| 

Uporabne informacije

Kako pridobiti v podjetje dobrega sodelavca?

Kako pridobiti v podjetje dobrega sodelavca?

V vašem podjetju ste se odločili za oglaševanje vaše nove kadrovske potrebe. Če ste običajno slovensko podjetje, potem bo ta naloga doletela vaš kadrovski oddelek. Toda je to pravi oddelek za to delo? Zaposlitveni oglas je v prvi vrsti oglas in če želite, da bo deloval, morate razmišljati kot oglaševalec.

Kdaj oglas (tudi zaposlitveni) deluje? Takrat, kadar izpolnite 3 pogoje uspešnega oglaševanja:



- Dobra blagovna znamka oglaševalca
- Dobra ponudba oglasa
- Pravi oglasni medij


Blagovna znamka oglaševalca (delodajalca)
Ko za vaše oglaševano delovno mesto primeren kandidat vidi vaš zaposlitveni oglas, kakšno mnenje ima o vašem podjetju? Se mu zdite privlačen delodajalec, kjer bi bilo fino delati? Ima o vas kot delodajalcu slabo mnenje? Vas sploh ne pozna? Slovenski kadrovski bazen je izredno plitek, najboljši kandidati za izbrana dela že imajo službe. Zamenjali jo bodo (in prišli k vam) le, če bodo verjeli, da jih pri vas čaka boljša služba in boljše delovno okolje. Blagovno znamko delodajalca se vam splača razvijati celo leto, zato da bo takrat, ko šteje – ko iščete novega sodelavca – prišla do izraza.

Ponudba vašega zaposlitvenega oglasa
Ali vaš zaposlitveni oglas vizualno in vsebinsko pritegne kandidate? Ali izgleda kot ponesrečen pamflet s časa komunizma? Zavedati se morate, da kadrujemo v času, ko izbirajo dobri kandidati in ne več podjetja. Z vašim zaposlitvenim oglasom prodajate – prodajate svoje prosto delovno mesto kupcem, primernim iskalcem nove zaposlitve. Če vaš oglas ni informativen, privlačen in če ne vsebuje privlačne predstavitve delovnega okolja vašega podjetja in dobre ponudbe delovnega mesta, ne bo pritegnil najbolj usteznih kandidatov.

Testiranje
Na zaposlitvenem portalu Moje delo smo testirali dva različno privlačna oglasa. Istočasno smo objavili dva vsebinsko enaka oglasa, prvi je bil napisan kot standardni slovenski zaposlitveni oglas – suhoparen tekst, malo podatkov o delu, delovnem okolju in naši ponudbi kandidatom. Drugi pa je bil pripravljen v privlačni grafični obliki, s popolnimi podatki o tem, kaj delo zahteva, kaj ponujamo in v kakšnem delovnem okolju bo novi sodelavec delal. Na drugi oglas smo prejeli 45% več prijav in prijave neprimerljivo primernejših ter kvalitetnejših prijav kot na prvi oglas.

Oglasni medij
Vaš oglas mora tja, kjer so kandidati. Preprosto. V današnjem času se je drago zanašati samo na en medij, tudi primerni kandidati se ne. Informacije pridobivajo iz različnih kanalov, tiska, interneta, profesionalnih skupnosti, zato naj bo tudi vaš oglas distribuiran na več mest. Zaposlitveni oglas za IT profesionalca na dobro obiskanem spletnem IT portalu vam lahko prinese veliko boljši učinek kot drag oglas v dnevnem časopisju.

Za dober učinek vašega zaposlitvenega oglasa torej poskrbite, da potencialni kandidati lahko v vsakem trenutku najdejo dobro predstavitev vašega podjetja kot delodajalca na internetu ali v ustreznih kariernih materialih. Vključite zavezanost podjetja v ustvarjanje privlačnega delovnega okolja v svoje korporativno oglaševanje. Trud se vam bo poplačal, ko boste v pravih medijih objavili vaš zaposlitveni oglas.

Aleš Zaletel

sorodni članki