| 

Postal sem podjetnik

Kakšna je prisotnost slovenskih mikropodjetij na spletu?

Kakšna je prisotnost slovenskih mikropodjetij na spletu?

04.12.2013 ob 14:24

Spletno stran ima skoraj šest desetin mikropodjetij, družabna omrežja pa uporablja skoraj četrtina mikropodjetij.

Po podatkih Statističnega urada RS računalnike uporablja 95 % mikropodjetij (podjetja s 5 do 9 zaposlenimi), dostop do interneta jih ima 94%. Pri svojem delu uporablja računalnike 60 % v teh podjetjih zaposlenih oseb, računalnike, povezane z internetom, pa 56 % zaposlenih.

Prednosti družabnih omrežij izkorišča 24% mikropodjetij – večina (23%) jih ima na katerem izmed njih ustvarjen profil (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ itd.), 6% mikropodjetij pa ima uporabniški profil na spletnih straneh, ki omogočajo objave in delitev multimedijskih vsebin (npr. YouTube, Flickr, Picasa, SlideShare itd.). Svoj blog ali mikroblog ima 4 % mikropodjetij. Orodja za izmenjavo, ki temeljijo na Wiki in omogočajo ustvarjanje, urejanje in povezovanje internetnih strani in graditev skupnosti, pa uporablja 1 % mikropodjetij.

Svojo spletno stran ima 57% mikropodjetij, 7% jih ima spletno stran, ki omogoča oddajo naročila ali rezervacije, 3% pa ima spletno stran, ki omogoča sledenje oddanemu naročilu prek spleta.
 
Vir: Statistični urad RS

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Četrtek
od 9 do 22 °C

Petek
od 9 do 18 °C

Sobota
od 8 do 18 °C

Nedelja
od 9 do 20 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat