dipl. ekon., ABC
Gostitelj okrogle mize ...  
Iztok Sila (Telekom Slovenije)
  • Marketinški direktor leta 2008
  • Direktor Sektorja za marketing v podjetju Telekom Slovenije
  • Začel l. 1986 tržni raziskovalec v oglaševalski agenciji Studio Marketing
  • Pet let direktor projektov v agenciji Luna
  • Štiri leta izvršni direktor v agenciji Imelda
  • Direktor oddelka za vodenje odnosov z naročniki (Client Service Director) v agenciji Lowe Digitel
  • Diplomant Ekonomske fakultete v Ljubljani, tudi slušatelj prve generacije Executive MBA študija na IEDC
Uvodničarka okrogle mize ...  
Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta)
  • Izredna profesorica za mednarodno poslovanje in trženje na Ekonomski fakulteti
  • Članica strokovnih ter znanstvenih združenj s področja trženja in mednarodnega poslovanja (EMAC, AIB, EIBA, AMA), uredniških odborov znanstvenih in strokovnih revij, upravnega odbora Društva za marketing Slovenije, predsednica 11. in 12. Slovenske marketinške konference, podpredsednica 13., podpredsednica Oglaševalskega razsodišča pri SOZ
  • Predava na domačih in tujih univerzah (Anglija, Francija, države nekdanje YU)
  • Soustanoviteljica in predsednica Študentske poslovne konference, ki povezuje raziskovalno delo študentov s potrebami podjetij
  • Svetuje na področju internacionalizacije, razvoja trženja in trženjskih strategij

Vir in več informacij: www.dmslo.si, mag. Nastja Mulej, New Moment, 041 540 866, nastja@newmoment.si

sorodni članki