| 

Poslovne priložnosti

Zlati boben 2008 - Kakšna je druga stran lune? Temna!

Zlati boben 2008 - Kakšna je druga stran lune? Temna!

O festivalu Zlati boben

Zlati boben je oglaševalski festival tako imenovane Nove Evrope, 400 milijonov močnega tržišča, ki se je odprlo med Trstom in Vladivostokom po padcu Berlinskega zidu. Že petnajst zaporednih let ga priredijo prvi teden v oktobru v Portorožu, kjer toplo Sredozemsko morje seže najdlje v jesenski hlad evropskega kontinenta.

Festival traja 5 dni (+ en dan za brezplačen uvod-Prolog) in vsako leto se ga udeleži več kot 1500 udeležencev. ”Ostra konkurenca, dobra šola, nora zabava in vražji izziv” so ključne besede, ki odmevajo daleč preko Nove Evrope. Vsako leto Kreativna Akademija Nove Evrope (New Europe Creative Academy) in specializiran Media Meeting zbereta petdeset ali več vrhunskih predavateljev iz celega sveta.

Zlati boben si ne domišlja, da je največji ali najpomembnejši festival, vendar se močno trudi, da bi postal uveljavljen kot najbolj gostoljuben izmed vseh festivalov in je kot tak že splošno priznan. Integracija oglaševalske stroke Nove Evrope in ustanovitev trdnih profesionalnih in osebnih vezi ne glede na geografsko poreklo so med najpomembnejšimi cilji festivala Zlati boben. Tako je Boben organiziran kot kampus v privlačnem hotelu in konferenčnem letovišču Bernardin, ki obsega tri hotele, laguno, casino ter obilico gostiln in prodajaln na izjemni lokaciji vzdolž priljubljene sprehajalne obalne poti, na pol poti med starodavnim Piranom in modernim Portorožem. Seveda gostoljubnost festivala ni omejena na visoko profesionalne storitve, srčen sprejem in bogat družabni progam, ampak je ključni del celotnega koncepta petih dni skupnega življenja, dela in druženja.

Javno ocenjevanje TV oglasov, prezentazije kratkih kampanj integriranega oglaševanja v živo in medijske kampanje pred žirijo in avditorijem, uvod na odprtem odrom, neformalno tekmovanje v gostoljubnosti in privlačnosti nacionalnih zabav, vsakodnevno kosilo v obliki kulinarične ideje dneva in organizirana neformalna kosila z oglaševalskimi zvezdami (pri isti mizi kot...) z eminentnimi gosti se stkejo skupaj v podobo oglaševalskega festivala, ki postavlja nove standarde.

V 400 milijonov obsegajočem področju med Trsom in Vladivostokom, med Helsinki in Tel Avivom, so nagrade Zlatega bobna najbolj prestižne oglaševalske nagrade, ki potrjujejo in nagrajujejo ne le izjemne profesionalne standarde, ampak tudi lokalno navdihnjeno kreativnost.


Produkcijske nagrade


Kaj vse se skriva za skrivnostnim svetlečim obličjem, ki nas privlači in zavaja, ki nas navdušuje in straši? Druga stran je vse tisto, brez česar Lune pravzaprav ni, je le svetel flek na nočnem obzorju.

Temna Nike je nova nagrada Zlatega bobna, namenjena tistim, brez katerih uspešnih kreacij v resnici ni - producentom.

Za vsakim odličnim oglaševalskim delom stoji producent. Na Zlatem bobnu bodo letos prvič nagradili tudi produkcijske dosežke s kar dvema nagradama:
  • nagrado temna Nike za najboljšo produkcijsko hišo, ki jo bo osvojila produkcijska hiša z največ doseženimi točkami v tekmovanju Zlatega bobna in
  • nagrado temna Nike za mojstrsko odličnost realizacije po izboru festivalskih žirij.

Več informacij na www.goldendrum.com.

sorodni članki