| 

Poslovne priložnosti

Glavna govornika SMK

Glavna govornika SMK

22.05.2008 ob 19:03

Tokrat vam predstavljamo glavna govornika letošnje že 13. Slovenske marketinške konference, ki bo potekala konec maja (natančneje 27. in 28. maja) v Portorožu. Letošnja konferenca je namenjena vsem tistim, ki se zavedate, da se okolje okoli nas spreminja in z njim tudi naši in vaši kupci.

Zato se bodo na predavanjih, okroglih mizah in posvetih na konferenci, spraševali, kaj je torej tisto, kar prepriča kupca, da se bo odločil za naš ali vaš izdelek ali storitev? Je to kvaliteta izdelka, zgodba tržne znamke, oglas na televiziji? In kako vplivajo spremembe in trendi v okolju na naše marketinške aktivnosti? Ali lahko še vedno delamo tako, kot smo delali do sedaj, ali so potrebne spremembe?

Na konferenci bo tako v dogajanje vpletenih:
  • 37 govornikov, od tega 6 iz tujine,
  • 23 aktualnih praktičnih prispevkov v dveh glavnih in štirih vzporednih sekcij,
  • 2 okrogli mizi in
  • 2 podelitvi nagrad v dveh dnevih
  • zabavni večer s predstavo Kazine Lov na diamant in z avtorskimi skladbami in atraktivnimi priredbami dua Vasko Atanasovski in Dejan Berden,
  • 700 vodilnih delavcev s področja trženja.

Torej naj vam predstavimo glavna govornika.

  • Rolf Jensen

Rolf Jensen, je danski futurolog, avtor knjig Sanjska družba in Viharjenje srca, ki bo prvi dan koference (27. maj med 9:15 in 10:45) govoril o tem, da kupec kupuje s srcem. Rolf Jensen je vodja skupine za domišljijo (Chief Imagination Officer), Dream Company, Danska od leta 2001. Doštudiral politične vede leta 1970. Od leta 1970 do 1984 je bil zaposlen na Ministrstvu za obrambo in zunanje zadeve. Leta 1984 se je zaposlil na Inštitutu za študije prihodnosti, kjer je bil glavni direktor med 1988 - 2001. Napisal je mednarodni uspešnici Sanjska družba in Viharjenje srca (pripovedovanje zgodb za poslovni svet) in predava po vsem svetu od Kanade do Seula. In je član Kraljeve geografske družbe v Londonu.

Viharjenje srca (The Dream Society II)

Na temo njegovega predavanja in njegov pogled na doživljanje kupca, so dne 07.05.2008 v Financah objavili intervju.
http://www.finance-akademija.si/?go=article&artid=212279

Pravite, da obstaja nova vrsta odjemalcev in da ti kupujejo s srcem. Kaj natančno mislite s tem?
R.J.: Poglejte tekaške čevlje ali mobilne telefone. Kupujemo jih zaradi njihove namembnosti - vendar ne le zaradi nje. Zdaj so enako pomembni tudi zgodba blagovne znamke, oblika, barva in splošni videz - kupujemo s srci. Vrednost neke zgodbe, čustvena privlačnost - to je tisto, za kar radi damo denar. Pogosto kar veliko.

Po čem se novi odjemalec loči od starega?
R.J.: Stari odjemalec je iskal samo namembnost, racionalni izdelek. Razlog za nastanek razlike med starim in novim odjemalcem je seveda to, da bruto domači proizvod na prebivalca raste in da si lahko zdaj privoščimo več kot samo namembnost.

Kako pomembno je po vašem mnenju ustvarjanje nove vrednosti za odjemalce? In kaj ta nova vrednost za odjemalce sploh je?
R.J.: Pomen ustvarjanja nove vrednosti raste s tem, ko odjemalci postajajo premožnejši, kar še zlasti velja za mlajšo generacijo. Nova vrednost je zgodba, vrednost tako imenovane sanjske družbe, čustvena privlačnost. Če poveste, od kod izvira in kako je bila pridelana, je mogoče po višji ceni od običajne prodajati celo sol. In prepričan sem, da imate tudi v Sloveniji kakšno posebno vrsto soli.

Tržnikom svetujete, naj izdelku ali storitvi dodajo zgodbo. Zakaj?
R.J.: Ker je dodajanje zgodbe pogosto cenejše od tradicionalnega tehnološkega razvoja. Iskanje prave zgodbe vam bo morda povzročalo nekaj težav, vendar vam ta, ko jo najdete, vsekakor lahko prinese lep dobiček.

Lahko navedete kakšen primer podjetja, ki je svoj izdelek ali storitev v zadnjem času opremilo z zgodbo? In kako je to storilo?

R.J.: Da, takšen primer je, na primer, norveški proizvajalec sardin, ki je dodal zgodbo o plovilu, s katerim so ujeli ribe, ime kapitana in članov posadke, čas in datum ter kakšno je bilo takrat vreme. To so natisnili na majhen letak - in cena ter prodaja sta zrasli.

Kakšno poslovno korist lahko torej na splošno pričakujejo podjetja, ki svojo trženjsko dejavnost usmerijo v pripovedovanje zgodb?

R.J.: Gledano s stališča ekonomske koristi in globaliziranega gospodarstva: če postanete lastnik zgodbe, takšnega lastništva ni mogoče oddati v delo v Azijo.

Kako ravnati z odjemalci, ki jih ne zanimajo zgodbe izdelkov, storitev in blagovnih znamk?

R.J.: Seveda, trg za tradicionalne oblike trženjske dejavnosti, za ceno in kakovost, je še vedno velik. Toda začnite - ali pa vsaj poskusite - tudi snovanje zgodb. Za modni mobilni telefon so več denarja pripravljeni odšteti celo razmeroma nepremožni mladi ljudje.

Kaj, če so takšni odjemalci v večini? Kaj storiti v tem primeru?
R.J.: Takšni odjemalci so zdaj morda res v večini, toda trg se spreminja, čeprav počasi. In povem vam, nikar ne spreglejte teh smernic.

Vaš naziv v Dream Company je glavni direktor za domišljijo. V čem se vaše delo razlikuje od R.J.: dela običajnega glavnega direktorja?

R.J.: Moja dolžnost je, da poiščem dobre primere na trgu, da imam zamisli, domišljijo, da si znam predstavljati prihodnost, drugačno od sedanjosti. Običajni glavni direktor obrača papirje in izdaja ukaze ter oblikuje strategijo. Moje delo je, da predvidim, kakšna bodo v prihodnosti podjetja, ki jih bodo vodile vrednote. Glavni direktorji morajo znati motivirati in postati pripovedovalci zgodb - zgodb, ki govorijo o vrednotah podjetja.


  • Alexander Oswald

Alexander Oswald je vodja trženja Nokia Alps Adriatic, katerega tema bo ustvarjanje vrednosti pri Nokii, ki jo bomo lahko prisluhnili drugi dan konference (28. maj ob 9:00 do 9:45). Alexander Oswald je direktor trženja z 10-letnimi vodstvenimi izkušnjami na področju telekomunikacij in industrije splošne elektronike, izkušen na področju globalnih blagovnih znamk in hitro spreminjajočega se poslovnega okolja. Od leta 2007 je vodja trženja v Nokia Alps Adriatic (Avstrija, Bosna in Hercegovina, Hrvaška, Slovenija, Švica). Avtor knjige Mobile Marketing (2005).

Vir: mag. Nastja Mulej, Idea Thinker, gsm: + 386 (0)41 540 866, New Moment - New Ideas Company, Ob dolenjski zeleznici 182, 1000 Ljubljana, Slovenia, tel.: + 386 (0)1 420 19 51, www.newmoment.si

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od 12 do 25 °C

Četrtek
od 15 do 22 °C

Petek
od 15 do 20 °C

Sobota
od 10 do 22 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat