| 

Poslovne priložnosti

Marketišnki up je ...

Marketišnki up je ...

Marketinška upa sta:

- Dušan Vrban za magistrsko delo z naslovom »Raziskovanje zadovoljstva zaposlenih na osnovi koncepta neizpolnjenih pričakovanj« pod mentorstvom dr. Damijana Mumla in somentorstvom prof. dr. Borisa Snoja z Ekonomsko-poslovne fakultete v Mariboru ter

- Maja Hosta za diplomsko delo z naslovom »Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika« pod mentorstvom dr. Vesne Žabkar z Ekonomske fakultete v Ljubljani.

Zmagovalca sta bila izbrana v sklopu letošnje 13. Slovenske marketinške konference, ki je potekala 27. in 28. maja v Portorožu.

Uvodno predavanje: Rolf Jensen.
700 mojstrov marketinškega poklica.

Nagrado Marketinški up podeljuje Akademska sekcija Društva za marketing Slovenije za najboljše zaključno pisno delo študentov na dodiplomski in podiplomski ravni (diplomska in magistrska dela).

Z nagrado marketinški up želi Društvo za marketing Slovenije prispevati k dvigu kakovosti del s širšega področja marketinga in zmanjšati razkorak med problemi marketinške prakse in akademskimi obravnavami zadevne problematike. Za nagrado se potegujejo vsa dela, ki jih prijavijo avtorji skupaj s priporočilom svojih mentorjev. Rok za oddajo prijave je bil 21. april 2008. Zahteva, da mentorji »zagovarjajo« dela, zagotavlja, da se prijavijo res najboljša dela.

Nagrada se podeljuje v sodelovanju s predstavniki kateder, ki skrbijo za razvoj marketinga na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru, Fakulteti za družbene vede v Ljubljani, Ekonomski fakulteti v Ljubljani in na Fakulteti za management Koper, ki v tem primeru zastopajo Akademsko sekcijo Društva za marketing Slovenije.

Komisijo za izbor naj naloge 2008 so sestavljali:
• dr. Domen Bajde, Katedra za trženje Ekonomske fakultete,
• dr. Tanja Kamin, Katedra za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi na FDV,
• prof. dr. Damijan Mumel, Katedra za marketing na Ekonomsko-poslovni fakulteti
• mag. Armand Faganel, Inštitut za marketing na Fakulteti za management Koper

Nagrado marketinški up 2008 prejmeta:

Dušan Vrban za magistrsko delo z naslovom »Raziskovanje zadovoljstva zaposlenih na osnovi koncepta neizpolnjenih pričakovanj« pod mentorstvom dr. Damijana Mumla in somentorstvom prof. dr. Borisa Snoja z Ekonomsko-poslovne fakultete v Mariboru.

Mag. Dušan Vrban prevzema nagrado Marketinški up leta za najboljšo magistrsko nalogo.

Obrazložitev za dodelitev nagrade marketinški up 2008 za magistrsko delo z naslovom »Raziskovanje zadovoljstva zaposlenih na osnovi koncepta neizpolnjenih pričakovanj« avtorja Dušana Vrbana:
Dušan Vrban se je pod mentorstvom dr. Damijana Mumla in somentorstvom prof. dr. Borisa Snoja lotil ene izmed ključnih tem internega marketinga, proučevanja zadovoljstva zaposlenih. V svojem delu avtor sistematično in poglobljeno analizira uporabo različnih instrumentov merjenja zadovoljstva. Prevladujoče razumevanje zadovoljstva dopolni s konceptom zadovoljenosti potreb ter poveže z drugimi ključnimi marketinškimi koncepti. V empiričnem delu je na podlagi testiranja instrumentov merjenja zadovoljstva nazorno prikazana pomembnost vključevanja koncepta izpolnjenih pričakovanj v raziskovanje zadovoljstva. Avtorjeva plastična predstavitev omejitev trenutnih pristopov merjenja zadovoljstva, iznajdljiva teoretska nadgradnja ter njena aplikacija v prakso internega marketinga in marketinga nasploh nedvomno zaslužijo priznanje Marketinški up 2008.

Maja Hosta za diplomsko delo z naslovom »Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika« pod mentorstvom dr. Vesne Žabkar z Ekonomske fakultete v Ljubljani.

Maja Hostja prevzema nagrado Marketinški up leta za najboljšo diplomsko nalogo.

Obrazložitev za dodelitev nagrade marketinški up 2008 za diplomsko delo z naslovom »Znanja in sposobnosti sodobnega tržnika« avtorice Maje Hosta:
Maja Hosta je pod mentorstvom dr. Vesne Žabkar raziskala temo, ki je aktualna tako z menedžerskega kot tudi z izobraževalno-akademskega vidika. Avtorica na podlagi temeljitega pregleda raziskav in literature s področja marketinga in ravnanja s človeškimi viri izpostavi ključna znanja in sposobnosti tržnikov. V empiričnem delu, ki predstavlja prvo poglobljeno tovrstno raziskavo v slovenskem okolju, s pomočjo zahtevnih statističnih metod preveri trenutno stanje v slovenski marketinški praksi. Sistematični oris teoretskega ozadja izbrane teme in nadvse zanimiva raziskava vabi k temeljiti refleksiji vse, ki delujejo na področju marketinga. Avtorica si nagrado Marketinški up 2008 zasluži zaradi njenega pomembnega prispevka k napredku na področju marketinškega izobraževanja in kadrovanja ter prispevka k boljšemu razumevanju marketinških znanj in sposobnosti.

Vir: http://www.finance.si/smk, mag. Nastja Mulej, New Moment, 041 540 866, nastja@newmoment.si.

sorodni članki