| 

Posel in moda

Ali za mlade podjetnice veljajo drugačna pravila oblačenja?

Ali za mlade podjetnice veljajo drugačna pravila oblačenja?

Stojimo pred omaro in se sprašujemo, kaj bi danes obleke, da bi bil naš dan kar se da uspešen? Pri tem pa bi se želele v svoji obleki počutiti samozavestno in udobno. Z njo želimo pokazati naše današnje razpoloženje, našo mladost in elan! Mogoče tudi kakšno novo "cunjico", ki smo jo kupile prejšnji dan.


Vendar pozor! V poslu se ne moremo vedno obleči po svojih trenutnih občutkih, pač pa moramo upoštevati diskretnost poslovnega stila oblačenja, ki se skozi dolga leta ni kaj dosti spremenil. Modni trendi nanj nimajo velikega vpliva. Predvsem vanj ne sodijo modni trendi za zelo mlado populacijo ali oblačila za prosti čas. Takšna oblačila so običajno zelo drzna, vpadljiva, pokrivajo bolj malo kože, so iz umetnih materialov, imajo velike napise, so pisanih barv in bogatih vzorcev. V ravno obratni poziciji je poslovni stil oblačenja. Zanj veljajo klasika, tradicija, diskretnost, in moto: bolje več kot manj!


V zadnjih letih so sicer ta t.i. "nenapisana pravila poslovnega oblačenja" postala bolj ohlapna in dopuščajo več odstopanj od stroge klasike. Česar se lahko veselijo predvsem zelo mlade podjetnice pa tudi ostale, ki so rade stalno v koraku z modo. Modni trendi v poslovnem stilu pokažejo svoje vplive recimo pri krojih, barvnih kombinacijah, modnih dodatkih, hlače pogosto zamenjajo krilo. (Nasvet - dodajte klasični obleki rutico v trenutno modnem pikastem vzorcu.)

Torej velja, da se je uveljavil bolj sproščen videz mlade podjetnice, a brez pretiravanj. Najbolj pogosti spodrsljaji mladih podjetnic so:

  • izbrana obleka popolnoma neprimerna za priložnost oziroma kraj sestanka,
  •  obleka ni primerna za čas dneva, ob katerem jo nosimo,
  • krilo je neprimerne dolžine, mini krila niso primerna,
  • bluza ali majčka brez naramnic (kažemo gola ramena) in z globokim dekoltejem,
  • oblačila so kričečih barv, vpadljivih vzorcev,
  • izberemo vsakdanji slog oblačenja, ki poudarja našo mladost, kar v poslovnem svetu ni znak zaupanja in kredibilnosti,
  • čevlji slabo očiščeni ali celo umazani,
  • k obleki za uradno priložnost ne oblečemo nogavic (kažemo gole noge),
  • nogavice so strgane.


Pri prvem poslovnem kontaktu dobite "etiketo". Pazite, da ne dobite napačne, že zaradi samo napačno izbrane obleke tistega dne! Obleko izberite primerno poslovni priložnosti. Svoje mladosti ne skušajte pokazati s predrznimi kroji in kričečimi dodatki, dokažite jo rajši s svežimi idejami, kreativnimi pristopi in željami po poslovni odličnosti!

Urška Č.

sorodni članki