| 

Poslovne priložnosti

Kako pomemba je prepoznavnost in kako jo doseči

Kako pomemba je prepoznavnost in kako jo doseči

Vsak podjetnik, ki se je resno lotil svojega posla, se je vprašal enako vprašanje. Čeprav se v začetku poslovanja, ob ustanovitvi podjetja, zaposlovanju prvih delavcev, srečujemo s popolnoma drugačnimi težavami, je ena od ključnih tem prav prepoznavnost našega podjetja, izdelka ali storitve na trgu. Kar v praksi pomeni, če bo potencialna stranka videla kombi z napisom "NAJBOLJŠI SERVIS NA VAŠEM DVORIŠČU", bo takoj vedela, da gre za podjetje Servis d.o.o., ki nudi kvalitetno servisiranje vseh vrst vozil na terenu. Segment, kjer je konkurenca verjetno najbolj številčna, so na primer pralni praški. Kdo ob besedi "pranje" ne pomisli najprej na Persil, ali pa kdo ne pozna pesmice " da pralni stroj bo dlje živel..." Vsi proizvajalci čistilnih sredstev obljubljajo, da boste z uporabo njihovega proizvoda odstranili še tako globoko zažrt madež, čeprav praksa, vsaj pri meni, pogosto kaže drugačno sliko. Vedno pa izdelku z imenom "power ultra" sledi še "power ultra plus" in tako naprej...Če bi vsaj pol tolikokrat kot za Persil slišala za podjetje Servis d.o.o., bi tudi jaz svoj avto kar avtomatično zapeljala v njihovo delavnico, od koder bi verjetno prišel še bolj bel in dišeč, pa še popolnoma brez madežev. Način, kjer svoje potencialne stranke bombardirate s svojimi oglasi torej do neke mere deluje, zahteva pa ogromno sredstev. V večini podjetij pa so sredstva za oglaševanje omejena, zato je oglaševanje bolj premišljeno, inovativno in včasih šokantno. V zadnjem času se je več oglaševalcev odločilo za sistem, kjer vam ob prvem pogledu na oglas ni bilo prav nič jasno - je pa pritegnil vašo pozornost. Morda so oglaševani izdelek razkrili šele po več tednih, vi pa ste ves ta čas spremljali obcestne panoje, da bi odkrili nov namig. Če vam uspe v občinstvu vzbuditi zanimanje ali pa le izvabiti nasmešek, ste dosegli, da si vas bodo zapomnili, in naslednjič sredi trgovskega centra ne bodo več premišljevali, kateri mehčalec se najbolje poda k Persilu, pardon pralnemu prašku...

Tina P.

sorodni članki