| 

Uporabne informacije

Prepoznavna prednost izdelka ali storitve

Prepoznavna prednost izdelka ali storitve

26.10.2016 ob 14:15

Danes živimo v potrošniški družbi, kar pomeni, da so nam na voljo izdelki in storitve, med katerimi lahko sami izbiramo. Vsak se sam odloča, kaj si bo privoščil s svojim denarjem, pri tem pa ima zaradi splošne širitve proizvodnje vedno bolj pestro izbiro. Ta dejstva predstavljajo prednosti in slabosti tako za potrošnika, kot tudi za proizvajalce in trgovce. Predvsem z vidika slednjih gre opaziti kontrast – po eni strani je aktivna potrošnja prednost, saj zagotavlja boljšo prodajo izdelkov in storitev ter večji dobiček, po drugi strani pa prinaša vedno več konkurence, ki nasprotno zavira prodajo. Prav zato je nujno, da se na različne načine zagotavlja prednost pred konkurenčnimi izdelki in storitvami, pri čemer lahko zelo pomaga blagovna znamka.

Blagovna znamka kot ključni dejavnik prodaje

Glavna funkcija blagovne znamke je pravna zaščita intelektualne lastnine. Omogoča, da izdelke oziroma storitve zavarujemo s prepoznavnimi znaki, katerih konkurenca ne more uporabiti za promocijo svoje ponudbe. Prav iz tega izvirajo prednosti tovrstne zaščite za lastnike blagovne znamke oziroma prodajalce teh izdelkov ali storitev. Znamka ščiti lastnika, ki lahko edini uporablja zaščitene simbole v tržne namene. Na ta način lahko prodajalec zasede svoje mesto na trgu in prepreči širitev konkurence – pod zaščitenim znakom lahko namreč samo on trži določen izdelek, ki zahvaljujoč tej zaščiti postaja prepoznaven in tako izstopa iz konkurenčne ponudbe. Seveda ima prodajalec še vedno pomembno nalogo pri oglaševanju in dejanskem trženju izdelkov in storitev, je pa registracija blagovne znamke gotovo dober temelj.

Pomembno je torej, da simbole, ki jih želimo zaščititi, oblikujemo tako, da bodo že v izhodišču prepoznavni in izstopajoči. Ob registraciji blagovne znamke moramo imeti v mislih prihodnost, zato naj bo znamka originalna in enostavna. Seveda je unikatnost tudi pogoj za registracijo nove znamke – registracija znamke, ki je preveč podobna že registriranim, ni mogoča, kar je pravzaprav glavni namen te vrste zaščite.

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Petek
od 18 do 33 °C

Sobota
od 18 do 29 °C

Nedelja
od 14 do 23 °C

Anketa

Ste inteligentni?
Da, imam se za pametnejšega od večine
Mislim, da sem povprečno inteligentna oseba
Inteligenca ni najpomembnejša, imam mnoge druge vrline
Ravno prav, da lahko izpeljem vse, kar si zamislim

    rezultat