| 

Postal sem podjetnik

Profil sodobne podjetnice

Profil sodobne podjetnice

Raziskava, opravljena po naročilu podjetja RSM McGadrey, (enega vodilnih na področju računovodskega, davčnega in poslovnega svetovanja, ki je osredotočeno na pomoč pri razvoju srednjih podjetij) in NAWBO ( National Association of Women Business Owners), je postregla z novim profilom dandanašnje povprečne ženske podjetnice. Raziskava je zajela 650 žensk podjetnic, ena od ugotovitev pa je tudi ta, da so podjetnice bolj izobražene.

Še nekatere druge ključne ugotovitve:

- Ženske podjetnice bolj tvegajo: 60 odstotkov vprašanih bi vložilo kar 95% svojih osebnih prihrankov za ustanovitev ali širitev svojega podjetja, ali pa celo zastavilo svoj dom za pridobitev posojila.

- Uspešne so že dalj časa: Več kot 60 odstotkov podjetnic deluje v podjetništvu že šest ali več let.

- Začele so mlade: 40 odstotkov podjetij z več kot 6 mio $ prihodkov je bilo ustanovljenih s strani podjetnih žensk, starosti 20 do 29 let.

- Lahko financirajo svoj posel: Manj kot 6% je tistih podjetnic, ki jim na banki nikoli niso odobrili posojila.

- Poleg uspešnega posla imajo tudi družino: 68 odstotkov je poročenih (povprečje vseh delovnih žensk je 53%), le en odstotek manj jih ima tudi otroke.

- Glavni razlogi za ustanovitev lastnega podjetja so: biti sam svoj šef, več fleksibilnosti in jasen cilj, da ideja uspe. 

Raziskava je zajela podjetnice na območju Združenih držav.

Tina P.
Vir: raziskava Rsm Mcgladrey

sorodni članki