| 

Poslovne priložnosti

Ilustracija kot marketinško orodje

Ilustracija kot marketinško orodje

Da niso vsi katalogi ali predstavitvene brošure enaki, da ni vsakega hotela potrebno predstaviti s fotografijo sobe, jedilnice in bazena, ter da je tudi na področju turistične ponudbe mogoče ustvariti nekaj novega, dokazuje odlično zasnovana celostna grafična podoba dveh prestižnih hotelov, ki se odpirata v hrvaškem Rovinju. Gre za moderno zasnovana hotela, Monte Mulini in Lone, ki bosta svojim gostom podarjala čisto razkošje, doživetje in prestižno turistično ponudbo. Enako pričakujejo tudi od predstavitvenih katalogov, ki ju namesto običajnih fotografij zaznamujejo visoko estetske ilustracije in kaligrafska besedila. Ilustrirana doživetja sta izdelala vrhunska svetovna strokovnjaka, ilustratorja Jason Brooks in Carmen Garcia Huerta. Celotno besedilo v katalogu je napisano v prvi osebi in na roko, kar so zaupali eni najvidnejših kaligrafk na svetu, američanka Jill Bell.



Vir in ilustracije: iz ponudbe hotela monte Mulini

sorodni članki