| 

Poslovne priložnosti

Kaj še šteje v očeh kupca?

Kaj še šteje v očeh kupca?

Naj vas še enkrat spomnimo na 13. Slovensko marketinško konferenco, katere pričetek se bliskovito bliža. Vodilna tema letošnje konference je: KAJ ŠE ŠTEJE V OČEH KUPCA? Kaj prepriča kupca, da se odloči za naš izdelek oz. storitev? … ali ustvarjanje vrednosti za kupca je rdeča nit letošnje, že 13. Slovenske marketinške konference, ki bo zaživela 27. in 28. maja v Bernardinu.

Okolje okoli nas se spreminja. Kupci se spreminjajo z njim. Kaj je torej tisto, kar prepriča kupca, da se bo odločil za naš izdelek ali storitev? Je to kvaliteta izdelka, zgodba tržne znamke, oglas na televiziji? In kako vplivajo spremembe in trendi v okolju na naše marketinške aktivnosti? Ali lahko še vedno delamo tako, kot smo delali do sedaj, ali so potrebne spremembe?

Odgovori na ta vprašanja niso enoznačni. Gotovo pa je, da so odlični izdelki in storitve temelj za uspeh podjetij. Pri tem gre predvsem za celovito izkušnjo z izdelkom oz. storitvijo. Gre za to, kako je izdelek predstavljen skozi komunikacijo, kako je dosegljiv na policah trgovin, ali je njegova cena takšna, da pritegne kupca? Ali je prijazen do okolja in enostaven za uporabo?

Kljub temu, da se okolje spreminja, ostaja izdelek še vedno v središču, le njegova vsebina se spreminja. Pri tem ne gre samo za nove izdelke in storitve, ampak tudi za inoviranje procesov okoli obstoječih izdelkov oz. storitev, ki na novo opredelijo vrednost le-teh.

To bo zgodba letošnjega srečanja 700 vodilnih delavcev s področja trženja, ki se bodo zbrali 27. in 28. maja v hotelu Bernardin v Portorožu.


Marketinški direktor leta
Poleg samega zanimivega programa z elitnimi gosti, ki bodo sodelovali na konferenci, pa bodo letos na SMK že drugič zapored razglasili Marketinškega direktorja leta. Gre za priznanje posameznikom in posameznicam za večletno delo, ki se je z uveljavljanjem marketinške filozofije odrazilo v vidnem poslovnem uspehu njihovih gospodarskih subjektov. Z nagrado želi Društvo za marketing Slovenije izpostaviti posameznike, ki si jih marketinška skupnost želi in je nanje upravičeno ponosna, ter poudariti interdisciplinarnost in poslovno učinkovitost marketinga.

Marketinški up leta
Tudi letos pa bodo na SMK razglasili Marketinški up leta, ki jo podeljuje Društvo za marketing Slovenije za najboljše zaključno pisno delo študentov na dodiplomski in podiplomski ravni (diplomska in magistrska dela). Z njo želi prispevati k dvigu kakovosti del s širšega področja marketinga in zmanjšati razkorak med problemi marketinške prakse in akademskimi obravnavami zadevne problematike.

Organizatorji 13. SMK
Soorganizatorja Slovenske marketinške konference sta Društvo za marketing Slovenije (www.dmslo.si), prostovoljna, nevladna, nepolitična in neprofitna organizacija posameznikov, ki od leta 975 informirajo, izobražujejo in združujejo člane, ščitijo poklicne interese, se povezujejo s sorodnimi organizacijami doma in v tujini ter uveljavljajo trženje kot stroko v širši javnosti ter časnik Finance (www.finance.si), ki SMK soorganizirajo že 8. leto, ker se zavedajo pomembnosti področja trženja, ki je močno vpeto v del poslovne javnosti.

Vir: mag. Nastja Mulej, Idea Thinker, gsm: + 386 (0)41 540 866, New Moment - New Ideas Company, Ob dolenjski zeleznici 182, 1000 Ljubljana, Slovenia, tel.: + 386 (0)1 420 19 51, www.newmoment.si

sorodni članki