| 

Uporabne informacije

Razlike med Facebook oglaševanjem in oglaševanjem na Googlu

Razlike med Facebook oglaševanjem in oglaševanjem na Googlu

Obisk je ključna sestavina vsakega internetnega ekosistema. Dva učinkovita vira za pridobivanje kvalificiranega obiska sta med drugim tudi Facebook oglaševanje in oglaševanje na Googlu, ki pa se med seboj kar precej razlikujeta. Oglejmo si njune glavne razlike.

1. Namen

Facebook Vs. Google oglaševanjeOglasi na iskalniku Google so kontekstualne narave in se prožijo po vpisu relevantne iskalne poizvedbe iskalca. Torej sprožijo se, ko iskalec vpiše vašo zakupljeno ključno besedo. Iskalci z vpisom določene poizvedbe aktivno izražajo interes za nek izdelek ali storitev. Nahajajo se v določeni stopnji v nakupnem procesu in je zato bolj verjetno, da se bodo po kliku na oglas odločili za nakup. Pri oglaševanju na Googlu gre torej za kaj in kako. Kaj iščejo iskalci in kako jim to lahko pomaga.

Pri oglaševanju na Facebooku pa gre bolj za kdo in kdaj. Kdo je oseba na katero ciljamo in v katerem življenskem obdobju se nahaja, je poročena, kakšna je njena izobrazba itd. Facebook oglase namreč lahko ciljamo na različne demografske in geografske karakteristike. Posledično je CTR na Faceboku veliko nižji kot na Googlu.

2. Oglasi

Facebook oglasi se od oglasov na Googlu razlikujejo po izgledu in strukturi. Facebook oglasi se od oglasov na Googlu razlikujejo tudi po tem da vsebujejo slike, ki so bistvena komponenta oglasa in morajo pritegniti pozornost k naslovu in besedilu, da prejmete klik.

Facebook je pred kratkim spremenil svoje oglase. Nove specifikacije zmanjšujejo največjo dovoljeno velikost slik in število znakov v tekstu Facebook oglasa. Oglasi imajo tako po novem omejitev slike na 99×72 piksla, število znakov za oglase pa znaša za naslov do 25 znakov s presledki in za besedilo do 90 znakov s presledki. Pred spremembo so imeli oglasi dovoljeno velikost slike 110×80 pikslov, besedilo oglasa pa je lahko znašalo do 135 znakov s presledki.

Pri Google tekstovnih oglasih pa znaša omejitev teksta za naslov 25 znakov s presledki, za 2 vrstici besedila za vsako do 35 znakov s presledki in za prikazni url prav tako do 35 znakov.

3. Optimizacija

Drugače poteka tudi optimizacija kampanje. Pri Google kampanji je potrebno optimizirati seznam ključnih besed, oglasov in razne nastavitve kampanje in ključnih besed. Pri Facebook oglaševanju pa nimate ključnih besed niti nastavitev ciljanja na nivoju kampanje, ampak ima vsak oglas lahko svoje specifične nastavitve.

Facebook oglase je potrebno optimizirati tud veliko bolj pogosto, kot Google oglase, na način, da dodajate nove variacije oglasov in testirate slike, naslove in tekste s klici k akciji, da dobite in obdržite zmagovalne oglase. Facebook oglasi so bolj smiselni za ustvarjanje dolgoročnega odnosa s stranko in za povečanje vrednosti kupca na dolgi rok, saj vključujejo t.i. branding elemente. Google oglasi pa so idealni če po vstopu na spletno stran od obiskovalca želimo direkten odziv, torej nakup, povpraševanje ipd.

V članku sem povzel le nekaj glavnih razlik med dvema tipoma spletnega oglaševanja, razlik pa je seveda še več. Če si tudi vi želite kvalificiranega obiska in niste prepričani ali je bolje, da se odločite za Facebook ali Google oglaševanje nas kontaktirajte in našli bomo pravo rešitev za vas.

Lep pozdrav do prihodnjič,

Domen Čot, Spletnik

sorodni članki