| 

Postal sem podjetnik

Kako obdržati stranke?

Kako obdržati stranke?

Brez strank ni posla. Dobiti stranko pa je težko in veliko stane. Torej, ko enkrat pridobite stranko, kako jo obdržati?
Tu nastopijo programi za zveste stranke . Te najbrž že poznate: najosnovnejši primer so letalske vozovnice za potnike, ki pogosto potujejo. Verjetno pa imate v denarnici tudi kartico popustov kakšne trgovine ali kupon s popustom za naslednje nakupe.
Najboljši vir posla v prihodnosti so zagotovo stranke iz preteklosti. Ne le, da se bodo zadovoljne stranke vedno znova vračale k vam, prav tako bodo o vašem podjetju širile dobro besedo.

Večina marketinških strokovnjakov se strinja, da je veliko ceneje obdržati staro stranko, kot pa iskati novo. Po izračunih naj bi iskanje nove stranke stalo od dva do desetkrat več kot, če obdržite staro.
 
Je torej vredno porabiti nekaj časa in denarja ter razmisliti, na kakšen način bi svoje obstoječe stranke obdržali tudi v prihodnje?  Zakaj se stranke sploh vračajo?
 
Prvi in najpomembnejši razlog je seveda kvaliteta vaše storitve. Če prodajate slabe sendviče, na katere je potrebno še čakati, strankam ne bo pomemben kupon za popust. Najboljši način za ohranjanje zvestih, zadovoljnih strank je, da jim ponudite izvrstno storitev ali izdelek.
Kar pa za nekatera podjetja ni dovolj, in se morajo kljub odlični ponudbi za zvestobo svojih strank še dodatno potruditi. To velja še posebej za zelo majhna in nova podjetja. Poiščite torej svoj program zvestobe, s katerim boste uspeli stranke spremeniti v zveste kupce.

Vir: Business Oportunities, D.Carlsonov weblog

sorodni članki