| 

Moja pisarna

Prvič najemate pisarno?

Prvič najemate pisarno?

Iskanje prve pisarne, ki bi jo lahko kot novopečeni podjetnik najeli, je lahko zahtevna naloga, saj je brez poprejšnjih izkušenj težko vedeti, na kaj je treba paziti. Ni dobro namreč najeti kar prve pisarne, na katero naletimo: prav nasprotno, včasih bo potrebno zelo natančno pregledati ponudbo ter morda iskati tudi tam, kjer sprva nismo pričakovali. Le na takšen način bomo sebi in svojemu podjetju zagotovili prostore, v katerih se bomo lahko širili in rasli.

Kot nekdo, ki se zanima za najem pisarne, je treba paziti na naslednje:

  • ugotoviti moramo, ali pisarno sploh potrebujemo; morda v poštev pride delo od doma (če smo trenutno edini zaposleni v podjetju) ali pa v coworkingu (ta postaja čedalje bolj aktualen v zadnjem času);
  • lokacija mora ustrezati tako nam kot tudi naši ekipi; gre za enega najpomembnejših vidikov pri najemu pisarne;
  • prostor mora biti dostopen tudi strankam; predvsem iz vidika parkirnih prostorov in javnega prometa v bližini za tiste brez avtomobila;
  • okoliške ustanove so prav tako pomembne; ekipa bo cenila prostore, ki so blizu lokalnih restavracij in kavarn. Prav tako je dobro, da je v bližini vsaj en market, kjer si lahko nakupijo malico;  
  • cena mora biti takšna, da si jo lahko privoščimo brez težav - tudi v primeru, da bomo morda zaradi kakršnihkoli razlogov v prihodnosti dosegali nekoliko nižje prihodke kot trenutno;
  • pozanimati se moramo, kaj je vključeno v ceno - dodatni stroški lahko namreč precej nanesejo, če nanje nismo pripravljeni. Tu so mišljeni stroški interneta, dostopa (pluženje v zimskih razmerah), popravil (fasada, streha...)...
(Vir slike: Pixabay.com)

sorodni članki