| 

Aktualno

13.Internautica

13.Internautica

Že trinajsto leto zapored se bo prvi teden v maju portoroška marina okrasila z nizom belih šotorov in gostoljubno sprejela številne obiskovalce s soncem in navtiko prežete mednarodne navtične razstave – Internautica 2008. Tudi tokrat se organizatorji nadejajo toplega pomladnega vremena in blagodejnega morskega zraka, dva nepogrešljiva spremljevalca osrednjega slovenskega navtičnega dogodka, obenem pa obljubljajo vrsto novosti med razstavnimi programi.

Mednarodna razstava navtike, Internautica, ki bo to leto potekala med 6. in 11. majem v portoroški marini, že trinajst let zapovrstjo sledi poti nenehnega razvoja, trendu rasti odličnosti in visoke kakovosti. Vsako leto je za Internautico, kot tudi za njene obiskovalce in razstavljavce, posebno leto. Vedno novi izzivi jo bogatijo in spodbujajo organizatorje k nenehnim programskim in tehničnim izboljšavam. Skozi dolgoletne izkušnje si je Internautica priborila svoje mesto v samem vrhu svetovnih navtičnih dogodkov, kar potrjuje tudi članstvo v mednarodni zvezi IFBSO, in si utrdila mesto osrednjega navtičnega dogodka tako v Sloveniji, kot tudi v širšem območju srednje Evrope. Kot vsa leta doslej, bo tudi letos Internautica gostila večino pomembnih imen v svetu ladjedelništva, vodilne blagovne znamke navtične opreme, oblačil in obutve. Manjkal pa ne bo niti vpogled v novosti med prestižnimi motornimi vozili. Danes ima Internautica precejšen vpliv na potrošnjo in strateške odločitve v navtični industriji, saj se z njo praktično pričenja navtična sezona na Jadranu.
Preteklo leto je Internautico v šestih dneh obiskalo več kot 36.000 domačih in tujih navtičnih ljubiteljev. Ogledali so si lahko marsikatero novost, uživali ob prijaznem vremenu in sanjarili ob pogledu na plavajoče lepotice. Poleg samega dogodka je obiskovalce pritegnila tudi pestra ponudba spremljevalnih prireditev. Udeležili so se lahko strokovnih posvetov, srečanj, ogledali razstavo, ki je nastala v sodelovanju s piranskim pomorskim muzejem »Sergej Mašera« in občudovali celovit pregled oblikovalskih dosežkov Andreja Justina, priznanega slovenskega navtičnega arhitekta.
S pomočjo obiskovalcev so organizatorji lani ponovno podelili nagrado »Naj plovilo Internautice 2007«. Med jadrnicami je ta prestižni naslov odnesla jadrnica Elan 340 slovenskega proizvajalca Elan Marine, med motornimi jahtami in čolni je obiskovalce najbolj navdušila luksuzna jahta Dominator 62S, med motornimi športnimi čolni pa RAB 830, navtičnega podjetja Pičuljan Marine. Naziv »Navtični projekt leta« je pripadel projektu »Umetni podvodni grebeni – prispevek k ohranjanju biodiverzitete v slovenskem morju«, Uga Fonde.
Na lanski svečani prireditvi pa sta bili podeljeni še dve posebni priznanji. Priznanje za najlepši razstavni prostor Internautice 2007 je prejelo navtično podjetje Pičuljan Marine, častno priznanje Internautice pa je prejel Enes Lojo, nekdanji direktor Marine Portorož, za njegovo dolgoletno sodelovanje in podporo razvoju Internautice.


RAZSTAVNI PROSTORI IN PROGRAM
Vsako leto se na Internautici predstavljajo vodilna imena navtične industrije. Azimut, Bavaria, Benneteau, Cranchi, Dominator, Dufour, Feretti, Fratelli Aprea, Elan Marine, Jeanneau, Pershing, Princess, Raymarine, Shipman, Skagen, Sealine, Searay, Seadoo, Sunseeker, VZ, Windy in Zodiac so le nekatera izmed teh, ki si jih obiskovalci lahko ogledajo na 28.000 kvadratnih metrih razstavnih površin. Vsako leto se namreč na sejmu Internautica predstavi preko 200 razstavljavcev z več kot 1000 priznanimi blagovnimi znamkami. Motorna plovila, dodatna oprema, navtična oblačila in obutev, navigacijski pripomočki, potapljaška oprema in različne elektronske naprave se nahajajo v pokritih prostorih Internautice. Zunanje razstavne površine pa so namenjene podjetjem, ki razstavljajo jadrnice in motorne jahte, že pripravljene za plovbo. Vsako leto organizatorji obstoječe morske površine povečajo z dodatnimi plavajočimi pomoli, ter tako tudi ustrezno razširijo obseg razstave in omogočijo udoben ogled vsako leto večjih plavajočih lepotic. Obisk Internautice lahko najbolj zagreti kupci izkoristijo tudi za dodaten ogled, strokovni posvet ter testno vožnjo z želenim plovilom. Vsako leto se na sejmu Internautica predstavi preko 200 razstavljavcev z več kot 1000 priznanimi blagovnimi znamkami.

sorodni članki