| 

Postal sem podjetnik

Vikend podjetnik

Vikend podjetnik

Nekaj nasvetov za lažje usklajevanje službe in podjetništva:

1. Bodite mobilni:
V času redne službe vam bodo pomagale prenosne brezžične naprave, da boste lahko vsak trenutek v stiku s svojimi strankami. Vendar svojo e-pošto in sporočila pregledujte v času malice ali odmora.

2. Bodite organizirani:
Shranite si vzorce dopisov, pisem, ponudb,…na vaš (prenosni) računalnik. Le z nekaj popravki so vedno pripravljeni na uporabo, vi pa na ta način skrajšate odzivni čas, ki je v današnjem poslovnem svetu vedno bolj pomemben.

3. Bodite diskretni:
Ne razglašajte po vsej pisarni, da imate svoje podjetje. Nekateri sodelavci ne bodo imeli nič proti, z drugimi pa utegne priti do napetosti in zavisti.

4. Bodite odzivni:
Svojim strankam povejte, kako vas najhitreje kontaktirajo. Tudi na telefonsko tajnico vključite podatke, kot so vaša e-pošta ali številka faxa. Seveda morate svoja sporočila in klice redno preverjati.

5. Uporabite primerne vizitke:
Če že morate deliti svoje vizitke na vašem delovnem mestu, ali ljudem, ki so povezani z vašo službo, naj vizitke vsebujejo vaše ime, telefonsko številko in e-poštni naslov. Ime svojega podjetja lahko tudi izpustite.

6. Definirajte delovni čas:
Najbolje je urejati vse v zvezi z vašim podjetjem izven rednega delovnega časa, tudi če vam je v službi dolgčas. Ukvarjajte se s svojim podjetjem popoldan ali ob vikendih, in ne pozabite obvestiti svojih strank o svojem delovnem času.

7. Ne zanemarite službe:
Ker verjetno še ne nameravate pustiti redne službe, se tudi tam potrudite. Naj vam vaše podjetje ne vzame vse energije in časa. Pokažite svojim nadrejenim, da ste predani svoji službi.

Tina P.

sorodni članki