| 

Aktualno

Facebook zaslužen za 911 odstotkov več prihodkov, kot se mu jih pripisuje

Facebook zaslužen za 911 odstotkov več prihodkov, kot se mu jih pripisuje

05.01.2015 ob 12:38

Nedavna raziskava, ki jo je po naročilu družbenega omrežja Facebook izvedlo avstralsko analitično podjetje Datalicious, ugotavlja, da Facebook in prikazno oglaševanje prispevata kar za 830 odstotkov več prihodkov, kot se jima jih pripisuje.

Petmesečna raziskava, ki je vključevala 700 milijonov točk dotika na komunikacijskih kanalih, 104 milijonov nakupnih poti in 74.000 točk konverzije, je med drugim pokazala, da bi Facebooku morali pripisati kar za 911 odstotkov več prihodkov, kot mu jih zdaj.

Verjetno ni presenetljiva ugotovitev, da bo potrošnik bolj verjetno opravil nakup (ali kakšno drugo konverzijo), če bo izpostavljen večjemu številu prikazov oglasa – po izsledkih raziskave bo ob večji izpostavljenosti oglasom konverzija kar sedemkrat bolj verjetna. Poleg tega prikazni oglasi vodijo do kar devetkrat večjega števila iskanj od zgolj klikov nanje.

»Raziskava je dokaz, da je boljše razumevanje dejavnikov, ki ljudi vodijo k nakupom, bistvenega pomena pri zagotavljanju boljše donosnosti oglaševalskih vložkov, poleg tega pa lahko ustvarja dolgoročno konkurenčno prednost. Pri številnih blagovnih znamkah, ki bodo osvojile razporejanje svojih oglaševalskih proračunov na več točkah dotika, bo prišlo do radikalnega premika v načinu trošenja njihovega denarja,« pravi Christian Bartens, direktor podjetja Datalicious.

Pri Dataliciousu še ugotavljajo, da ima oglaševanje na Facebooku še vedno občuten potencial rasti v primerjavi z drugimi uveljavljenimi kanali, saj zagotavlja visoko povprečno donosnost naložbe v oglaševanje, a kljub temu še ne priteguje temu ustrezno visokih oglaševalskih vložkov.

Vir: Inside Facebook

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Petek
od -3 do 5 °C

Sobota
od -1 do 6 °C

Nedelja
od 1 do 7 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat