| 

Aktualno

Škoda Superb - več kot samo nov design

Škoda Superb - več kot samo nov design

Naslednika Škodinega paradnega konja, ki bo doživel premiero na bližajočem se avtomobilskem salonu v Ženevi, bodo poleg novega designa zaznamovale tudi zanimive tehnične rešitve in nove izvedbe motorjev. Za novi Škoda Superb bodo na voljo trije bencinski in trije dizelski motorji z razponom moči od 77 kW do 191 kW. V ponudbo bosta v kombinaciji z določenimi motorji vključena tudi avtomatski menjalnik DSG in sistem štirikolesnega pogona s 4. generacijo sklopke Haldex.


Vsi bencinski motorji bodo imeli tehnologijo direktnega vbrizgavanja goriva, ki prispeva k zmanjšanju porabe in s tem k ugodnejši ekološki bilanci pogonskih agregatov. Novost je štirivaljni motor TSI z 1,4-litrsko gibno prostornino, ki po zaslugi turbopolnilnika doseže moč 92 kW. Naslednji bencinski motor v ponudbi je 1.8 TSI z močjo 118 kW, najzmogljivejši motor za novi Superb pa je novi 3.6 FSI V6 z močjo 191 kW. Ta vrhunski motor bo na voljo izključno v kombinaciji s šeststopenjskim avtomatskim menjalnikom DSG in štirikolesnim pogonom, naprodaj pa bo že kmalu po predstavitvi novega Superba. Paleta dizelskih agregatov vključuje motor 1.9 TDI PD z močjo 77 kW, motor 2.0 TDI PD s 103 kW in novost – 2.0 TDI CR z močjo 125 kW, ki deluje po sistemu vbrizgavanja goriva preko skupnega voda. Vsi dizelski motorji so opremljeni s filtrom za trdne delce (DPF).
Pomembna novost je tudi edinstveni koncept zadnjega pokrova TWINDOOR, ki so ga zasnovali in patentirali Škodini inženirji. Ta praktična in funkcionalna rešitev omogoča, da odpremo bodisi samo pokrov prtljažnika, če želimo vanj zložiti manjše kose prtljage, ali pa lahko dvignemo cel zadnji pokrov, vključno z zadnjim steklom, to pa zagotavlja bistveno večjo uporabnost prtljažnika. Praktični in lahko dostopni prtljažnik ima v osnovni konfiguraciji kapaciteto 565 litrov, kar je 85 litrov več kot aktualni Superb.

Novi Superb bo pokazal tudi številne druge novosti in konstrukcijske rešitve, na primer sistem prilagodljivih žarometov AFS (Adaptive Frontlight System), ki osvetlitev vozišča prilagaja glede na trenutne razmere in vozniku omogoča, da morebitne ovire na cesti opazi dovolj zgodaj, da se nanje pravočasno odzove. Med ostale novosti sodi na primer tudi nov, izpopolnjen navigacijski sistem z zaslonom na dotik in trdim diskom ter številnimi drugimi elementi.
Novi Škoda Superb je bil zasnovan v centru za tehnični razvoj pri družbi Škoda Auto v Mladi Boleslav; to je trenutno tretji največji razvojni center koncerna VW. Razvojni center je tako kot celotna znamka Škoda v fazi dinamičnega vzpona. Z naložbo v višini 38 mio. EUR ga trenutno širijo, vzporedno pa gradijo novi tehnološki center Škode Auta. Pri razvoju novih Škodinih vozil se uporabljajo najsodobnejše tehnologije. Škoda Auto ima med drugim tudi center navidezne resničnosti, ki omogoča, da je postopek razvoja bistveno krajši, rezultati pa boljši, zlasti v fazi oblikovanja notranjega in zunanjega designa, pri snovanju ergonomskih rešitev ali pri vgradnji različnih izvedb opreme.






sorodni članki