| 

Aktualno

Nativno oglaševanje vedno bolj priljubljeno med ameriškimi oglaševalci

Nativno oglaševanje vedno bolj priljubljeno med ameriškimi oglaševalci

30.01.2015 ob 09:28

Skoraj šest od desetih oglaševalcev v ZDA se je v zadnjem letu poslužilo nativnega oglaševanja (ang. native advertising), podoben delež pa jih pričakuje, da bodo tej obliki oglaševanja v letošnjem letu namenili še več sredstev. Gre za ugotovitve Ameriškega združenja nacionalnih oglaševalcev (ANA), zbrane v poročilu »Oglaševanje postaja nativno« (»Advertising is Going Native«).

Poročilo ANA, ki temelji na odgovorih 127 ameriških podjetij, ugotavlja, da v letu 2015 namerava kar 63 odstotkov vprašanih povečati svoje proračune za nativno oglaševanje. To sicer trenutno predstavlja le skromen delež njihovih celotnih oglaševalskih proračunov – 68 odstotkov jih poroča, da nativno oglaševanje predstavlja le 5 odstotkov ali manj njihovega proračuna, namenjenega oglaševanju.

Oglaševalci so v zvezi z nativnim oglaševanjem najbolj zaskrbljeni glede etičnih vprašanj in razkritja, da gre dejansko za oglaševanje in ne za uredniško ustvarjene vsebine. Dve tretjini vprašanih se strinja, da je treba pri nativnem oglaševanju jasno označiti, da gre dejansko za oglaševanje, medtem ko jih 13 odstotkov meni, da to ni potrebno. Tri četrtine jih je prepričanih, da obstajajo etične omejitve, ko gre za nativno oglaševanje.

Bob Liodice, predsednik in direktor ANA, meni, da je nativno oglaševanje »zmagovalna kombinacija za oglaševalce, potrošnike in založnike«. Opozarja pa, da je pri tem ključno, da potrošniki lahko razločijo med nativnim oglaševanjem in uredniškimi vsebinami. »Oglaševalci so odgovorni za lastno transparentnost, saj bodo le tako lahko vzdrževali zaupanje, pri čemer morajo v tesnem sodelovanju z založniki zagotoviti jasno razkritje, da gre za oglaševanje,« je še povedal.

Nativno oglaševanje oglaševalci največkrat povezujejo z digitalnimi in družbenimi mediji in ga tudi največkrat uporabljajo na spletu. Kar 85 odstotkov vprašanih, ki se poslužuje nativnega oglaševanja, to počne preko digitalnih oziroma spletnih medijev, 71 odstotkov pa preko družbenih medijev.

Poročilo ANA izpostavlja še izziv merjenja učinkovitosti nativnega oglaševanja, pri čemer oglaševalci uporabljajo različne kazalnike, a nobeden od njih ne izstopa kot najpomembnejši. To je tudi eden glavnih razlogov, zakaj naj bi nativno oglaševanje še nekaj časa ostalo nišna oblika oglaševanja. Poleg pomanjkanja podrobne analitike je težava tudi v tem, da so bolj izobraženi potrošniki nenaklonjeni tej obliki oglaševanja, saj nočejo, da se jih s prevaro prisili v branje o izdelkih ali blagovnih znamkah v domnevno novinarsko ustvarjenih zgodbah.

Vir: Warc - povzeto po MM Magazin

sorodni članki


Komentarji: 2 

Dodajte komentar


Christy Walton | 21.07.2022 ob 14:43
Tražite zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital itd.! Ja sam privatni zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com
Davina Claire | 17.11.2021 ob 20:23
PONUDA ZAJMA IZ NOVELTY FINANCE"
Zdravo!!! Trebate li zajam? Ako da, preporučit ću vam da se prijavite za zajam kod Novelty Finance.

Moje ime je Davina Claire, glavni sam financijski direktor Novelty Finance i možete podnijeti zahtjev za zajam kod moje tvrtke i imati zajam na svom računu u roku od 24 do 48 sati. Primijetio sam da je mnogima tako teško dobiti zajam od svojih lokalnih banaka ili drugih financijskih institucija zbog visoke kamatne stope, nedovoljnog kolaterala, omjera duga i prihoda, niske kreditne ocjene ili bilo kojih drugih razloga.

U NOVELTY FINANCE nudimo rješenja za financiranje. Nudimo sve vrste kredita (osobni zajam, poslovni zajam i mnogi drugi). Nudimo fleksibilne i višestruke mogućnosti zajma, uključujući osigurane i neosigurane zajmove, dugoročne i kratkoročne zajmove koji su prilagođeni vašim financijskim potrebama.

Za upite/pitanja? - (Pošaljite mail na noveltyfinances@gmail.com ili nazovite / WhatsApp putem: +447915601531)

Nastojimo posuđivanje učiniti jednostavnim, praktičnim i pristupačnim.

Naša usluga je vrlo brza, pouzdana i pouzdana, a možete posuditi do 15 milijuna eura uz subvencioniranu kamatnu stopu od 3% godišnje. Mi smo prava tvrtka za kontaktiranje kada vam je hitno potreban zajam.

Nema više vremena čekanja ili stresnih posjeta banci, naša je usluga dostupna 24 sata dnevno. Možete podnijeti zahtjev za kredit bilo kada i bilo gdje na svom prikladnom mjestu pomoću telefona ili prijenosnog računala, sve što trebate učiniti je kontaktirati nas putem
E-pošta: (noveltyfinances@gmail.com) ILI
nazovite i pišite nam na WhatsApp putem: +447915601531

Uvijek smo uzbuđeni što možemo pružiti financijsku potporu.
Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od 14 do 29 °C

Četrtek
od 16 do 30 °C

Petek
od 16 do 26 °C

Sobota
od 15 do 29 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat