| 

Aktualno

dr. Angelika Mlinar

dr. Angelika Mlinar

Na letošnji že 13. Slovenski marketinški konferenci, ki bo potekala 27. in 28. maja 2008 v Portorožu, bodo na dveh okroglih mizah govorili najuspešnejši slovenski podjetniki in podjetnice, direktorji in direktorice o svojem poslovnem razvoju in uspehu, gledano skozi marketinške oči. Naj omenimo samo nekatere: Joc Pečečnik (Elektronček), Angelika Mlinar (Angelski keksi), Mateja Jesenek (Mercator), Sandi Češko (Studio Moderna), Janez Škrabec (Riko) in drugi.

Sicer pa bo dvodnevni program potekal takole:

  • 27. maj ob 16.20 do 18.00 bodo direktorji Joc Pečečnik (Elektronček), Sandi Češko (Studio Moderna), Maria Anselmi (Bisnode) in Mateja Jesenek (Poslovni sistem Mercator) na okrogli mizi odgovarjali na vprašanje: Kaj šteje v očeh kupca?
  • 28. maj ob 14.00 do 15.30 pa bdodo podjetniki Boštjan Kozole (Eurosad), Auguštin Penič (Viva La Musica Augustin) in dr. Angelika Mlinar (Angelski keksi) na okrogli mizi, ki jo bo odprl uvodničar Janez Škrabec (Riko) razpravljali o dilemi: Kako podjetniki razumejo kupca?

Vsem zgoraj naštetim so organizatorji marketinške konference postavili nekaj vprašanj:

  • Kako vi razumete kupca?
  • Kaj je tisto, kar šteje v očeh vašega kupca?
  • Prodajate tisto, kar znate delati, ali tisto, kar želijo vaši odjemalci?
  • Kako to ugotovite?
  • Kakšna je vaša povezava med podjetništvom, marketingom in managerstvom?

V tem prispevku pa vam predstavljamo odgovore, ki jih je mag. Nastja Mulej dobila na omenjena vprašanja od podjetnice Angelika Mlinar, Angelski keksi. Obenem vam na kratko predstavljamo njen življenjepis in kaj sama pravi o sebi in svojem uspehu.

Angelika Mlinar, Angelski keksi

Dr. Angelika Mlinar je koroška Slovenka, ki živi že vrsto let izven Koroške. Po izobrazbi je doktorica mednarodnega prava in je na Dunaju delala za Evropsko komisijo. Jeseni 2005 je odločila za uresničitev želje, ki je že nekaj časa tlela v njej in se popolnoma posvetila svojemu konjičku – peki keksov.

»Angelski keksi« so ročno izdelano pecivo iz najkakovostnejših sestavin. Večino surovin biološko pridelujejo regionalni kmetje, medtem ko so ostale sestavine, kot so sladkor in čokolada, dobavljene po načelih pravične trgovine (FAIRTRADE).


V nadaljevanju pa še njeni odgovori:

1. Kako vi razumete kupca?
Angelika Mlinar, Angelski keksi: To je oseba, ki si v hitrem tempu življenja želi privoščiti visoko kakovosten sladek priboljšek in ga zna uživati z vsemi čuti.

2. Kaj je tisto, kar šteje v očeh kupca?
Angelika Mlinar, Angelski keksi: Naši kupci so zelo zahtevne stranke, saj od sebe in zase pričakujejo le najboljše. Tako je velik poudarek na visoko kakovostnih surovinah Angelskih keksov, od ekološke pridelave pa vse do Fairtrade poslovanja s temi surovinami. Trudimo se tudi za prijetno, nekoliko posebno embalažo, v kateri so shranjeni Angelski keksi. Kupci so še posebej pozorni, da so keksi sveži in pravočasno dostavljeni, saj so naši keksi zelo zaželeni na posebnih dogodkih v življenjih naših strank.

3. Prodajate tisto, kar znate delati, ali tisto, kar želijo vaši odjemalci?
Angelika Mlinar, Angelski keksi: Oboje. Se mi zdi, da si le tako lahko kredibilna podjetnica. Želela sem si nov izziv. In hkrati so ljudje bili željni proizvoda, kot so Angelski keksi, saj proizvoda s takim konceptom na slovenskem trgu še ni. Bolj ali manj se piškoti pečejo na enak način in pakirajo v plastične vrečke. Bi rekla, da je bil pravi timing - tako v mojem življenju kot potreba na trgu, čeprav se mi včasih zazdi, da ustvarjamo z našo zgodbo svoj trg, ki ga je potrebno še izoblikovati z novim, spreminjajočim se življenjskim slogom.

4. Kako to ugotovite?
Angelika Mlinar, Angelski keksi: Predvsem nam je zelo dragocen in pomemben vir informacij srečevanje z našimi strankami, bodisi na poslovnih srečanjih ali pa prek degustacij, kjer stranke zelo rade poklepetajo in pripomnijo, kaj jim ugaja in kaj ne. Sploh otroci so nadvse iskriv in iskren vir informacij, kar se tiče Čokoladnih poljubčkov.

5. Kakšna je vaša povezava med podjetništvom, marketingom in managerstvom?
Angelika Mlinar, Angelski keksi: Sama trenutno med njimi zaradi velikosti podjetja strogo gledano še ne ločujem, ampak jih skušam preko vsakodnevnega poslovanja čimbolj smiselno integrirati v usklajeno delovanje podjetja. Zelo pomemben je pri Angelskih keksih trženjski pristop, saj sem v fazi seznanjanja strank s svojim proizvodom, zato je poudarek na marketingu prek sodelovanja s podjetjem dm.

Vir in več informacij: http://www.finance.si/smk, mag. Nastja Mulej, New Moment, 041 540 866, nastja@newmoment.si

sorodni članki