| 

Postal sem podjetnik

Izkoristite mreženje v svoj prid

Izkoristite mreženje v svoj prid

Obstaja več različnih vzrokov, zakaj se posameznik udeležuje poslovnih dogodkov. Naj bo to iskanje novih kontaktov, širjenje posla ali pa pridobivanje novih članov v našo ekipo: mreženje v vsakem primeru predstavlja pomemben del širjenja in rasti podjetja.

Poglejmo si, kako lahko poskrbite za čimbolj kvalitetno mreženje.

Nasvet št. 1: Najprej izberite primeren dogodek. Izkoristite moč družbenih omrežij (Facebook, LinkedIn, Twitter) in ugotovite, kateri poslovni dogodki bodo v prihodnosti potekali v vaši bližini. Prijavite se in se nato dogodka tudi udeležite. Pri izbiri seveda upoštevajte svoje želje in to, kaj vas pravzaprav zanima.

Nasvet št. 2: Napravite načrt. Zamislite si nekaj kratkih stavkov, s katerimi boste predstavili sebe in svoje podjetje. To vprašanje vam bodo namreč zastavili skoraj vsi prisotni, s katerimi boste zapadli v pogovor. Ugotovite tudi, kaj je tisto, s čimer lahko pomagate sogovorcu: ponudite svoje storitve in poskusite skleniti partnerstvo.

Nasvet št. 3: Bodite pripravljeni na vse. Pozanimajte se o udeležencih in preberite nekaj malega stavkov o njihovi ponudbi, njihovih storitvah, njihovem preteklem delu... Ni treba veliko, da napravite vtis na sogovorca in izpadete vedoželjni in predvsem izobraženi. V tem primeru bodo sogovorniki rade volje sklenili kakšen posel z vami.

Nasvet št. 4: Na koncu dogodka poskrbite za ohranjanje stikov. Nove kontakte dodajte na družbenih omrežjih, predvsem na LinkedInu, zapišite si telefonske številke, pošljite kakšno elektronsko sporočilo in tako dalje. Z mreženjem namreč ne morete prenehati tedaj, ko boste odšli z dogodka.

(Vir slike: Pixabay.com)

sorodni članki