| 

Poslovne priložnosti

Slabo izbrani logotip

Slabo izbrani logotip

Vsako podjetje si želi najboljši logotip, ki mora predstavljati podjetje in njegove izdelke ali/in storitve. Logotip podjetja je temeljni prepoznavni element vizualne identitete podjetja, ustanove, blagovne znamke, proizvoda, akcije ali storitve. Predstavlja prvi in najpogostejši stik z javnostjo, na osnovi katerega se nezavedno ustvarja mnenje oziroma imidž o podjetju. Dobro oblikovan logotip izražata bistvo podjetja: dejavnost, značaj, poslanstvo, vizijo... Bistvo je torej v sporočilu, oblika pa je le njegov nosile, ki sporočilo izraža.

Ampak kakšen je dober logotip? Tak, ki pritegne čim večje število naključnih opazovalcev že na prvi pogled, ki že iz same radovednosti in všečnosti logotipa postanejo za začetek potencialne stranke, nato pa tudi redni odjemalci? Zelo močan vplivni dejavnik na oblikovanje in končno izbiro logotipa, je tudi subjektivno mnenje in okus oblikovalca ter seveda želje in okus tistega, ki odloča o končnem izgledu logotipa.

Torej kako definirati dober logotip? Kateri so tiste komponente logotipa, ki ga ustvarijo učinkovitega, takšnega, da si ga javnost "zapomni"? Je potrebno, da je prava umetnina? Da upošteva sodobne trende? Ali pa lahko že preprosta grafika naredi svoje?

Pri izbiri logotipa se zato marsikdo znajde v veliki dilemi. In na koncu izbere najslabšo možno varianto! Pa čeprav morda tudi slabo izbran logotip z dvoumnim pomenom, lahko učinkuje tako kot smo si želeli. Sprva zaradi napačnih razlogov, a rezultati so isti. V nadaljevanju je zbir nekaj takšnih "slabo" izbranih logotipov, ki ponazarjajo več (ali pa tudi ne) kot so si oblikovalci v podjetju želeli in predstavljali!

 
 
 
 
 
 

sorodni članki