| 

Aktualno

Za bančne in finančne blagovne znamke je spletna prisotnost bistvenega pomena

Za bančne in finančne blagovne znamke je spletna prisotnost bistvenega pomena

Približno polovica evropskih spletnih kupcev je prepričana, da je internet pomemben kanal, ki jim pomaga pri odločitvi, kateri finančni produkt ali storitev kupiti, ugotavlja evropski Urad za interaktivno oglaševanje (IAB Europe) v svoji novi raziskavi.

IAB Europe je v svojo raziskavo Mediascope vključil 51.700 ljudi iz 28 držav Evropske unije, med katerimi je bilo tudi skoraj 14.000 uporabnikov bančnih in finančnih storitev. Po ugotovitvah raziskave dve tretjini spletnih uporabnikov obišče bančne ali finančne spletne strani vsaj enkrat mesečno, več kot polovica pa jih meni, da jim internet pomaga, da bolje upravljajo svoje osebne finance.

Internet pomembno vpliva tudi na izbiro finančne in bančne blagovne znamke – 47 odstotkov evropskih spletnih uporabnikov pravi, da je internet pri tem odločilnega pomena. Najbolj se s tem strinjajo uporabniki, stari med 35 in 44 let. Več kot polovica (53 odstotkov) bančnih in finančnih potrošnikov trdi, da jim je internet pomagal pri izbiri boljših produktov in storitev, ta delež pa je največji, kar 64-odstoten, pri 45- do 64-letnikih. 27 odstotkov vprašanih Evropejcev je tudi zatrdilo, da bodo bolj verjetno spremljali svoje priljubljene blagovne znamke na spletu; med 16- do 29-letniki je takšnih uporabnikov celo 40 odstotkov.

Za doseganje potrošnikov je spletna prisotnost torej bistvenega pomena, ugotavlja IAB Europe. Približno polovica (49 odstotkov) sodelujočih v raziskavi pravi, da bi bolj verjetno preučili blagovne znamke, katerih oglase so opazili na spletu, le nekoliko manjši odstotek (44 odstotkov) pa jih je priznalo, da nanje vpliva način komuniciranja blagovnih znamk na spletu. Poleg tega bi jih tretjina verjetneje kupila izdelke blagovnih znamk, ki jih spremljajo na družbenih omrežjih.

22 odstotkov bančnih in finančnih potrošnikov je kupilo finančne produkte ali storitve preko spleta, medtem ko jih je 13 odstotkov to storilo v fizičnih poslovalnica potem, ko so se o finančnih storitvah pozanimali na spletu.

Zanimiva je tudi ugotovitev, da so bančni in finančni potrošniki na splošno bolj kot povrečni Evropejec nagnjeni k nakupovanju izdelkov na spletu (v šestmesečnem obdobju so preko spleta kupili petnajst izdelkov, povprečni Evropejci pa trinajst), zanje pa so tudi odšteli več denarja (627 evrov, povprečni Evropejec pa 545 evrov).


Vir: Warc, mm magazin

sorodni članki