| 

Aktualno

Volkswagen je najboljši inovator leta 2008

Volkswagen je najboljši inovator leta 2008

Svetovalno podjetje A.T. Kearney in poslovni tednik WirtschaftsWoche sta Volkswagnu podelila priznanje za izjemne dosežke na področju inovativnosti.
 

Volkswagen AG je zmagovalec izbora „Best Innovator 2008“. Priznanje je danes v Berlinu prevzel Ralf-Gerhard Willner, ki pri Volkswagnu vodi oddelek za razvojne koncepte. Izbor, ki je letos potekal pod pokroviteljstvom nemškega ministra za gospodarstvo Michaela Glosa, sta že petič zapored organizirala svetovalno podjetje A.T. Kearney in poslovni tednik WirtschaftsWoche.
 

„Družba Volkswagen AG ima jasno strategijo, s katero se namerava uveljaviti kot najinovativnejši volumenski avtomobilski proizvajalec na svetu", je odločitev, da priznanje podelijo prav Volkswagnu, utemeljil Jochen Graff, svetovalec pri podjetju A.T. Kearney. Poudaril je, da so v podjetju odgovornost za to sprejeli na najvišji ravni in jo realizirali v sklopu celostnega procesa. Na žirijo je poleg tega velik vtis naredil razvoj novega sistemskega prečnega modula (MQB), ki naj bi služil kot tehnična osnova za številna prihodnja vozila.
 

„Inovativno podjetje zna zgodaj prepoznati tržne trende in smer razvoja ter ustvariti ustrezne produkte. Tesna povezanost različnih konceptov vozil, ki jo prinaša sistemski prečni modul, poleg širokih sinergijskih učinkov ustvarja tudi pogoje, s katerimi bo tehnične inovacije možno učinkovito vpeljati tudi v volumenske segmente. Zato je naše vodilo Inovacije za vse", je na podelitvi priznanj na ministrstvu za gospodarstvo in tehnologijo povedal Ralf-Gerhard Willner.
 

Žirija, ki so jo med drugim sestavljali Hans-Jörg Bullinger, predsednik organizacije za uporabne raziskave Fraunhofer Gesellschaft, Dagmar Wöhrl, državna sekretarka na ministrstvu za gospodarstvo, Kai Engel, partner pri A.T. Kearney in Roland Tichy, glavni urednik revije WirtschaftsWoche, je kandidate na transparenten način ocenjevala na petih različnih področjih. Pri vsakem podjetju so največ pozornosti namenili strategiji, organizaciji in kulturi, procesom, pomožnim dejavnikom in uspešnosti na področju inovacij.
 

Vir: Porsche Slovenija d.o.o.

sorodni članki