| 

Poslovne priložnosti

Pomagajte izbrati najboljšega ... samo še pet dni!

Pomagajte izbrati najboljšega ... samo še pet dni!

10.04.2008 ob 13:00

Samo še pet dni je časa za prijavo za Marketinškega direktorja leta. Človeka, ki drži tri vogale vsakega uspešnega podjetja. Človeka, ki ga zanima samo zadovoljevanje potreb svojih potrošnikov. Človeka, ki vsaj zadnje tri leta prispeva k vidnim uspehom svoje organizacije.

Izbira ga Društvo za marketing Slovenije, soorganizator 13. Slovenske marketinške konference. Finalisti bodo razglašeni na novinarskem srečanju 12. maja ob 13h v GZS, zmagovalec pa ovenčan 27. maja zvečer po prvem dnevu konference.

V torek, 15. aprila, se izteče rok, ko se lahko direktorji/ice marketinga in člani/ce uprave za marketing v kateremkoli podjetju v Sloveniji prijavijo za izbor najboljšega marketinškega direktorja leta.

Marketing je v organizaciji vse (in ne samo vrh ledene gore, torej oglaševanje). Oddelek za marketing pokriva primerno izbiro izdelka in/ali (spremljajoče) storitve, ki najbolje zadovoljuje potrebe in želje kupca, hkrati pa jo je podjetje sposobno narediti ali najti. Pa izbiro zanj primerne cene, ki jo je kupec še pripravljen plačati v denarju in svojem trudu, podjetju pa prinese pokritje stroškov in tako želen dobiček. No, in izbiro ustreznih tržnih poti, po katerih ta izdelek oz. storitev najbolj pripravno približamo kupcu, hkrati pa za to distribucijo ne odštejemo gore denarja. In na koncu tudi tisto, kar vsi najbolj vidijo, torej izbiro in izvedbo komunikacijske in promocijske strategije, da naši potencialni in dejanski potrošniki sploh vedo, da obstajamo, da jih zainteresiramo, privlačimo in privlečemo ter si v njihovih očeh izgradimo status svetinje.

Prištejte zraven še izbiro in izobraževanje primernih ljudi v celotnem procesu, od vratarja in tajnice do prodajalcev in trgovcev; pa hiter in neoviran potek celotnega postopka od razvoja do prodaje ter seveda vse neotipljive dokaze, da je naš imidž vreden njihovega denarja in spoštovanja, pa boste ugotovili, da ni lahko biti direktor marketinga…

Še težje je biti Marketinški direktor leta. Lani so na Društvu za marketing Slovenije to osebo izbirali prvič. Sami direktorji, njihovi sodelavci in predstavniki podjetij ali katerikoli posamezniki so pošiljali predloge, komisija pa je izbrala top tri.
To so bili: Aleksander Uranc, Gorenje, ki je tudi zmagal, Gregor Bulc, DrogaKolinska in Gordana Petek Ivandič, Belinka.

Gregor Bulc je o svojem delu povedal: »Kaj počne marketinški direktor? Upravlja blagovne znamk na tak način, da le-te ustvarjajo dodano vrednost za potrošnika in za lastnike. In česar direktor marketinga ne počne? Direktor marketinga predvsem ne počne nič takega, kar bi potencialno lahko škodovalo ugledu blagovne znamke

Tudi letos, do 15. aprila, na naslovu info@dmslo.si čakajo na prijave. Med vsemi prispelimi bo komisija izbrala tistega, ki bo najbolj ustrezal razpisnim in medsebojno dogovorjenim pogojem. Gre za priznanje posameznikom in posameznicam za večletno delo, ki se je z uveljavljanjem marketinške filozofije odrazilo v vidnem poslovnem uspehu njihovih gospodarskih subjektov. Z nagrado želi Društvo za marketing Slovenije izpostaviti posameznike, ki si jih marketinška skupnost želi in je nanje upravičeno ponosna, ter poudariti interdisciplinarnost in poslovno učinkovitost marketinga. Poleg tega pa bo komisija pri svoji odločitvi upoštevala tudi kontinuiteto in ne le enkraten uspeh, razvidno in dolgoročno strategijo ter dejansko moč vplivanja na odločitve v podjetju.

Nagrajen bo tisti, ki je s svojim delom dosegel nekaj možnih učinkov:

  • Uveljavitev poslovne filozofije, ki je usmerjena k zadovoljevanju potreb potrošnikov v celotnem delovanju podjetja.
  • Organizacijo delovanja celotnega podjetja izključno v smeri zadovoljevanja potreb potrošnikov.
  • Uveljavitev marketinške filozofije v širšem poslovnem okolju (izven podjetja).
  • Inovativno reševanje potreb potrošnikov prek razvoja novih izdelkov in storitev.
  • Inovativen marketinški splet, ki se odraža v aktivnostih in rasti podjetja.

Izmed izbranih treh pa o nagrajencu glasujejo člani DMS, uveljavljeni akademiki in praktiki (do 80 posameznikov/posameznic, ki se jih povabi k ocenjevanju na osnovi izbora Upravnega odbora DMS). Vsak ima en glas, ki ga odda prek spleta najkasneje 7 dni pred Slovensko marketinško konferenco. Vsak glasovalec prejeme tudi pisno predstavitev kandidatov. Nagrado prejme tisti finalist, ki dobi največ glasov. V primeru enakega števila glasov se lahko podeli tudi dve oziroma tri nagrade.

»Gre za nagrado celotnemu timu, ne posamezniku. V izboru se gotovo splača sodelovati – tudi zaradi grajenja ugleda podjetja,« je povedal lanskoletni nagrajenec, Aleksander Uranc iz Gorenja.

Kontakt: mag. Nastja Mulej, Idea Thinker, gsm: + 386 (0)41 540 866, New Moment - New Ideas Company, Ob dolenjski železnici 182, 1000 Ljubljana, Slovenia, tel.: + 386 (0)1 420 19 51, www.newmoment.si
13. Slovenska marketinska konferenca: Kaj se šteje v očeh kupca? 27. in 28. maj 2008, Portorož, http://www.finance.si/smk/. 10 % cenejše prijave do 25. 4. 2008! Izberite Marketinškega direktorja leta: prijave do 15. 4. 2008 na info@dmslo.si! Ustvarimo nove vrednosti za kupce!

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Ponedeljek
od 13 do 23 °C

Torek
od 12 do 25 °C

Sreda
od 9 do 24 °C

Četrtek
od 8 do 23 °C

Anketa

Dopust...
je že mimo
šele pride
ga ne potrebujem

    rezultat