| 

Poslovne priložnosti

13. Slovenska marketinška konferenca

13. Slovenska marketinška konferenca

Kaj še šteje v očeh kupca?

Kaj prepriča kupca, da se odloči za naš izdelek oz. storitev? … ali ustvarjanje vrednosti za kupca je rdeča nit letošnje, že 13. Slovenske marketinške konference, ki bo zaživela 27. in 28. maja v Bernardinu.

Okolje okoli nas se spreminja. Kupci se spreminjajo z njim. Kaj je torej tisto, kar prepriča kupca, da se bo odločil za naš izdelek ali storitev? Je to kvaliteta izdelka, zgodba tržne znamke, oglas na televiziji? In kako vplivajo spremembe in trendi v okolju na naše marketinške aktivnosti? Ali lahko še vedno delamo tako, kot smo delali do sedaj, ali so potrebne spremembe?

Odgovori na ta vprašanja niso enoznačni. Gotovo pa je, da so odlični izdelki in storitve temelj za uspeh podjetij. Pri tem gre predvsem za celovito izkušnjo z izdelkom oz. storitvijo. Gre za to, kako je izdelek predstavljen skozi komunikacijo, kako je dosegljiv na policah trgovin, ali je njegova cena takšna, da pritegne kupca? Ali je prijazen do okolja in enostaven za uporabo?

Kljub temu, da se okolje spreminja, ostaja izdelek še vedno v središču, le njegova vsebina se spreminja. Pri tem ne gre samo za nove izdelke in storitve, ampak tudi za inoviranje procesov okoli obstoječih izdelkov oz. storitev, ki na novo opredelijo vrednost le-teh.

To bo zgodba letošnjega srečanja 600 vodilnih delavcev s področja trženja, ki se bodo zbrali 27. in 28. maja v hotelu Bernardin v Portorožu. Konkretneje pa na naslednjih straneh…

Program konference

Torek in sreda, 27. in 28. maj 2008, od 9h dalje.

V številkah: 37 govornikov, od tega 4 iz tujine, ter 23 aktualnih praktičnih prispevkov v dveh glavnih in štirih vzporednih sekcij, dve okrogli mizi in dve podelitvi nagrad v dveh dnevih.

V imenih- glavna govornika letošnje SMK sta:
  •  Rolf Jensen, danski futurolog, avtor knjig Sanjska družba in Viharjenje srca, ki bo govoril o tem, da kupec kupuje s srcem, ter
  •  Alexander Oswald, vodja trženja Alps Adriatic, katerega tema bo ustvarjanje vrednosti pri Nokii.
Ostali govorniki, direktorji in podjetniki (Joc Pečečnik, Sandi Češko, Janez Škrabec in drugi) bodo govorili o sledečih temah:
  • ustvarjanja nove vrednosti za kupca,
  • ali so storitve=vrednost za kupca,
  • inovativne pristope v tržnem komuniciranju,
  • dodajanju vrednosti z znamko,
  • vrednost dizajna - kdo jo ustvarja, kdo prepozna, kdo tržno prizna,
  • pomen razumevanja potrošnika pri sprejemanju strateških odločitev,
  • moč marketinga.

Marketinški direktor leta – prijave do 15. aprila

Tudi letos bodo na SMK razglasili Marketinškega direktorja leta. Gre za priznanje posameznikom, ki so z uveljavljanjem marketinške filozofije prispevali k poslovnim uspehom svojih gospodarskih subjektov. Je priznanje za večletno delo, ki se je odrazilo v vidnem poslovnem uspehu. Z nagrado izpostavimo posameznike, ki si jih marketinška skupnost želi in je nanje upravičeno ponosna.

Lansko leto je med prijavljenimi kandidati komisija izbrala tri finaliste: Aleksander Uranc, Gorenje, ki je tudi zmagal, Gregor Bulc, DrogaKolinska in Gordana Petek Ivandič, Belinka.

Kako bo letos? Svojega kandidata lahko zainteresirani prijavijo do 15. aprila na info@dms.si, kjer dobijo tudi več informacij.

Marketinški up 2007

Avtorja najboljšega diplomskega in najboljšega magistrskega dela v letu 2007 bosta tudi doživela svojih pet minut slave v marketinškem svetu.

Zakaj je marketing najbolj pomembna funkcija v podjetju?

Če še berete, potem se strinjate z nami, da je marketing v organizaciji vse!

Kot dobro veste, pokriva primerno izbira izdelka in/ali (spremljajoče) storitve, ki najbolje zadovoljuje potrebe in želje kupca, hkrati pa jo je podjetje sposobno narediti ali najti. Pa izbiro zanj primerne cene, ki jo je kupec še pripravljen plačati v denarju in svojem trudu, podjetju pa prinese pokritje stroškov in tako želen dobiček. No, in izbiro primernih tržnih poti, po katerih ta izdelek oz. storitev najbolj pripravno približamo kupcu, hkrati pa za to distribucijo ne odštejemo gore denarja. In na koncu tudi tisto, kar vsi najbolj vidijo, torej izbiro in izvedbo ustrezne komunikacijske in promocijske strategije, da naši potencialni in dejanski potrošniki sploh vedo, da obstajamo, da jih zainteresiramo, privlačimo in privlečemo ter si v njihovih očeh izgradimo status svetinje.

Prištejte zraven še izbiro in izobraževanje primernih ljudi v celotnem procesu, od vratarja in tajnice do prodajalcev in trgovcev; pa hiter in neoviran potek celotnega postopka od razvoja do prodaje ter seveda vse neotipljive dokaze, da je naš imidž vreden njihovega denarja in spoštovanja, pa boste ugotovili, da marketing dejansko vodi podjetje.

Več informacij o konferenci pa dobite na http://www.finance.si/smk, mag. Nastja Mulej, New Moment, 041 540 866, nastja@newmoment.si

sorodni članki