| 

Aktualno

Heineken: prave legende se ne rodijo, ampak so »odvržene«

Heineken: prave legende se ne rodijo, ampak so »odvržene«

Nizozemski proizvajalec piva Heineken je v sklopu svojega »najdrznejšega eksperimenta doslej«, spletne kampanje »Dropped« (»Odvrženi«), predstavil zadnji kratki film, v katerem spremljamo še zadnjega avanturističnega popotnika, ki se prav tako sooči s pustolovskimi izzivi.

Pri Heinekenu verjamejo, da se v vsakem moškem skriva popotnik, ki le čaka, da pride na dan. Da bi preizkusili to teorijo, so ustvarili kampanjo »Dropped« (»Odvrženi«), serijo spletnih filmov, ki prikazuje pustolovščine štirih moških, ki jih pošljejo (oziroma odvržejo iz letala) v neznano. V prejšnjih treh filmih so gledalci lahko spoznali Španca Rikarja Gila, ki se je spoznaval z Aljasko, grškega inštruktorja joge Stavrosa Kottasa, odvrženega v kamboški džungli, in Američana Williama Englehardta, ki se je moral znajti v Marakešu.

Iz oglaševalske agencije Wieden+Kennedy Amsterdam, kjer so za Heineken ustvarili tudi kampanjo »Dropped«, so sporočili, da je zdaj na ogled najnovejši film iz serije, ki prav tako dokazuje, da se »prave legende ne rodijo, ampak so odvržene«. V njem nastopa Južnoafričan Clint Jacobs, ki ga iz letala vržejo na poljski meji. Njegov cilj je priti do Berlina in postaviti cirkus, zaradi česar ima s seboj le tandemsko kolo, oblečen pa je v klovna. Po umirjenem začetku poti Clint uporabi svoj šarm in humor, s katerim najde sopotnike in nastopajoče v njegovem cirkusu. Njegove poti pa se ne meri po kilometrih, ki jih je prepotoval, temveč po prijateljih, ki jih je spoznal na njej.

vir: marketingmagazin

sorodni članki