| 

Poslovne priložnosti

Zlati boben 2008 - Kako zvezde kažejo?

Zlati boben 2008 - Kako zvezde kažejo?

15. Zlati boben z Media Meeting-om bo letos od 5. do 10. oktobra v kompleksu hotelov Bernardin. Zvezdno nebo Portoroža bo oktobra vesoljski prostor za veliko igro Zlatega bobna 2008.

Vesoljne igre
Zlati boben se predstavlja z novo podobo »Vesoljne igre«, ki so jo zasnovali in oblikovali Vera Stanković (kreativna direktorica), Andrej Troha (art direktor), Špela Drašlar (art direktorica) in Jure Požun (tekstopisec) iz slovenske oglaševalske agencije Mayer McCann.

Kreativna akademija
Kreativna akademija je letos zastavljena nekoliko drugače. Svoje razmišljanje o določeni temi bodo na govorniškem odru predstavile štiri velike oglaševalske mreže, in sicer McCann WorldGroup, Publicis, Grey Group in mreža TBWA.

Eros v oglaševanju
S temo „Eros v oglaševanju” se bo kot prva predstavila skupina McCann WorldGroup.
Oglaševanje je veliko več kot zgolj prenašanje sporočil, ponudb, obljub … Je, vsaj v svoji žlahtnejši obliki, kot streljanje z Amorjevimi puščicami, ki prebujajo hrepenenje, poželenje, pripadnost, strast. Branding/Znamčenje je pravzaprav komponiranje erotičnega odnosa do imena, znamke, podobe, osebnosti … Je tudi več kot le problem-rešitev. Je presežek etosa nad racijo. Magnetizem, ki povezuje in zadovoljuje! In ne nazadnje, oglaševalski poklic vsebuje sam po sebi močan povsem specifičen eros, ki mlade, radovedne, ambiciozne in ustvarjalne povsem očitno privlači.
Vprašanje, ki bi si ga lahko zastavili na kreativni akademiji Zlatega bobna, je, kaj se z oglaševalskim erosom dogaja v eri neposrednega in digitalnega komuniciranja. Ali ni ratio tisti, ki vse bolj prevladuje, in ali brez množičnih komunikacij, tako rekoč le iz oči v oči, eros sploh lahko razvije svojo sicer mogočno moč?

Naročnik je kralj. Boginja zmage je dobila krila.
Za vsakim oglaševalskim zvezdnikom je naročnik. Za vsako zmago je kompetentno in ambiciozno naročilo. Brez naročniškega vetra v jadrih tudi najbolj navdahnjena kreativnost ne zmaguje. Letos Zlati boben inavgurira nagrado zlata Nike s krili za naročnika najbolje ocenjenega oglasa v kategoriji ne glede na medij. Osemnajst novih nagrad za vsako od kategorij v štirih medijih!

Oglaševanje je producentski trg
Poldrugi tisoč udeležencev iz več kot 30-tih držav, več kot 400 oglaševalskih agencij, blizu 3.000 oglaševalskih del v konkurenci, 600 TV spotov v konkurenci… Cvet oglaševalske industrije štiristo milijonskega trga od Portoroža do Vladivostoka in od Helsinkov do Tel Aviva je teden dni zbran v bernardinskem kampusu Zlatega bobna. Nikjer drugje ne boste našli na kupu toliko uporabnikov produkcijskih storitev in nikjer drugje si ne bodo vzeli več časa za vas.
Zlati boben Pro Expo Klub, kjer se ideje srečajo z realizacijo!

Predsednik glavne žirije je Bob Moore iz ameriškega Publicisa
Bob Moore je po agenciji svojih staršev, podjetju Cole & Weber, Wieden + Kennedy in Fallon leta 2002 postal najprej izvršni, potem glavni kreativni direktor agencije Publicis U.S. s pisarnama v New Yorku in Seattlu.
Bobovo dosedanje delo je bilo nagrajeno s petimi zlatimi in enim srebrnim kanskim Levom, tremi D&AD srebrnimi Svinčniki (ang. Silver Pencil), enim Show Best of Show, glavno nagrado radia Mercury (ang. Radio Mercury Grand Award), glavno nagrado Kellys, Clio in CA.
V prostem času Bob igra bas kitaro, poje v havajski folklorni skupini in plava. Ima ženo Susan, ki uči francoščino in dve hčerki, Elliot Lyn in Grace Estelle.

Vir: PR Manager: mag. Nastja Mulej, GSM: + 386 (0)41 540 866, nastja.mulej@goldendrum.com
Press Office: Polona Simsic, Phone & Fax: + 386 (0)5 99 599 22, press@goldendrum.com

sorodni članki