| 

Poslovne priložnosti

Ilustracija kot marketinško orodje

Ilustracija kot marketinško orodje

01.03.2008 ob 08:31

Da niso vsi katalogi ali predstavitvene brošure enaki, da ni vsakega hotela potrebno predstaviti s fotografijo sobe, jedilnice in bazena, ter da je tudi na področju turistične ponudbe mogoče ustvariti nekaj novega, dokazuje odlično zasnovana celostna grafična podoba dveh prestižnih hotelov, ki se odpirata v hrvaškem Rovinju. Gre za moderno zasnovana hotela, Monte Mulini in Lone, ki bosta svojim gostom podarjala čisto razkošje, doživetje in prestižno turistično ponudbo. Enako pričakujejo tudi od predstavitvenih katalogov, ki ju namesto običajnih fotografij zaznamujejo visoko estetske ilustracije in kaligrafska besedila. Ilustrirana doživetja sta izdelala vrhunska svetovna strokovnjaka, ilustratorja Jason Brooks in Carmen Garcia Huerta. Celotno besedilo v katalogu je napisano v prvi osebi in na roko, kar so zaupali eni najvidnejših kaligrafk na svetu, američanka Jill Bell.



Vir in ilustracije: iz ponudbe hotela monte Mulini

sorodni članki


Komentarji: 2 

Dodajte komentar


srečo | 01.03.2008 ob 14:15
Retro je in! po vseh photo shopih se takšen način brandinga kar prileže. Primerno za oglase, ki spodbujajo čustva.
maja | 01.03.2008 ob 09:02
prima! retro! ker so katalogi postali pravo dolgočasje in so si vsi med seboj podobni kot jajce jajcu ...
Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Ponedeljek
od 18 do 27 °C

Torek
od 18 do 28 °C

Sreda
od 17 do 29 °C

Anketa

Dopust...
je že mimo
šele pride
ga ne potrebujem

    rezultat