| 

Uporabne informacije

Kako izbrati pravega izvajalca za spletno stran?

Kako izbrati pravega izvajalca za spletno stran?

Pri izdelavi in prenovi spletnih strani odločitev za pravega izvajalca nikakor ni lahka naloga. Pred seboj imamo množico vprašanj brez odgovora. Skrbi nas ali bo znal prisluhniti našim željam, bo upošteval naše smernice, nam bo njegovo delo sploh všeč?

Za začetek preglejte reference potencialnih izvajalcev. Iz referenc lahko razberete širino njegovega dela. Izdelane spletne strani so lahko bolj »tipske narave«, kar pomeni da so narejene na podlagi predlog (template) – te so navadno cenejše. Na drugi strani pa izvajalec lahko ponuja širši nabor, tako enostavnejših, kot tudi kompleksnih unikatnih spletnih strani. Te vrste spletnih strani izvajalec lahko zasnuje po vaših željah in, kar je še pomemnejše, za točno določeno ciljno skupino, produkt ali storitev.
Če želite izvajalca vzeti »pod drobnogled«, zastavite nekaj preprostih vprašanj. Na ta način boste hitro ugotovili kako kredibilen je potencialni izvajalec, odgovori pa bodo bistveno pomagali k odločitvi:

1. Ima moj izvajalec svoje oblikovalce? So le-ti specializirani za splet? Za začetek se morate zavedati, da vsi oblikovalci niso izučeni za vse. Nekateri so usmerjeni v splet, drugi bolj v tiskane materiale. Nove tehnologije prinašajo ogromne količine podatkov, ki jih mora dober oblikovalec preučiti, če želi biti na tekočem, da svojim naročnikom lahko zagotavlja najboljšo možno storitev. Vsako izmed področij je tako edinstveno in nihče ne more biti specialist na obeh.

2. Želim, da je moja stran čim višje na Googlu, lahko moj izvajalec vpliva na to? Seveda lahko vpliva. Vaša naloga ni, da pripravite disertacijo na temo uvrščanja spletne strani (strokovno temu rečemo optimizacija spletnega mesta), je pa vaša naloga ta, da izberete čim boljšega izvajalca, ki vam bo pomagal do dobrih rezultatov. Izvajalec je tisti, ki vas mora podučiti o tem, kako pripraviti primerne vsebine za spletno stran. Povprašajte ga, na kakšen način vam bo pomagal pri »optimizaciji«.

3. Kako bo oblikovalec »prodal« mojo storitev oz. moj produkt?
Oblikovalec mora imeti »marketinško žilico«, sicer bo vaša spletna stran sama sebi namen. Ponovno se vrnite na reference vašega izvajalca in preverite:
• Kako vas spletne strani nagovorijo?
• Vas usmerijo k vzpostavitvi kontakta oz. k nakupu izdelkov?
• So gumbi za povpraševanje in nakup dovolj vidni?
Za več informacij si prenesite pripročnik Kako izbrati pravega oblikovalca spletnega mesta, kjer lahko preberete dodatne napotke kako izbrati izvajalca za vašo spletno stran. Priročnik si lahko prenesete na povezavi: http://www.novisplet.com/vodnik-za-pomoc-pri-izbiri-oblikovalca.html.

sorodni članki