| 

Uporabne informacije

Sovražite telefoniranje?

Sovražite telefoniranje?

Vsak poslovnež se na delovnem mestu srečuje z utrujajočimi, dolgotrajnimi ali celo dolgočasnimi in neučinkovitimi telefonskimi pogovori. Čeprav dandanes s poslovnimi partnerji lahko komuniciramo že preko sodobnejših poti, kot je npr. elektronska pošta, pa telefon ostaja kar nujna oprema vsake pisarne. Kadar pa vam telefonski pogovori že parajo živce, je čas, da se jih lotite bolj načrtno. S telefonom ravnajte kot z ostrostrelsko puško: v vaših rokah naj bo smrtonosno natančno in v nujnih primerih nepogrešljivo orožje. Vendar pa ne dovolite, da vam krade dragoceni čas.


Nekaj koristnih nasvetov:

- Če bi radi, da bi bil pogovor kratek, kličite popoldan, ko bi ljudje že radi končali delo in šli domov. Ali pa si prinesite od doma peščeno urico za kuhanje jajc.

- Vsak dan si vzemite nekaj časa in opravite telefonske pogovore »serijsko«.

- Preden zavrtite številko, si v nekaj točkah zapišite, kaj nameravate povedati: tako vas ne bodo speljali na stranski tir, na primer v pogovor o cenah mesa.

- Če kličete za šefa, se najprej pozanimajte, kaj hoče. Slabo dresiran šef bo počakal, da boste opravili, in potem izjavil: »Aja, ampak v bistvu sem hotel, da poizveste to in to.«

- Nikoli ne puščajte sporočil. To je čista izguba časa. Kličite desetkrat zaporedoma, če je treba, vendar se pogovarjajte samo z osebo, ki ste jo zahtevali, ne z namestniki.

Vir: S. Dyson: Blefsikon za tajnice, Co Libri, e-časopis Tajnica, prosim?

sorodni članki