| 

Postal sem podjetnik

Motivacija zaposlenih v svetu

Motivacija zaposlenih v svetu

Delavce po vsem svetu, kot kaže, motivirajo pri delu povsem različne stvari, kar potrjuje, da je vzpostavljanje globalnega oziroma enovitega pristopa do preučevanja delovne zavzetosti zaposlenih skoraj obsojena k vnaprejšnjemu neuspehu. Študija svetovalnega HR-podjetja Mercer, v kateri so bili zajeti delavci iz 22 držav, je odkrila izrazite razlike po svetu glede tega, kaj delavce angažira k delu. Zaposlene so vprašali, kateri od 12 ponujenih dejavnikov najbolj vplivajo na njihovo večjo zavzetost pri delu. Rezultati so neverjetni. Občutek priznanosti se je sicer izkazal kot najmočnejši globalni dejavnik za angažiranost pri delu in je prvi v Veliki Britaniji in ZDA. Vendar je na Japonskem, kjer je občutek priznanosti tako rekoč predpostavljen in zakoreninjen v družbi ter kulturi nasploh, ta dejavnik precej manj pomemben pri spodbujanju zavzetosti zaposlenih.
Za delavce v Franciji in Indiji je največji spodbujevalec njihove angažiranosti vrsta dela, ki ga opravljajo. Na Japonskem je najpomembnejši dejavnik osnovna plača, medtem ko so na Kitajskem na vrhu dejavnikov za zavzetost bonitete, ki so jih deležni zaposleni.
Medtem so Nemci izrazili, da so njihov najmočnejši dejavnik ljudje, s katerimi delajo. Ob tem ko imajo zaposleni po svetu zdravo ravnotežje delo–družina za pomemben spodbujevalec zavzetosti pri delu, na Kitajskem in Indiji menijo obratno, še ugotavljajo pri Mercerju.

sorodni članki