| 

Aktualno

Iztok Sila, MBA, Telekom Slovenije

Iztok Sila, MBA, Telekom Slovenije

Življenjepis
Od 1. oktobra 2004 je direktor Sektorja za marketing v podjetju Telekom Slovenije, d.d., kamor je prišel iz Zagreba, kjer je bil v oglaševalski agenciji Lowe Digitel direktor Oddelka za vodenje odnosov z naročniki (Client Service Director). Prej je bil 4 leta izvršni direktor v Agenciji Imelda, 5 let na Luni direktor projektov, začel pa je v Studiu Marketing, leta 1986, kot tržni raziskovalec. Diplomant Ekonomske fakultete v Ljubljani je bil tudi slušatelj prve generacije Executive MBA študija na IEDC (takrat) na Brdu in je bil v delovni skupini, ki je prejela Krkino nagrado za svojo strokovno nalogo. Pri svojem delu zagovarja predvsem strokovnost, stalno izpopolnjevanje in resno delo ter verjame, da mora marketinška filozofija prevevati celotno podjetje, če to želi uspeti na trgu.

Zaradi izkušenj, ki jih z veseljem deli, je pogosto vabljen na predavanja kot gost na različnih strokovnih in akademskih institucijah (EF in FDV v Ljubljani, GV Planet, Marketinške konference in srečanja...) ter sodeluje v različnih strokovnih telesih, med drugim je:
  • Član Upravnega odbora Društva za marketing Slovenje (4. mandat)
  • Bil član Organizacijskega odbora 7. - 12. Marketinške konference v Portorožu
  • Član SOO EFFIE (R)
  • Bil član prvo- in drugostopenjske žirije 1. Effie Awards v Sloveniji
  • Član Prvostopenjske žirije EACA Euro Effies 2006
  • Objavljal članke v časopisu Marketing Magazin in Finance

Zaradi svojega dela in funkcije v podjetju, ki ima močno razvito družbeno odgovornost, je kot predstavnik podjetja:
  • Predsednik Sveta Slovenskega Etnografskega muzeja
  • Podpredsednik Združenja klubov 1. SNL – PrveLige Telekom Slovenije

Prijava
Že v letih, preden je prišel v Telekom Slovenije, se je dodobra spoznal s telekomunikacijsko panogo, ki je razvojno danes v prelomnem obdobju (upadanje števila uporabnikov klasične telefonije, sprememba tehnologije, vedno večja zahtevnost uporabnikov, konvergenca…), sam TS pa je v procesih reorganizacije in lastninjenja. Skratka, največji možni izziv za direktorja marketinga!

Obrazložitev
Že v letih, preden je prišel v Telekom Slovenije, se je dodobra spoznal s telekomunikacijsko panogo, ki je razvojno danes v prelomnem obdobju (upadanje števila uporabnikov klasične telefonije, sprememba tehnologije, vedno večja zahtevnost uporabnikov, konvergenca…), sam TS pa je v procesih reorganizacije in lastninjenja. Skratka, največji možni izziv za direktorja marketinga!



Priznanje Marketinški direktor leta

Iztok Sila je eden izmed treh kandidatov, finalistov za priznanje Marketinški direktor leta, ki ga organizira in podeljuje Društvo za marketing Slovenije (www.dmslo.si). Društvo izbira drugič zapored, z željo izpostaviti posameznike, ki si jih marketinška skupnost želi in je nanje upravičeno ponosna, ter poudariti interdisciplinarnost in poslovno učinkovitost marketinga. Za zaključek pa še odgovori g. Sile na vprašanja komisije, ki so tri finaliste izbrali med dvajsetimi prijavljenimi kandidati.

1. Zakaj ste se prijavili na izbor za Marketinškega direktorja leta?
Ker se mi zdi, da sem v zadnjih letih uspel v Telekom Slovenije skupaj s svojo ekipo, seveda, določene stvari premakniti.

2. Kako se počutite med izbrano trojico?
Zelo dobro. Sem v dobri družbi.

3. Kdo bi moral zmagati v Sloveniji (ne nujno samo od izbrane trojice)?
Dejstvo je, da se čisto vsi niso prijavili. In prav gotovo je med tistimi tudi kakšen, ki bi si zaslužil biti med nami tremi.

4. Katere so največje ovire pri vašem delu v funkciji vodje marketinga?
Definitivno časovni pritisk. Pogosto svoji ekipi, a še pogosteje svojim partnerjem, ne morem dati dovolj časa za še boljše opravljanje dela. Potem, nekatere stvari v podjetju se dogajajo prepočasi in ostali ne morejo vedno slediti. In na koncu, vpliv nemarketinških dejavnikov na marketinške rezultate.

5. Kaj so največje prednosti?
Moje izkušnje, domače in mednarodne, saj se z marketingom ukvarjam od leta 1986. Poznavanje ljudi v industriji, zaradi katerih je delo lažje in pogoji za sodelovanje s Telekomom Slovenije boljši. Ter dobre sodelavke in sodelavci, ki so predani delu in Telekomu Slovenije.

6. Kaj smatrate kot svoj največji dosežek na vašem delovnem mestu in kariere?

To, da je sektor za marketing postal subjekt v organizaciji, ki je dobro sprejet med drugimi organizacijskimi enotami in več kot enakovreden partner pri operativnem delu. Centralizacija službe za Market Intelligence. Poenotenje tona komunikacije in vizualnega izgleda komunikacije Telekom Slovenije. Uspešna tržno-komunikacijska akcija na Kosovu za blagovno znamko Ipko, ki je bila odličen sestavni del siceršnjega velikega projekta v okviru več podjetij skupine Telekom Slovenija. V konkurenčni situaciji sta blagovni znamki Telekom Slovenija in Siol ostali ugledni, kar nam kažejo raziskave, priznanji Superbrands in Trusted Brands, tržni delež pa ne upada pretirano, čeprav mi je vsakega uporabnika, ki gre k drugemu ponudniku telekomunikacijskih storitev, žal. A kot rečejo, največji dosežki so še pred nami. Za največji dosežek v karieri pa smatram to, da sem uspel v vsaki službi, kjer sem bil, potegniti največ koristnega.

7. Kako bi ocenili stanje marketinga v podjetjih Sloveniji?
Pred njim je še velika prihodnost.

8. Kakšna bo prihodnost marketinga pri nas in v najbolj razvitih državah?

Nedavno sem bil na kongresu marketinških direktorjev v Londonu. In tamkajšnji vodilni delavci na področju marketinga so navajali približno enake probleme, kot jih mi, morda na višjem nivoju.

Vir in več informacija na http://www.finance.si/smk, mag. Nastja Mulej, New Moment, 041 540 866, nastja@newmoment.si

sorodni članki