| 

Aktualno

Adlink vstopa na trg Slovenije in Hrvaške

Adlink vstopa na trg Slovenije in Hrvaške

 

Goldbach Media Group, vodilni švicarski medijski zakupnik na področju spletnih in mobilnih medijev, je postal večinski lastnik v slovenskem podjetju I Media d.o.o. ter hrvaški družbi AdOn Internet Media Services. Podjetji za svoje naročnike v Sloveniji oz. na Hrvaškem ter v regiji opravljata storitve spletnega in iskalniškega marketinga, v Sloveniji in na Hrvaškem pa bosta delovali pod blagovno znamko AdLINK, ki je del Goldbach Media Group. Regijski direktor obeh podjetij bo Vedran Biloš, ki je podjetji vodil že doslej. Z nakupom večinskih deležev v omenjenih podjetjih Goldbach Media Group širi svojo mrežo na tržišča JV Evrope.

Podjetji, ki sta v letu 2007 skupno ustvarili 1,7 milijona evrov prihodkov, bosta vključeni v evropsko mrežo AdLINK agencij. AdLINK Media je z dosegom prek 87 milijonov spletnih uporabnikov (vsak drugi Evropejec) vodilna evropska agencija za spletni marketing. AdLINK Media je prisoten v večini evropskih držav, svojim naročnikom pa ponujajo komunikacijske storitve, s pomočjo katerih gradijo ali utrjujejo zavedanje o posameznih znamkah, storitve digitalnega in iskalniškega marketinga ter e-poštni marketing.

Goldbach Media je vodilno švicarsko podjetje na področju zakupa spletnih in mobilnih medijev, svoje izpostave pa ima tudi v Avstriji in Nemčiji. Glavne storitve podjetja so snovanje, načrtovanje, zakup, izvajanje in merjenje učinkov uporabe spletnih in ostalih medijev. Od 15. julija 2007 dalje Goldbach Media kotira na švicarski borzi vrednostnih papirjev, cilj družbe pa je nadaljnji razvoj na trgu spletnih medijev na trgih JV Evrope. Več informacij: www.goldbachmedia.ch in www.goldbachmedia.at.

sorodni članki