| 

Uporabne informacije

Facebook TV

Facebook TV

Pri spletnem družbenem omrežju Facebook so si zastavili ambiciozen cilj: prekiniti po njihovem mnenju predolgo trajajočo prevlado televizije v oglaševalskih proračunih. Po za zdaj še neuradnih informacijah bodo še letos začeli na spletni strani prodajati 15-sekundne oglase, podobne televizijskim, pri čemer naj bi oglaševalce vsak stal do 2,5 milijona dolarjev na dan.
Facebook namerava tekmovati s televizijo pri pritegovanju oglaševalskega denarja

Facebook, največje spletno družbeno omrežje na svetu, ki ima že 1,15 milijarde uporabnikov, naj bi oglaševalcem začel ponujati možnost objave 15-sekundnih spotov do konca letošnjega leta. Informacije pri Facebooku za zdaj še niso uradno potrdili, njihova poteza pa naj bi sledila spletnim konkurentom, kot je Google, ki so se prav tako odločili, da bodo poskušali pritegniti oglaševalski denar, tradicionalno namenjen televizijskim mrežam.

Facebook bi z oglasi poskušal unovčiti navade milijonov njegovih uporabnikov, ki novice na družbenem omrežju preverjajo večkrat dnevno, tudi med za televizijo najbolj gledanem terminom. V zadnjem četrtletju tega leta je 61 odstotkov uporabnikov Facebooka stran obiskovalo vsak dan. »V ZDA 88 do 100 milijonov ljudi vsak večer aktivno uporablja Facebook med najbolj gledanim tv-terminom,« je ob razglasitvi Facebookovih poslovnih rezultatov v drugem četrtletju 2013 povedala Sheryl Sandberg, glavna operativna direktorica Facebooka.

15-sekundne oglase bi na začetku prodajali na dnevni osnovi, uporabnike pa bi ciljali glede na njihovo starost in spol. Na ta način bi prelomili z dosedanjo prakso, ko oglaševalci na Facebooku uporabnike ciljajo glede na njihovo lokacijo in področja zanimanja – podatke, ki jih televizijske mreže običajno ne nudijo. Z zanašanjem na manj kategorij podatkov o svojih uporabnikih bi Facebook posnemal način, na katerega se zakupujejo televizijski oglasi, s čimer bi bil proces udobnejši za naročnike, navajene na televizijo. Uporabniki Facebooka oglasa ne bi videli več kot trikrat na določen dan. Cena oglasa bi znašala med milijon do poltretji milijon dolarjev na dan, odvisno od števila uporabnikov, ki bi jih oglaševalec nameraval doseči.


Vir: Bloomberg, marketingmagazin

sorodni članki