| 

Uporabne informacije

Povečajte si ugled na spletu – vse niti so v vaših rokah!

Povečajte si ugled na spletu – vse niti so v vaših rokah!

Pripravili smo nekaj praktičnih nasvetov, kaj lahko storite sami za ugled vašega podjetja na spletu. Premišljena dejanja vam lahko pripeljejo nove stranke.

1. Izbrskajte vse vire, ki govorijo o vašem podjetju na spletu in preverite kaj sporočajo!

V najbolj priljubljene spletne brskalnike (Google, Bing, Yahoo, Najdi.si) vpišete ime vašega podjetja, blagovno znamko, posamezne izdelke in storitve, ki jih ponujate. Preverite tudi slikovni iskalnik. Zadetke ustrezno zberite, skrbno preberite in analizirajte, ali objava škoduje ali povečuje ugled vašega podjetja na spletu.

Če se na prvih nekaj straneh iskalnika prikažejo zadetki z vašo spletno stranjo in objave medijev o vašem podjetju, ki ga predstavijo v pozitivni luči, je to idealno. Če pa prevladujejo negativne kritike na forumih, družbenih omrežjih je čas, da ukrepate.

2. Hitreje do zbranih informacij – poslužite se priročne aplikacije Google Alert

Delo namesto vas lahko opravi tudi praktična, a brezplačna aplikacija Google Alert, v katero vnesete ustrezne ključne besede in vse objave s spleta boste dobili v svoj elektronski nabiralnik. Tako boste vedno o vsem takoj obveščeni.

Ta pristop pa lahko uporabite tudi za spremljanje objav o vaših konkurentih. Priročno, kajne?

3. Analiza objav – dragocen vir informacij za dvig vašega ugleda na spletu!

Mnenja, kritike in pohvale o vaših izdelkih in vašemu odnosu do kupca, ki jih boste našli na spletu, so pomembne. Zakaj? Ker so dragocen vir informacij, ki vam bodo pomagale dvigniti vaš ugled na spletu.

Če so mnenja pozitivna, jih sprejmite kot pohvalo za vaš trud in spodbudo za naprej. Če pa so negativna, pa se odločite, da bodo priložnost za rast, odskočna deska, na kateri boste gradili.

Torej razmislite: katere spremembe bi lahko uvedli, kaj bi stranke želele, da jim ponudite, na kakšen način sem jim lahko približate. Ugotovite, ali konkurenca to počne bolj učinkovito in na kakšen način. Le preudarne in modre odločitve bodo pripeljale k vam več strank!

4. Profesionalna spletna stran – prvi in bistveni korak k krepitvi ugleda podjetja na spletu.

Spletna stran je temelj, s katero gradite ugled podjetja na spletu. Z njo obveščate potencialne kupce o svojih izdelkih in jih prepričate, da vam bodo zaupale. Zavedajte se, da prav z brskanjem po internetu vedno več strank išče ponudnike storitev ali izdelkov. Najprej zberejo vse ključne informacije in na podlagi teh naredijo korak dalje – povprašujejo osebno v trgovini, po telefonu ali po spletu.

Če spletno stran že imate, jo preglejte s kritičnim očesom. Vprašajte se, ali vsebuje res vse za kupca ključne informacije, ali odraža profesionalni odnos, morda vsebuje slovnične napake in je na pogled neprivlačna.

Preverite, ali je vaša domena še vedno v skladu s tem, kar ponujate. Potencialna stranka vas bo namreč hitreje odkrila, če bo domena vsebovala ključne besede. In poskrbite, da bo vaša domena na spletu postala prepoznavna.

5. Komentarji in mnenja na vaših profilih socialnih omrežij so zelo dober vir informacij

Če imate za svoje podjetje že izdelane profile socialnih omrežij, kot so Facebook, Twitter ali katerega drugega, bi bilo škoda, da ne bi izrabili vseh prednosti, ki jih nudijo.

Ena bistvenih pravil uspešne komunikacije s potencialnimi strankami je, da vsakodnevno pregledujete komentarje in se primerno odzivate nanje. Tako boste lahko sproti odgovarjali na vsa vprašanja, komentarje in želje vaših strank. Prav tako pa boste lahko hitreje in bolj ustrezno ukrepali, če bi kdorkoli kaj neupravičenega zapisal o vas ali vašem podjetju.

6. Ne pozabite! Vaš ugled na spletu je odvisen predvsem od vas in vaših vsebin.

Posebej je to dobro imeti pred očmi takrat, ko se pojavijo negativna mnenja, ki jih ni mogoče kar tako pobrisati. Vedite, rešitev je predvsem v vašem odnosu in načinu, na katerega se boste odzvali na zapisano. Podobno kot pri popravljanju napak v odnosih, tudi tu velja načelo, več pozitivnih sprememb kot boste uvedli in več vsebine s pozitivnim sporočilom o vašem podjetju boste pripravili, bolj bo negativna kritika izgubila naboj.

vir:lider.si

sorodni članki