| 

Uporabne informacije

Spomladansko čiščenje kariere

Spomladansko čiščenje kariere

Pomlad prihaja! Končno! Pomladansko sonce zvabi iz človeka dodatno energijo, dodaten delovni zagon! Predvsem doma, ko se boste po »zimskem spanju« lotili spomladanskega čiščenja hiše ali stanovanja, še posebej dobro oprali avto, ali zloščili motor, saj vas cesta kar kliče, da se po dolgih zimskih mesecih spet usedete nanj in spustite svojega nemirnega duha na plano, ali pa samo pripravite športne copate in (ponovno) pričnete teči, da se boste znebili pozimi pridobljenih odvečnih kilogramov … in še bi lahko naštevali, kaj vse prinese pomlad.

Verjetno ste opazili, da se vse naštete spomladanske dejavnosti oziroma spremembe nanašajo na zasebno življenje, na vaš dom!? Očitno si želimo v tem obdobju čim več stvari »pospraviti«, obrisati prah, skratka urediti svoje življenje.

A življenje ne bo popolnoma urejeno in v ravnovesju, če ne bomo uredili tudi svojega poslovnega življenja. Zato uredite zadeve tudi na poslovnem področju, pospravite delovno mizo, naj tudi vašo »službo« doleti spomladansko čiščenje! Tukaj je nekaj namigov, kako lahko spomladansko očistite svojo službo oziroma svojo kariero.

Obnovite, ažurirajte življenjepis.
Pa to ne velja le za tiste, ki službo šele iščejo. Kljub dobri in stabilni zaposlitvi, dandanes nikoli čisto zares ne veste, kdaj boste tudi sami potrebovali dober življenjepis!? Ne pustite se presenetiti!

Uredite elektronska sporočila.
Imate tudi vi stotine prejetih in poslanih e-mailov, ki so kar obtičala na vašem računalniku. Uredite jih! Zbrišite vsa tiste nepotrebna in časovno že davno nepomembna, ostala si shranite drugam (datoteka na vašem osebnem računalniku, CD …). Zagotovljeno bo brskanje po zadnjih prejetih elektronskih sporočili brez, da bi morali iskati konkretno sporočilo med več stotimi drugimi sporočili, veliko manj stresno!

Pospravite delovno mizo.
Preglejte vse papirje, ki se že več tednov, mesecev, nabirajo in nalagajo na vaši mizi. Odstranitev z mize vse tisto, kar ne potrebujete, arhivirajte pretekle dokumente, ohranite samo in izključno aktualne listine! Presenečeni boste, kako veliko mizo imate!

Pospravite omare v pisarni.
To bo verjetno največji zalogaj, od vseh! Omare založene do vrha in še čez! Preglejte vse dokumente, projekte in druge listine, ki jih »varno« hranite že desetletje in več! Ali jih res še potrebujete!?

Preglejte svoja poslovna oblačila.
Vam poslovni stil oblačenja ni na kožo pisan!? In se v strogo poslovna oblačila oblačite le zavoljo reda in prava!? Ampak tisti pet let star kostim pa vseeno zavrzite in si kupite novega!

Izobražujte se.
Ostanite v stiku z novo tehnologijo. Ne postanite leni in preveč »domači« na svojem področju, v smislu prepričanja, da se nič novega več ne morete naučiti na svojem področju!

Spoznajte svoje sodelavce.
Nove sodelavce in tudi tiste, ki že skoraj pol leta sedijo in delajo v sosednji pisarni, pa ste bili tako zatopljeni v svoje delo, da si niste vzeli časa in jim segli v roko ter zaželeli dobrodošlico v podjetju!

Pojdite na nekaj razgovorov za novo zaposlitev.
Pa čeprav zares ne iščete nove zaposlitve, to sploh ni tako slaba ideja. Kajti na ta način boste mogoče dobili nova spoznanja o sebi! Obenem se vam bodo razširila obzorja glede tega, koliko ste dejansko »vredni« za svoje podjetje, koliko bi lahko znašala vaša plača v drugem podjetju itd….

Ocenite svoj položaj v podjetju.
Čeprav niste tip človeka, ki bi si svoje cilje in želje zapisal na papir ali sprejemal novoletne zaobljube, kaj vse boste letos na sebi spremenili, ampak le tako boste zares vedeli in lahko tudi spremljali kam pravzaprav gre vaša poslovna pot. Kaj si sploh še želite doseči!? Ali je to to ali želite še kaj več!? In kaj bi to sploh lahko bilo!? In ali ste sploh do danes dosegli tisto, kar ste si zadali ali zaželeli dve leti nazaj!? Ali vas plačajo toliko, kot si zaslužite!? Ocenite in določite, če ste zadovoljni s svojim položajem. In če niste, je čas za … spomladansko čiščenje!

Spomladansko čiščenje pa ni zgolj le »čiščenje starega«, lahko pomeni tudi čisto nove začetke! Zato Vam želimo veliko užitkov pri čiščenju!

Urška Č.

Povzeto po http://msn.careerbuilder.com - Eight Tips for Spring Cleaning Your Career, By Anthony Balderrama, CareerBuilder.com writer

sorodni članki