| 

Uporabne informacije

Trenutek, ko morate odnehati

Trenutek, ko morate odnehati

"Rad imam svoje delo! Vendar mi ni všeč delovno okolje, v katerem ga opravljam!" Sta vam ti dve izjavi kaj znani!? Poleg nadležnih sodelavcev in stresnega delovnega okolja, je lahko še veliko drugih razlogov, ki vam vašo službo spremenijo v "živi pekel". Kako boste situacijo izboljšali, je vaša stvar, mi pa vam bomo povedali kdaj oziroma v kakšni primerih nastopi čas, da to storite čim prej.

1. Sodelavci vam gredo na živce.
Zoprni, nepriljubljeni ljudje lahko močno posežejo v vaše življenje in delo. Popolnoma normalno je, da vam je nekdo bolj simpatičen, nekdo drug pa ne. Vendar ne glede na to, je potrebno na delovnem mestu vzpostaviti nekakšno "harmonično okolje" in biti kar se da v sožitju s sodelavci, sicer trpi delo. Kajti delovno ozračje lahko postane zelo "napeto", če vam nekdo stalno stoji na vaši poti in se vtika v vse, česar se lotite.

2. Delovno okolje vas zastruplja.
Vsakdo je že izkusil "vzpone in padce" v svoji karieri. Vendar daljše obdobje stalnega občutka nezadovoljstva lahko vpliva tudi na vaše zdravje in je posledica stresnega delovnega okolja ter prevelikih odgovornosti, ki vam jih je naložilo vodstvo. Sicer pa slabo delovno okolje meče slabo luč na celotno podjetje. Zato ocenite ali je po dveh letih tarnanja, sploh še vredno vztrajati!?

3. Na koncu delovnega dne ste mentalno popolnoma izmučeni.
Če ste nenehno podvrženi stresni situaciji, le-ta lahko povzroči slabo razpoloženje (celo depresijo), upad produktivnosti in apatijo do dela. Poleg tega vpliva tudi na vaše osebno življenje, odnose z domačimi in prijatelji in obenem ogroža vaše zdravje. Dandanes si ljudje mrzlično nalagajo več dela, kot ga dejansko zmorejo opraviti iz napačnih razlogov in pod lažnimi utvarami. To jih sili v stresno situacijo. V ZDA so na to temo opravili tudi raziskave med delavci in kar 68 % jih je dejalo, da se na delovnem mestu počutijo "izgorelo", od tega jih je 45 % dodalo, da so njihove delovne obremenitve pretežke.

4. Vaš šef je prava "nočna mora".
Visoka pozicija nobenemu ne da pravice, da se do vas obnaša, kakor mu paše. Če imate slabega ali celo nesramnega šefa, se vam lahko še tako zanimivo in dobro plačano delo kmalu upre in vam vsakodnevno pokvari dan.

5. Med delavnikom stalno pogledujete na uro.
Vsakih 10 minut so vaše oči uprte v kazalec na uri. Je vaše delo dolgočasno, je prešlo v rutino brez izzivov!? Nimate dovolj dela!? Delo ni stimulativno? Tudi več urno brskanje (in nakupovanje) po internetu vas ne zabava več. Čas je, da si poiščete dodatno delo ali kar drugo službo.

6. Nihče vas ne spoštuje.
Vaše ideje nihče ne jemlje dovolj resno. Ne kaže, da bi lahko kakorkoli napredovali v tej službi. Šef vas ignorira. S sodelavci ste se odtujili. Na vas so kar pozabili, ko so v podjetju organizirali dodatno izobraževanje za vse zaposlene. Napredovanje vam je ušlo za las (že desetič!!!). Pozabili so vas obvestiti o pomembnem sestanku, kjer so se klepale nove poslovne strategije ... V glavnem ... kaj sploh še počnete v tej firmi!?

7. Vaši sodelavci se obnašajo kot bi ušli iz živalskega vrta.
Delate z ljudmi brez osnovnih olik. Se obnašajo kot, da so sami na tem svetu. Med njimi celo sumite, da nekdo namenoma spletkari proti vam. Delate z nekom, ki "krade" vaše ideje eno za drugo in bo kmalu za ta dosežek zapisan v Guinessovo knjigo rekordov!? Če ne sodite v to okolje, ne boste mogli normalno "zaživeti" in opravljati svojega delo tako kot ste sposobni.

8. V podjetju ni prave (nobene) komunikacije.
Čeprav smo v dobi informacijske tehnologije in imate v podjetju na voljo od e-mailov, mobilnih telefonov, do okrožnic in druge interne komunikacije, vam nihče nič ne pove ob pravem času! Komunikacija peša na celi črti, zaradi česar ste že zamudili roke za oddajo in tudi že izgubili pomembno stranko (seveda za kar ste bili krivi vi in samo vi) ... Ne odlašajte predolgo in izpostavite ta problem nadrejenemu. Oziroma ocenite ali se sploh še splača truditi!?

9. Nihče ne ceni vašega dela.
Kar 43 % delavcev smatra, da njihov delo ni dovolj cenjeno (rezultat ankete iz ZDA). In kar eden od štirih anketirancev se počuti kot samo "številka" znotraj delovne organizacije, v kateri je zaposlen. Zato se morate zavedati, kako dobri in pomembni ste za svoje podjetje ter ali je vaše delo kot tako tudi zares cenjeno.

10. Počutite se ujete, delo vas dobesedno "duši".
Se je vaš 40-urni delavnik spremenil v delo 24 ur na dan / 7 dni v tednu!? Je vaše poslovno življenje dovolj uravnoteženo z osebnim življenjem!? Živite kvalitetno!? Ali vam delo predstavlja vse in zapolni večino vašega življenja, proste trenutke pa izkoristite le, da se spočijete od dela!? Pomislite nase, na svoje zdravje, na svojo družino in prijatelje. Če vam spomin ne seže dovolj daleč, da bi se spomnili, kdaj nazadnje ste uživali v svojem prostem času, je čas za ukrepanje!

Urška Č.

Povzeto po www.mns.com - 10 Signs It's Time to Quit, By Kate Lorenz, CareerBuilder.com Editor

sorodni članki