| 

Posel in moda

Audi TT Roadster in Audi TTS Roadster

Audi TT Roadster in Audi TTS Roadster

Najlepša podoba purizma: Audi na pariškem avtomobilskem salonu predstavlja novi TT Roadster* in TTS Roadster*. Kompaktni dvosedežnik postavlja nova merila na področju dizajna, pogona in podvozja. Posebna značilnost tretje generacije TT je Audijev virtualni prikazovalnik. Digitalni kombinirani instrument prvič omogoča prikaz vseh informacij v vozniko¬vem vidnem polju – to je koncept, ki je že vzbudil občudovanje: Audi TT je za novi prikazni in upravljalni sistem namreč že prejel nagrado Car Connectivity Award, na prireditvi Automotive Interiors Expo Awards pa je bil nagrajen za notranjo inovacijo leta.

"Iz zamisli, da bi zasnovali kompakten roadster po jasnih geometrijskih pravilih, se je jeseni 1994 porodila izvirna ideja za Audi TT," je povedal prof. dr. Ulrich Hackenberg, direktor tehničnega razvoja v družbi AUDI AG: "Že prva generacija je bila športni avto za dušo – stroj na štirih kolesih, ki se je ponašal z izvirnim dizajnom. Pri novem TT Roadsterju smo ta koncept sistematično nadgradili, tako da smo z inovacijami, kakršna je denimo Audijev virtualni prikazovalnik, tehniko v avtomobilu naredili še bolj nazorno."

Karakterni dizajn in brezčasna estetika – TT Roadster in TTS Roadster tretje generacije v velikem slogu nadaljujeta tradicijo. Audijevi oblikovalci so na svež način interpretirali oblikovne poteze klasičnega modela in jih dopolnili z inovativnimi elementi.


* Zbrane vrednosti porabe vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega sporočila za medije.


Popolnoma nov: upravljalni sistem


Upravljalni sistem v novem Audiju TT Roadster in TTS Roadster je v celoti osredo¬točen na voznika. Pri novem večfunkcijskem volanu sta na voljo dve različici. Prenovljeni terminal MMI ima povsem na novo razvito upravljalno logiko in le še šest tipk. Uporabo različnih funkcij med vožnjo olajšuje upravljanje z naravnim govorom.


V kombinaciji z MMI navigacijo plus ima vozilo vgrajen tudi MMI touch, tj. površino za upravljanje na dotik na vrhnjem delu vrtljivo-pritisnega regulatorja. Z njo lahko voznik lista po seznamih, povečuje ali pomanjšuje zemljevide in vnaša znake. Struktura menijev se zgleduje po pametnih telefonih, vključno s funkcijo iskanja z vnosom besedila. Do vseh pomembnih funkcij je mogoče dostopati z le nekaj kliki, preko tipk ob straneh pa pridete do inteligentno povezanih funkcij in opcij.

Ena od najnaprednejših inovacij nove generacije TT je Audijev virtualni prikazovalnik. To je digitalni kombinirani instrument z vsestranskimi, podrobnimi prikazi, ki je zamenjava za analogne instrumente in zaslon MMI. 12,3-palčni zaslon je mogoče preklapljati med dvema nivojema. Pri klasičnem prikazu prevladujeta merilnik hitrosti in merilnik števila vrtljajev, pri "infotainment" prikazu pa so bolj v ospredju področja, kot so navigacijski zemljevidi. V TTS Roadsterju je na voljo še tretji, izrazito športni način prikaza, pri katerem je v središču merilnik števila vrtljajev kot ključni instru¬ment za dirkalne podvige.

Ena od glavnih značilnosti nove modelske generacije je močno poenostavljeno glasovno upravljanje. Sistem zdaj razume tudi formulacije iz vsakdanjega govora, tako da je za vsako funkcijo na voljo na stotine različnih ukazov. V meniju Telefon lahko na primer določeno osebo enostavno pokličete z besedami "Rad bi govoril s Petrom" ali "Poveži me s Petrom". Upravljanje z naravnim govorom je integrirano tudi v menijske točke Navigacija, Radio in Mediji, tako da lahko uporabnik sistema¬tično uporablja glasovne ukaze.

Užitek v vožnji pod milim nebom: zasnova vozila


Novi TT Roadster združuje dinamični občutek v vožnji športnega avtomobila in doživetje vožnje v odprtem dvosedežniku. Temelj zasnove so ojačitveni profili v dnu vozila in karoserija, ki se lahko pohvali z izboljšano vzvojno togostjo in znatno večjim udobjem vzmetenja.


Novi TT Roadster ima športno kompaktno in nizko lego na cesti. S 4.177 milimetri
je dvosedežnik za 21 milimetrov krajši od prejšnjega modela. Medosna razdalja je sicer večja za 37 milimetrov in meri zdaj 2.505 milimetrov, ustrezno kratka sta zato previsa. S širino 1.832 milimetrov je novi TT Roadster deset milimetrov ožji od predhodnika, v višino pa meri 1.355 milimetrov (tri milimetre manj). Z zaprto streho znaša količnik zračnega upora cX le 0,30, kar je najboljša vrednost v segmentu kompaktnih športnih avtomobilov. Audi je markantni dizajn torej povezal z odlično aerodinamiko.


Sprednji del odprtega športnega modela s poudarjeno vodoravnimi linijami izžareva moč in energijo. Podobno kot pri Audiju R8* je mreža hladilnika široka in ravna – po vzoru visokozmogljivega dirkalnika so štirje krogi pritrjeni na pokrov motornega prostora. Odprtine za zajemanje zraka so v osnovni različici povezane med seboj in predeljene z dvema navpičnima lamelama.

Tudi v žarometih sta integrirana dva navpična svetlobna elementa, ki sevata svetlobo dnevnih luči. Opcijsko vam v Audiju vozilo opremijo z LED-žarometi, že kmalu po prihodu na trg pa bodo na voljo tudi novi matrični LED-žarometi – pri njih so dolge luči realizirane z majhnimi, posamično uravnavanimi svetlobnimi diodami. Smerniki z dinamičnim prikazom so še ena od Audijevih inovacij; pri matričnih LED-žarometih se njihove diode zaporedno vklapljajo v tisto smer, ki jo je nakazal voznik.

Nizka in čvrsta zložljiva streha novega TT Roadsterja in TTS Roadsterja je tudi vizualno jasno ločena od karoserije, pečat pa ji daje za TT Roadster značilna kratka grafika stranskih stekel. Na stranski silhueti vozila so opazni številni detajli klasič¬nega oblikovnega sloga prve generacije. Ramenski del deluje mišičasto, linija praga pa ustvarja izrazit svetlobni rob. Široka koloteka ustvarjata posebni geometrijski telesi, sprednji rahlo prekinja režo pokrova motornega prostora, ki je kot tornado linija speljana do zadka. Pod klasično okroglo loputo rezervoarja za gorivo na desnem boku vozniku ni več treba odvijati posebnega pokrovčka. Dolivanje goriva poteka neposredno, kot pri dirkalnikih.

Vodoravne linije tudi na zadku poudarjajo širino odprtega športnega avtomobila. Prečke v serijskih zadnjih LED-lučeh, ki povzemajo motiv sprednjih žarometov, so stalno osvetljene. Tretja zavorna luč, ki je realizirana kot tanek pas na robu pokrova prtljažnika, spaja svetlobno silhueto zadka. Izpušni cevi sta integrirani v difuzor.
Pri hitrosti od 120 km/h naprej se iz pokrova prtljažnika dvigne električni usmernik zraka, ki na zadnji premi zagotavlja boljši stik s cestiščem.


Lahka in tiha: zložljiva streha


Kot vsi Audijevi kabrio-modeli, sta tudi novi TT Roadster in TTS Roadster opremljena
z električno pomično platneno streho. Ta je serijsko na voljo v črni, titanovo sivi in 'jive' barvi – in se odlično prilega oblikovalski liniji vozila. Skupaj z deli iz magnezija, aluminija, jekla in plastične mase tehta zložljiva streha vsega 39 kilogramov, tri kilograme manj kot pri prejšnjem modelu. Tudi zato sta se izboljšala skupna masa in težišče odprtega štirisedežnika.

Pri odpiranju se streha v obliki črke Z ploščato zloži. V aluminijastem predalu, kjer je spravljena, ne vpliva na kapaciteto 280-litrskega prtljažnika. Za električno delovanje skrbita dva elektromotorja, ki streho odpreta in zapreta v desetih sekundah, tudi pri vožnji do hitrosti 50 km/h. Po zaslugi izpopolnjene napenjalne tehnologije je zaprta streha tudi pri visokih hitrostih popolnoma trdna – zagotavlja skladno zunanjo podobo, saj prečni lok sploh ni opazen.

Akustična streha je pri Audiju TT Roadster in Audiju TTS Roadster del serijske opreme; streha navduši z zelo dobro toplotno izolacijo in nizkim nivojem hrupa, še zlasti v frekvenčnem območju piša vetra. Debela koprenasta plast nad črno stropno oblogo zagotavlja prijetno udobje. Nivo hrupa v notranjosti se je v primerjavi s prejšnjim modelom zmanjšal za do 6 dB, odvisno od frekvenčnih območij. V streho so neopazno vdelane antene za radijski sprejem. Opcijsko so v ponudbi električno pomična proti¬vetrna zaščitna mrežica in športna S-sedeža z ogrevanjem prostora za glavo.


Inteligentna kombinacija materialov: karoserija


Audi s karoserijo TT Roadsterja in TTS Roadsterja predstavlja novo evolucijsko stopnjo v razvoju konstrukcije Audi Space Frame (ASF), ki temelji na modularnem prečnem sistemu (MQB). Sprednji del vozila in dno potniške celice sta ojačana s komponentami ultra visoke trdnosti iz topotno preoblikovanega jekla. V sami celici ter za zunanje in notranje montažne dele je uporabljen aluminij – v obliki klasičnih polizdelkov: ulitih vozlišč, ekstrudiranih profilov in pločevine.

TT Roadster z motorjem 2.0 TFSI in ročnim menjalnikom v praznem stanju (brez voznika) tehta samo 1.320 kilogramov. Obenem so Audijevi inženirji z inteligentnim
kombiniranjem materialov uspeli še dodatno izboljšati naletno varnost TT Roadsterja.


V primerjavi s Coupéjem ima Roadster prilagojene ključne dele karoserije. A-stebrička, ki sta izdelana iz aluminija, imata v notranjosti vsak še en stebriček iz jekla, v njem pa še masivno jekleno cev. Notranja narebrena konstrukcija iz jekla zagotavlja visoko trdnost aluminijastih pragov. Z jeklenima prečnikoma v obliki črke V, ki sta povezana tudi z nosilcema prem, sta ojačana predela pod motornim prostorom in prtljažnikom.


V TT Roadsterju in TTS Roadsterju ločuje notranjost in prtljažnik masivna stena iz dveh škatlastih profilov, ki nadomešča prečni nosilec dna, kakršen je vgrajen v Coupé. Na zgornjem delu teh dveh profilov sta vgrajena jeklena varnostna loka, ki sta – kot še eden od klasičnih oblikovalskih elementov – elegantno zaokrožena. Montažne plošče zapirajo odprtine v hrbtni steni, v katero je serijsko vdelana odprtina za prevoz daljših predmetov.

Zmogljivi in učinkoviti: motorji


Novi TT Roadster prihaja na trg z dvema štirivaljnima motorjema s turbopolnilnikom: enim TDI in enim TFSI; v TTS Roadsterju pa bo za energični pogon skrbel zmogljiv motor TFSI. Z razponom moči od 135 kW (184 KM) do 228 kW (310 KM) ti agregati močno prekašajo tiste iz prejšnjih modelov, čeprav je njihova poraba nižja kor pri predhodnikih.

Zaradi modularnega prečnega sistema so vsi motorji vgrajeni v enakem položaju – njihov vgradni položaj tudi pozitivno vpliva na same dimenzije vozila. Sistem start-stop je serijski, v kombinaciji z opcijskim sistemom za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select (serijski za TTS Roadster) poseben zvočni izvajalnik poskrbi za še bolj mogočen zvok motorja.

Z močjo 135 kW (184 KM) in navorom 380 Nm ima že motor 2.0 TDI ultra športne karakteristike. Dvolitrski dizelski agregat tako kot vsi drugi iz nove družine TT izpolnjuje zahteve izpušne stopnje Euro 6. Na 100 kilometrov porabi v povprečju
4,3 litra goriva – to ustreza emisiji CO2 v višini 114 gramov na kilometer, kar je nov rekord v segmentu.


Motor 2.0 TFSI razvije v TT Roadsterju moč 169 kW (230 KM) in navor 370 Nm, v TTS Roadsterju pa doseže kar 228 kW (310 KM) in navor 380 Nm. Ta vrhunski motor se uvršča že skoraj med dirkalne agregate – v 4,9 sekunde lahko pospeši od 0 do
100 km/h in naprej do končne hitrosti, ki je elektronsko omejena na 250 km/h. Nastavljive lopute v izpušnem sistemu še dodatno poudarjajo njegov športni zvok.


Motor 2.0 TFSI je serijsko kombiniran s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, opcijsko pa je na voljo tudi 6-stopenjski S tronic. Menjalnik z dvojno sklopko omogoča bliskovito pretikanje prestav brez zaznavne prekinitve v prenosu pogonske sile;
v ročnem režimu lahko voznik prestavlja tudi z opcijskima prestavnima tipkama na volanu. Če je sistem Audi drive select nastavljen na "efficiency", menjalnik S tronic preklopi na prosti tek, kadar voznik nogo odstavi s pedala za plin.

Nova tehnologija: stalni štirikolesni pogon quattro


Stalni štirikolesni pogon quattro je razvit povsem na novo: v kombinaciji z motorjem
2.0 TFSI v TT Roadsterju je na voljo opcijsko, pri TTS Roadsterju pa je že del serijske opreme. Njegova elektrohidravlična lamelna sklopka v standardnem načinu delo¬van¬ja pogonski navor med sprednjo in zadnjo premo optimalno porazdeljuje glede na vozno stanje, lastnosti cestišča in tip voznika.

Elektronsko krmiljenje sklopke omogoča novo kombinacijo užitka v vožnji in varnosti. Pri športnem načinu vožnje se moč v večji meri prenaša na zadnjo premo, kar novi TT Roadster in TTS Roadster dobesedno potisne v ovinek. Na cestišču z nizkim trenjem je mogoče nadzorovano, varno bočno odnašanje vozila ("driftanje").


Stalni štirikolesni pogon je pri tretji generaciji TT prvič vključen v sistem za uravna¬vanje vozne dinamike Audi drive select. Z njim lahko voznik motorno karakteristiko
in stopnjo servo podpore preklaplja med nastavitvami comfort, auto, dynamic, efficiency in individual. Poleg tega Audi drive select posega še v vrsto opcijskih tehnič¬nih modulov, kot sta denimo prilagodljivo uravnavanje blaženja Audi magnetic ride (serijsko za TTS Roadster) in 6-stopenjski S tronic.

V batih blažilnikov se pretaka sintetično ogljikovodikovo olje, v katerem so mikro¬skop-sko majhni magnetni delci. Prostornina tega olja v vsakem od sprednjih blažil¬nikov znaša 154 mililitrov, v zadnjih pa 185 mililitrov. Ko je tuljava pod napetostjo, se ustvari magnetno polje, zaradi česar delci spremenijo svojo usmeritev: razporedijo se prečno na smer toka olja in tako ovirajo pretok olja skozi kanale bata.


Krmilnik stalno analizira vozne lastnosti in stanje ceste. Glede na izbrano nastavitev v Audi drive select je vožnja z novim Audijem TT Roadster in TTS Roadster sorazmerno udobna, uravnotežena ali izrazito trda. V režimu dynamic pride v polni meri do izraza dinamični potencial vozila: načrtno stabiliziranje posameznih koles pri hitri vožnji skozi ovinke Roadsterja priklene tesno na cesto; v dobršni meri preprečuje nagibanje karoserije okrog vzdolžne osi vozila in odzivnost krmiljenja naredi še bolj spontano. Pri zaviranju Audi magnetic ride zmanjšuje "počepanje" karoserije.


Športno in stabilno: podvozje


Za sprednje kolesne obese novega Audija TT Roadster in TTS Roadster se uporablja McPhersonov princip. Komponente iz aluminija zmanjšujejo težo nevzmetenih mas. Zobata letev serijskega progresivnega krmiljenja je zasnovana tako, da prenos krmilnega momenta z vrtenjem volana postaja čedalje bolj neposreden. Zadnja prema s po štirimi jeklenimi vodili na kolo lahko ločeno prenaša vzdolžne in prečne sile.

Dovršena zgradba in čvrsta nastavitev podvozja v kombinaciji s progresivnim krmil¬jenjem omogočata izjemno precizne, dinamične krmilne lastnosti. Pri športnem paketu S line, pri TTS Roadsterju in pri sistemu Audi magnetic ride je karoserija
spuščena za deset milimetrov. TT Roadster 2.0 TFSI in TT Roadster 2.0 TDI sta opremljena s 17-palčnimi platišči, ki tehtajo samo po 8,7 kg; pnevmatike so velikosti 225/50. TTS Roadster ima 18-palčna platišča in pnevmatike velikosti 245/40, opcijska ponudba pa vključuje tudi platišča do premera 20 palcev. Novo razvite pnevmatike imajo izboljšane lastnosti, njihov kotalni upor pa je občutno manjši.

Za velikimi platišči se skrivajo zavore, ki omogočajo natančno odmerjanje zavorne moči, na zavornem pedalu pa vozniku dajejo občutek čvrstosti. Notranje hlajene kolutne zavore na sprednji premi imajo premer od 312 do 338 milimetrov, odvisno od izbranega motorja. TTS Roadster je na sprednji premi opremljen z novo razvitimi, izjemno lahkimi zavornimi čeljustmi iz aluminija. Elektromehanska parkirna zavora, še ena od novosti, pri vseh motorjih učinkuje na zadnji kolesni par.


Elektronski nadzor stabilnosti ESC, ki ga je mogoče delno ali popolnoma izklopiti, odlično zaokroža športne krmilne lastnosti vozila. Pri vožnji skozi ovinke je aktivna funkcija porazdeljevanja navora po posameznih kolesih, pri kateri se po potrebi pogonski navor s sprednjega kolesa na notranji strani ovinka prenese na zunanje sprednje kolo (pri pogonu spredaj) oz. pri pogonu quattro tudi na zadnje kolo. Zaradi razlike v pogonskih silah se avto rahlo zasuče v ovinek, kar je v pomoč vozniku. Vožnja skozi ovinke je na ta način lahko bolj natančna in nevtralna, obenem pa ta funkcija prispeva tudi k večji dinamiki in stabilnosti TT Roadsterja. Pri športni nastavitvi je vožnja izrazito športna, kar olajšuje vstopanje v ovinke in nadzor pri bočnem odnašanju vozila.

Nova linija: dizajn notranjosti


Kot po meri krojena obleka obdaja dvosedežna notranjost voznika novega TT
Road¬¬sterja in novega TTS Roadsterja. Še zlasti, kadar je streha zaprta, deluje notranjost intimno in varovalno in prav nič utesnjujoče. Obodni rob potniške kabine je visok, novo razvita športna sedeža z integriranim vzglavnikom pa sta vgrajena nizko. Oba sedeža skupaj tehtata pet kilogramov manj kot sedeža v prejšnjem modelu. Opcijsko sta na voljo tudi športna S-sedeža (serijsko za TTS Roadster) z bolj poudarjenimi, pnevmatsko nastavljivimi stranicami.

Z lahkimi, skoraj lebdečimi linijami se v notranjosti nadaljuje oblikovna zasnova zunanjosti. Vse se vrti okoli koncepta, ki je osredotočen na voznika. Vsi upravljalni elementi so nameščeni okoli voznika – kar je potrditev športnega, dinamičnega pristopa do vožnje. Obloge vrat in konzolo sredinskega tunela zaznamujejo tekoče, med seboj usklajene oblike.

Če vitko armaturno ploščo gledamo iz ptičje perspektive, je videti kot letalsko krilo; okrogle prezračevalne šobe – še ena od klasičnih značilnosti TT – pa spominjajo na motorje. Vanje so integrirani regulatorji za klimatsko napravo oz. opcijsko avto¬matsko klimatsko napravo. Precizno izdelane prezračevalne šobe so samo eden od primerov, ki kažejo, kako visoke so glede funkcionalnosti, dizajna in kakovosti izdelave Audijeve zahteve za vse komponente notranjosti.


Prestižna kakovost: barve in oblazinjenje


Pri novem Audiju TT je v primerjavi s predhodnikom na izbiro bolj specifična in bolj pisana barvna paleta. V ponudbi je kar enajst zunanjih barv, od katerih je ena na voljo ekskluzivno za S line. V barvni paleti je sedem barv novih za TT, dve od teh pa sta novost tudi v Audijevi paleti – nanosiva in tango rdeča. Za TTS sta dodatno na voljo še panterjevo črna s kristalnim učinkom in izstopajoča sepang modra.

Nova je tudi barvna paleta za notranjost. Tako za TT kot tudi za TTS so na voljo tri barve notranjosti. Poleg črne sta v ponudbi še skalnato siva in palomino rjava barva. Kupci se pri opremi S line lahko prvič odločijo tudi za dodatno barvo – rotorsko sivo, seveda prav tako s športnimi kontrastnimi šivi. Za TTS je poleg navedenih v ponudbi tudi športna ekspresno rdeča barva usnja.


Oprema novega TTS zajema dodatne notranje elemente, ki individualno poudarjajo obrobe športnih S-sedežev, stranice sredinske konzole in okrogle obrobe prezrače¬valnih šob. Ljubiteljem posebnega omogoča Audi številne možnosti za individualno zasnovo vozila. Za sedeže so na voljo različne prevleke iz tkanine, alkantare in usnja, poleg tega pa še trije paketi usnjenih dodatkov. Športni S-sedeži so po sredinskem delu, ki je izdelan iz kakovostnega napa usnja, prešiti z značilnim karo vzorcem.

Nekaj prav posebnega je paket design selection v admiralsko modri barvi, ki prepriča z usklajenimi barvami usnja, kontrastnimi šivi, temnim aluminijem, skladno barvo laka in posebnimi predpražniki iz tkanine.

Za izvedbo TTS so Audijevi oblikovalci razvili inovativno tehnično lasersko teksturo za krilo armaturne plošče. Ta tekstura ima satasto, nekoliko reliefno strukturo, ki izvedbi TTS daje edinstven športni značaj.


Udobje: oprema


Prodaja novega TT Roadsterja bo v Nemčiji stekla vzporedno s pariškim avtomobil¬skim salonom v oktobru 2014, TTS Roadster pa bo na trg prišel v začetku leta 2015. Osnovna cena za 2.0 TFSI bo znašala 37.900 evrov. Bogato serijsko opremo, ki med drugim že vključuje žaromete ksenon plus, klimatsko napravo in MMI radio, lahko kupci dodatno dopolnijo s številnimi športnimi, praktičnimi in udobnimi opcijami.


Izjemno sodobni so tudi opcijski asistenčni sistemi. Audi side assist, ki je pri izvedbah 2.0 TFSI in TTS že serijski, z radarskim nadzorom nad območjem za vozilom omogoča varnejše menjavanje voznih pasov, Audi active lane assist pa z blagimi posegi v krmil¬jenje skrbi za to, da vozilo ne skrene iz smeri. Parkirni sistem s krmilno avtomatiko in prikazom okolice samodejno usmerja vozilo na oz. s parkirnega mesta. Med opcijske sisteme spada tudi prepoznavanje prometnih znakov, medtem ko je funkcija priporo¬čila za postanek vključena že v serijsko opremo.


Multimedijska ponudba je zasnovana kot modularni sistem; na vrhu kraljuje MMI navigacija plus s funkcijo MMI touch. Zanjo je že uporabljen modularni infotainment sistem druge generacije z grafičnim procesorjem Tegra 30 Audijevega partnerja Nvidia. Seveda je v Audi TT integriran tudi hitri prenos podatkov LTE (Long Term Evolution). Dopolnilni modul Audi connect poleg tega omogoča uporabo že poznanih, po meri prilagojenih spletnih storitev – od Google Earth in Google Street View pa vse do družabnih omrežij Twitter in Facebook. Nova je med drugim ponudba spletnega pretakanja medijskih vsebin. Aplikacija MMI connect namreč omogoča dostop do storitev, kot sta npr. v Nemčiji Aupeo! in Napster.

Predal Audi phone box omogoča enostavno povezavo mobilnega telefona z avtomobilom, mikrofon na varnostnem pasu pa zagotavlja izvrstno kakovost telefonskih pogovorov tudi pri vožnji z odprto streho. Opcijski avdiosistem Bang & Olufsen Sound System se ponaša z močjo 680 W in dvanajstimi zvočniki. Posebej zasnovane obrobe so pri globokotonskih zvočnikih polepšane z eloksiranim alumi-nijem, na njih pa je logotip danskega proizvajalca. Bel pas svetlečih diod tudi v temi zagotavlja, da avdiosistem dobesedno blesti.

– Konec –

Podatki o porabi za omenjene modele:
Audi TT Roadster 2.0 TDI ultra (135 kW):
poraba goriva v l/100 km, komb.: 4,5–4,3**;
emisija CO2 v g/km, komb.: 118–114**

Audi TT Roadster 2.0 TFSI (169 kW):
poraba goriva v l/100 km, komb.: 6,1–6,0**;
emisija CO2 v g/km, komb.: 142–140**


Audi TT Roadster 2.0 TFSI S tronic (169 kW):
poraba goriva v l/100 km, komb.: 6,8–6,7**;
emisija CO2 v g/km, komb.: 156–154**

Audi TTS Roadster 2.0 TFSI quattro (228 kW):
poraba goriva v l/100 km, komb.: 7,5–7,3**;
emisija CO2 v g/km, komb.: 174–169**

Audi TTS Roadster 2.0 TFSI quattro S tronic (228 kW): poraba goriva v l/100 km, komb.: 7,1–6,9**;
emisija CO2 v g/km, komb.: 166–159**

Audi R8:
poraba goriva v l/100 km, komb.: 14,9–12,4**;
emisija CO2 v g/km, komb.: 349– 289**

** Poraba goriva in emisije CO2 posameznega vozila variirajo glede na izbrana kolesa oz. pnevmatike, poleg tega nanje ne vpliva samo učinkovitost izrabe goriva, pač pa tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki.

sorodni članki