| 

Posel in moda

Rolex je in

Rolex je in

Po skorajšnjem izumrtju te prestižne blagovne znamke je v zadnjih letih Rolex naredil veliki come back. V poplavi ponaredkov in kopiranih modelov so svojo kolekcijo osvežili ravno toliko, da so nam sprožili "tisto" iskro. Vžig, ponavadi potreben, da nas neki izdelek pritegne do te meje, da lahko ušpičimo kakšno proračunsko neizvedljivo neumnost. Takrat si ne znamo razložiti kako je ta izdelek na trgu praktično nespremenjen že 50 let, nas pa je obsedel danes. Ja ,vse je igra komerciale, blagovne znamke in ljudi, s katerimi povezujemo ure kot so Rolex.

Oseba, ki nosi Rolex je vedno nekoliko skrivnostna. Nikoli ne veš ali je poslovnež ali mafijec. Verjetno se najbolj dopade gospodu (model Daytona seveda) srednjih let, ki vozi Astona, nosi obleko Canali, bežni znanci pa vedo samo za nekaj poslov, ki jih trenutno obvladuje. Toliko legend povezanih z Rolex-om verjetno ne premore nobena urarska hiša.

Nam se dopade Oyster Perpetual GMT master 2
Gospod Malalan vam jo z veseljem predstavi, s seboj pa jo odnesete za dobrih 5.000 eur.

Gašper G.

sorodni članki