| 

Posel in moda

Blagovne znamke nas osrečujejo

Blagovne znamke nas osrečujejo

Več kot dve tretjini britanskih potrošnikov pravi, da jih vsaj ena blagovna znamka osrečuje. Po raziskavi britanskega časopisa Guardian so na vrhu seznama takšnih znamk John Lewis, Marks & Spencer in Amazon.
Tudi blagovne znamke lahko osrečujejo

Po raziskavi časopisa Guardian, v kateri je sodelovalo 2.141 britanskih potrošnikov, je 67 odstotkov sodelujočih imenovalo blagovno znamko, ki pri njih zbuja občutek sreče. Med takšnimi znamkami vodijo trgovci, in sicer britanska veriga veleblagovnic John Lewis, trgovska veriga Marks & Spencer in spletni trgovec Amazon. Sledijo veriga supermarketov Tesco, finančna skupina Co-operative in ameriški proizvajalec elektronike Apple.

Na vprašanje, kakšne lastnosti mora imeti blagovna znamka, je 79 odstotkov anketirancev odgovorilo, da mora podjetje poznati in spoštovati svoje kupce, 71 odstotkov pa jih je navedlo, da se mora vesti odgovorno do skupnosti. 64 odstotkov jih je izpostavilo pomen komuniciranja jasno postavljenih vrednot, 62 odstotkov jih pri znamki ceni transparentnost, 61 odstotkov pa odgovornost do okolja.

»Guardianova raziskava kaže, da imajo ljudje radi podjetja in blagovne znamke. Imajo visoka pričakovanja do vedenja podjetij, pri čemer nagrajujejo blagovne znamke, ki izpolnjujejo ta pričakovanja,« je povedala Ozoda Muminova, ki je pri Guardianu odgovorna za spletne raziskave. Raziskava je pokazala še, da je kar tri četrtine kupcev zaskrbljenih zaradi neprimernih aktivnosti podjetij, kot so izogibaje davkom, slabo ravnanje z zaposlenimi in škodovanje planetu.

»Dobra novica pa je, da blagovne znamke dejansko prinašajo ljudem občutek sreče. S tem ko jih spodbujajo, da so bolj aktivni na vseh ravneh svojega življenja, lahko ugodno vplivajo na njihovo počutje,« pravi Muminova.

Vir: Warc, marketingmagazin

sorodni članki