| 

Postal sem podjetnik

Podjetniki, motivirajte svoje zaposlene

Podjetniki, motivirajte svoje zaposlene

Mali podjetniki, ki so svoje podjetje že pripeljali do tega, da zaposlujejo nekaj kadra, dostikrat naletijo na težavo, saj ti ne opravljajo svojega dela niti pol tako dobro, kot bi ga lahko.

Velikokrat k temu botruje njihova negotovost ali strah, saj se bojijo svojega nadrejenega ali pa se bojijo, da bi bile njihove napake kaznovane. Znano je, da je tovrsten stran velik zaviralec kreativnosti in motivacije. A napake se dogajajo vsem ljudem in ni potrebe, da bi podjetnik svoje zaposlene kaznoval, če so se seveda dogodile nehote.

Šef je tisti, ki mora motivirati svojo ekipo

Kako lahko podjetnik kot šef svoje zaposlene motivira, da delajo v dobro svoje organizacije in da resnično želijo pomagati k njenemu uspehu?

Dobro je, da podjetnik - vodja svoje skupine zaposlenih - dosti sprašuje. S tem spodbuja podrejene, da razmišljajo s svojimi možgani in ne da zgolj delajo tako, kot jim naročijo drugi. Verjemite, ko bo vaše podjetje še nekoliko zraslo, se boste morali prav na te ljudi, ki so sedaj vaši prvi zaposleni, zanesti, da vam bodo pomagali pri vseh opravkih. Spodbudite jih, da vam povedo svoje načine o tem, kako bi se lotili opravil, koga bi vključili v svoj novi projekt, kakšne težave jih po njihovem mnenju čakajo pri projektu ipd. Nato pa jim seveda dovolite, da sami ukrepajo in se sami lotijo stvari - na njihov način.

Seveda je pomembno tudi, da podjetnik zna natančno podati navodila. Vsi jih namreč morajo razumeti, v nasprotnem primeru jih ne bodo mogli opraviti! Dostikrat se zgodi, da pride do nesporazumov ravno zato, ker si direktor za razlago nalog ne vzame dovolj časa. Zaposleni so nato pod stresom, saj ne vedo točno, kako ukrepati, hkrati pa so manj učinkoviti. Ne počnite tega, saj s tem škodujete le sebi.

In še zadnja stvar, ki je prav tako nujna za motiviranje zaposlenih. To je poudarjanje odgovornosti. Če boste vnaprej določili osebo, ki bo odgovorna za določen projekt, se bo ta z več vneme lotila dela, saj bo tudi zasluge za dobro opravljeno delo nato prejela ta oseba. In nasprotno - v primeru težav bo hitro ukrepala in želela hitro popraviti storjeno napako.

Vir slike: Pixabay.com

sorodni članki