| 

Poslovne priložnosti

Poslovne priložnosti na vidiku - I. del

Poslovne priložnosti na vidiku - I. del

Želite začeti z novim poslom, imate dovolj kapitala za začetek, imate pogum, ste voljni in pripravljeni prenašati vse posledice samostojne podjetniške poti … kaj vam še manjka? Nimate poslovne ideje! V razmislek vam ponujamo nekaj poslovnih idej, ki bi lahko pomenile poslovno priložnost ravno za vas!

 

 

Najem in izposoja profesionalnih ročnih strojev in orodij

  • Kdo (tržišče)?

Svojo ponudbo lahko usmerite tako na podjetja kot na fizične osebe. Tržišče je odvisno od strojev in orodja, ki ga boste imeli v svoji ponudbi. Bodite iznajdljivi pa vam dela ne bo zmanjkalo nikoli. Trg je iz dneva v dan večji, saj se vedno več gradi, prenavlja, obnavlja in tudi ruši.

  • Zakaj (dejstva)?

Nakup orodja in opreme, ki jo ljudje potrebujejo le občasno, običajno nekajkrat letno ali vsake toliko let, je za mnoge neupravičen.

  • Kako (uvodna zamisel)?

Spremljajte novosti na področju strojev in orodij, ki jih ponujate in o tem redno obveščajte svoje stranke. Tako si boste ustvarili krog rednih in zvestih strank. 

  • Kje (začeti)?

Začetni stroški bi znašali nekje od 10.000 € naprej, odvisno od cene in količine nabavljenih strojev.
Približna cena storitve – odvisno od stroja oziroma orodja – znaša od 5 € na dan naprej.
Trženje – spletna stran, direktna pošta, oglaševanje v strokovnih revijah in na objektih, kjer potekajo gradbena in obrtniška dela.
Posebna znanja – pravna in ekonomska znanja, poznavanje tehničnih značilnosti posameznega stroja oziroma orodja.
Potrebna oprema – izbrano število strojev, poslovni prostor.
Je mogoče delati od doma – da.
Je lahko kot dodatno delo - da.
Je potrebno zaposliti delavce – ne.
Je v Sloveniji že konkurenca – da.
Čas delovanja – vse leto. 


Ekopleskar

  • Kdo (tržišče)?

Usmerite se lahko na podjetja kot na fizične osebe. Če boste svoje storitve prodajali podjetjem, poskrbite, da boste izpolnjevali vse podpisane obveznosti. Vsi odjemalci pa želijo, tako podjetja kot v gospodinjstvih, imeti po pleskanju dobro očiščene prostore. Zato pred izdelavo ponudbe razmislite in vanjo vkalkuliratje še zaščito pohištva, steklenih, talnih in drugih izpostavljenih površin.

  • Zakaj (dejstva)?

Posel slikopleskarja je lahko zelo donosen. Vsakih nekaj let je potrebno prepleskati tako stanovanje, hišo kot tudi poslovne prostore. Zaradi časovne stiske in tudi specializacije opravil, ki jih opravljamo doma, nas je vedno več takih, ki delo pleskanja domačih zidov in sten v pisarni prepustimo raje strokovnjakom. Ker pa je ekološka komponenta vse bolj pomembna v današnjih časih, lahko svojo storitve ločite od drugih tako, da poudarjate prednosti ekoloških barv oziroma prodajate "ekopleskanje".

  • Kako (uvodna zamisel)?

Investirajte v izobraževanje. Vsekakor vam bo koristil tečaj o vplivu barv na človekovo počutje. Postanite strokovnjak tudi na področju svetovanja o izbiri različnih barv za različne prostore! Premislite o tečaju o urejanju prostorov po Feng shui-ju, kjer barve igrajo pomembno vlogo.

  • Kje (začeti)?

Začetni stroški bi znašali nekje do 1.000 €.
Približna cena storitve –od 2,30 € na m2 površine.
Trženje – spletna stran, vizitke, letaki po mestu, oglaševanje v revijah in časopisih.
Posebna znanja – spretnost, poznavanje prednosti eko-barv, smisel za urejanje prostora
Potrebna oprema – pleskarsko in čistilno orodje.
Je mogoče delati od doma – ne.
Je lahko kot dodatno delo - da.
Je potrebno zaposliti delavce – ne.
Je v Sloveniji že konkurenca – da.
Čas delovanja – vse leto.

 Vir: Revija Podjetnik / februar 2008 - 4 Poslovne priložnosti

 

In še nekaj predlogov, ki lahko predstavljajo novo obujeno poslovno priložnost, ko se boste lotili starejših obrti, ki dandanes že skoraj izumirajo. Recimo odprite čevljarsko delavnico za popravilo čevljev ali pa šiviljsko delavnico.


Čevljar - čevljarska delavnica (popravila čevljev)

  • Kdo (tržišče)?

Trg predstavljamo vsi, ki nosimo čevlje!

  • Zakaj (dejstva)?

Danes je dobrega čevljarja, ki bi vam samo malo popravil čevlje, že težko najti. Ali pa se morate peljati na drugi konec mesta, da bi svoje najljubše čevlje, ki jih je žal že načel zob časa, niste pa jih še pripravljeni popolnoma odpisati, odnesli na popravilo. In ravno zaradi pomanjkanja teh uslug, je lahko dobra čevljarska delavnica nova (ponovna) tržna niša.

  • Kako (uvodna zamisel)?

Ponujajte kakovostne usluge. Ponudite dodatno storitev, katero stranka niti ne pozna niti ne pričakuje. Najpogostejše delo - popravilo čevljarja je lepljenje gumijastih podložkov na usnjene podplate novih čevljev. Zraven ponujajte še barvanje čevlja, osvežitev barve čevlja, barvanje petk čevljev, zaščitna sredstva za čevlje in podobno. Omejitev je seveda čevljarsko znanje ali usposobljenost. Zato pa lahko v svoji delavnici zaposlitve čevljarskega mojstra, katerih je po podatkih Zavoda za zaposlovanje kar precej brezposelnih zavoljo zamiranja čevljarske in tekstilne stroke v Sloveniji ter posledično zapiranja velikih tovarn kot je recimo tovarna Planika v Kranju.

  • Kje (začeti)?

Začetni stroški bi znašali nekje do 10.000 €.
Približna cena storitve – osnovna storitev popravila čevljev od 8 do 10 € za par.
Trženje – spletna stran, vizitke, letaki po mestu, oglaševanje v revijah in časopisih.
Posebna znanja – znanje iz čevljarske stroke.
Potrebna oprema – stroji in poslovni prostor.
Je mogoče delati od doma – ne.
Je lahko kot dodatno delo - da.
Je potrebno zaposliti delavce – da.
Je v Sloveniji že konkurenca – da (vedno manj).
Čas delovanja – vse leto.


Šivilja/krojač - šiviljska delavnica (popravila oblačil)

  • Kdo (tržišče)?

Trg je neomejen!

  • Zakaj (dejstva)?

V šiviljski delavnici lahko ponujate od izdelave oblačil po meri do najmanjših popravil kot je zamenjava zadrge. Dandanes ima še redko kakšna gospodinja doma šivalni stroj, da bi lahko sama skrajšala in zarobila nove moževe hlače ali zakrpala sinove strgane hlače.

  • Kako (uvodna zamisel)?

Posel je lahko zelo donosen in lahko predstavlja dodatno zaposlitev. Če pa sami niste vešči šivanja in krojenja, odprite delavnico in zaposlite izučene šivilje/krojače (tekstilne delavce), katerih je vedno več brezposelnih zaradi zamiranja tekstilne stroke v Sloveniji ter posledično odpuščanja tekstilnih delavcev in celo zapiranja velikih tovarn kot je recimo tovarna Gorenjska oblačila v Kranju.

  • Kje (začeti)?

Začetni stroški bi znašali nekje do 5.000 €.
Približna cena storitve – osnovna storitev krajšanja hlač znaša približno 10 €.
Trženje – spletna stran, vizitke, letaki po mestu, oglaševanje v revijah in časopisih.
Posebna znanja – znanje iz tekstilne stroke.
Potrebna oprema – šivalni stroji in poslovni prostor.
Je mogoče delati od doma – ne.
Je lahko kot dodatno delo - da.
Je potrebno zaposliti delavce – ne/da.
Je v Sloveniji že konkurenca – da (slaba).
Čas delovanja – vse leto.

 

Urška Č.

Povzeto po: Revija Podjetnik / februar 2008 - 4 Poslovne priložnosti

 

sorodni članki