| 

Poslovne priložnosti

Miša Molk v žiriji Zlatega bobna! In kdo še?

Miša Molk v žiriji Zlatega bobna! In kdo še?

22.05.2008 ob 08:30

15. Zlati boben z Media Meetingom, ki bo letos od 5. do 10. oktobra, spet razvaja z novostmi. Tokrat vam predstavljamo dva razpisa po 5.000 evrov za nagradi občine Piran in Slovenske turistične organizacije, nov koncept Kreativne akademije, brezplačen, a zanimiv Prolog ter člane žirij v vseh tekmovalnih skupinah.

5.000 evrov za novo vizualno podobo Pirana
Mesto Piran bo kmalu bogatejše za novo Mediteransko univerzo, ki bo pokrivala celotno sredozemsko regijo. Piran ne bo več le zgodovinsko ali turistično mesto, kmalu bo tudi učno središče – univerzitetno mesto.
Občina Piran je razpisala nagrado za najboljši plakat, s katerim bi promovirali Univerzitetno mesto Piran. Avtor najboljšega plakata bo prejel 5.000 evrov, dve polni kotizaciji na Zlati boben ter hotelsko namestitev za dve osebi. Avtorja drugega in tretjega najboljšega plakata bosta prejela vsak dve polni kotizaciji za Zlati boben in hotelsko namestitev za dve osebi.

Ali čutite Slovenijo?
Zlati boben in Slovenska turistična organizacija podeljujeta 5.000 evrov za najboljši, najprivlačnejši in najbolj prepričljiv plakat, ki bo promoviral Slovenijo z njenim uradnim sloganom: I FEEL SLOVENIA.

Kreativna akademija
Kreativna akademija bo letos drugačna. Štiri velike oglaševalske verige: McCann WorldGroup, Publicis Groupe, Grey Group in TBWA, bodo na odru Zlatega bobna organizirale in vodile panelne diskusije o nekaterih ključnih problemih oglaševalske stroke.

Tokrat vam predstavljamo, kaj pripravlja Publicis Groupe.

Publicis Groupe: »Ali obstaja življenje po smrti?«
Še nikoli ni bilo toliko pesimističnih napovedi kakor danes: smrt množičnih medijev, smrt tiskanih medijev, celo smrt televizije, smrt klasičnega oglaševanja, smrt potrošniške družbe, smrt blaginje in propad socialne države … Toda snovanje novega ne pomeni nujno tudi uničenje starega, niti preprosto spremenjenih odnosov med obema. Novo se nikoli ne začne iz čistega nič, praviloma je bolj ali manj že prepleteno s preteklim.
Kateri deli zlate dobe oglaševanja bodo preživeli v digitalni dobi? Kakšno bo oglaševanje v 21. stoletju? Kako bodo novi mediji in novi postopki komuniciranja spremenili običajne oglaševalske paradigme? Ali naj zvezde starejših datumov spakirajo kovčke in prepustijo svoja dobro plačana delovna mesta 25-letnikom, ali naj ostanejo, naj bodo koristni in uspešni tudi v tej novi dobi?
To bo tema, o kateri se bodo pogovarjali Richard Pinder (glavni direktor Publicis Worldwide), Bob Moore (glavni kreativni direktor, Publicis ZDA), Paul Kemp-Robertson (urednik prestižne revije Contagious) in dr. Paul Marsden (samostojni tržni raziskovalec in direktor agencije clickadvisor.com). Okroglo mizo bo vodil Carter Murray.

Prolog 2008: »Nazaj v prihodnost«
Festival Zlati boben ni namenjen samo izkušenim kreativcem z veliko nagradami, ampak tudi tistim, ki bodo to postali šele čez nekaj let, in vsem, ki jih oglaševanje pač samo zanima. Ker je kotizacija zanje lahko ovira, letos že drugič na prvo nedeljsko popoldne, to je 5. oktobra 2008, organiziramo poseben program z naslovom »Nazaj v prihodnost« / »Back to the Future«. Za ta program ni kotizacije, vsebina pa bo čisto prava, aktualna in interaktivna. Rdeča nit predstavitev bo naš odnos do znamk ali »My Creative Relationship with Brand «, ki predstavljajo bistvo marketinga. Na odru bodo poleg uglednih imen oz. strokovnjakov za znamčenje nastopili tudi izbranci, ki bodo v mesecih pred festivalom napisali najboljše bloge na temo prologa. V ta namen bomo že kmalu pognali posebno spletno stran prolog.goldendrum.com! Vabljeni, da jo obiščete in sodelujete. Če boste napisali nekaj posebej modrega ali originalnega po izboru žirije, si boste lahko prislužili kotizacijo za celoten festival!


In sedaj še člani letošnje žirije … s tremi Slovenci!

ŽIRIJA ZA TV, TISK, MEDIJE NA PROSTEM IN RADIO
Bob Moore, glavni kreativni direktor, Publicis USA, predsednik
  • Jon Granström, kreativni direktor in solastnik, Bob Helsinki, Finska
  • Andrej Iliasov, kreativni direktor skupine naročnikov, BBDO Moskva, Rusija
  • Yaniv Melinarsky, kreativni direktor, McCann Erickson, Izrael
  • Daniel Růžička, glavni kreativni direktor, Young & Rubicam Praga, Češka
  • Suna Tancig, kreativna direktorica, Original, Slovenija
  • Victor Tognola, direktor, Frama Film International, Švica
  • Iwo Zaniewski, soustanovitelj in kreativni direktor, PZL, Poljska
  • Alexander Zelmanovics, glavni kreativni direktor, Lowe GGK Dunaj, Avstrija

ŽIRIJA ZA OGLAŠEVALSKE KAMPANJE
Per Pedersen, kreativni direktor, Uncle Grey, Danska, predsednik
  • Braňo Bezák, vodja kreativne ekipe, Istropolitana D'Arcy, Slovaška
  • Serge Krivošeja, kreativni direktor, Euro RSCG Kijev, Ukrajina
  • Ralf Langwost, ustanovitelj in direktor, IdeaManagement Worldwide, Nemčija
  • Franco Moretti, direktor, ADC*E in glavni kreativni direktor skupine, Leo Burnett, Italija
  • Robin Weeks, regionalni kreativni direktor, Ogilvy Group CEE, Poljska

ŽIRIJA ZA MEDIJSKE NAGRADE
Christophe Cauvy, regionalni digitalni direktor, EMEA McCann WorldGroup, Velika Britanija, predsednik
  • Srđan Gulić, kreativni direktor, Lowe Digitel, Hrvaška
  • Lajos Horváth, kreativni direktor, Laboratory Ideas, Madžarska
  • Anna Lubowska, direktorica in izvršilna direktorica, Mediaedge:cia CEE, Poljska
  • Emil Zakhariev, kreativni direktor, New Moment New Ideas Sofija, Bolgarija

ŽIRIJA ZA INTERAKTIVNA DELA
Serge Fenenko, direktor, Novocortex, Nizozemska, predsednik
  • Tugbay Bilbay, kreativni direktor, Grey Worldwide, Istanbul, Turčija
  • Dieter Weidhofer, kreativni direktor, DRAFTFCBi, Avstrija

ŽIRIJA ZA TV&FILMSKE NAPOVEDNIKE NA TV
Steve Davies, izvršni direktor, Advertising Producers Association, VB, predsednik
  • Anthony Guedes, izvršni producent, Film Factory, Avstrija
  • Josef Prouza, kreativni direktor, Sazka, Češka
  • Miša Molk, vodja projektov in ombudsmanka RTV Slovenija, Slovenija

ŽIRIJA ZA OBLIKOVANJE & UMETNIŠKO VODENJE TER OGLAŠEVALSKO NAGRADO PIRANA IN PORTOROŽA
Kurt Georg Dieckert, glavni kreativni direktor in član uprave, TBWA, Nemčija, predsednik
  • Marius Kasperavičius, kreativni direktor, Barikada, Litva
  • Marko Vičič, partner in glavni kreativni direktor, Futura DDB, Slovenija

Vir: PR Manager: mag. Nastja Mulej, GSM: + 386 (0)41 540 866, nastja.mulej@goldendrum.com
Press Office: Polona Simsic, Phone & Fax: + 386 (0)5 99 599 22, press@goldendrum.com

sorodni članki


Komentarji: 2 

Dodajte komentar


Jaki | 22.05.2008 ob 21:51
Kjer je miša je prvo molk pol pa štala.
Saša  | 22.05.2008 ob 09:41
Kuhinja!
Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od -1 do 0 °C

Četrtek
od -1 do 1 °C

Petek
od -1 do 3 °C

Sobota
od 0 do 3 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat