| 

Aktualno

Optimizacija spletne strani za leto 2014

Optimizacija spletne strani za leto 2014

Veliko smo že pisali o tem, kako pomembna je optimizacija spletne strani in kako to narediti. Vendar le tako bo vaša spletna stran na brskalniku najbolj vidna. Tokrat vam predstavljamo ključne poudarke za leto 2014.

Google nenehno spreminja algoritme in s tem se tudi spreminja vrstni red spletni strani. Vsako podjetje s spletno stranjo se dnevno bori za čim višjo uvrstitev na Googlovem brskalniku.

Uspešna optimizacija spletne strani za leto 2014 mora vključevati okrepitev znamke, mobilno optimizacijo, vsebinski marketing ter povezovanje s socialnimi omrežji.

V nadaljevanju si lahko preberete nekaj trendov, ki bodo pomembni v letu 2014.

Učinkovita optimizacija ima tri stebre. To so povezave, vsebina in družbena omrežja. Družbena omrežja poskrbijo za večji doseg, povezave z visoko uvrščenih spletnih strani pokažejo, da je tudi vaša spletna stran vredna zaupanja, vsebina pa mora biti osredotočena na vaše ključne stranke. Zelo pomembne za leto 2014 so povezave med vsemi temi stebri. Vsekakor pa je potrebno najti pravo ravnotežje.

Vsebinski marketing je bil v ospredju lansko leto, vendar ostaja ključnega pomena tudi v letu 2014. Podjetja morajo povedati svojo zgodbo, podati svoj unikatni prispevek svetovnemu spletu, ki odraža njihove potrebe strank.

Mobilna optimizacija je nujna za vsa podjetja. Ne samo oblika le-te, ampak tudi vsebina na mobilnih aplikacijah.

Okrepitev znamke podjetja je veliko bolj pomembno kot pa iskanje dobrih povezav. Google daje vedno več pozornosti na unikatnost in kvaliteto vsebine.

Družbena omrežja, še posebej Google+, mora biti primarnega pomena za optimizacijo spletne strani. Google namreč uvršča spletne strani višje tudi zaradi omembe podjetja v družabnih omrežjih.

Dobre nasvete lahko dobite tudi na našem seminarju Marketinški načrt in uspešno trženje na spletu.

Pripravila M. Guček, www.data.si

sorodni članki