| 

Poslovne priložnosti

Družbeni mediji: DA ali NE

Družbeni mediji: DA ali NE

05.12.2012 ob 18:32

Kljub temu, da so nekateri podjetniki še vedno skeptični glede učinka socialnih medijev, zadnje raziskave kažejo, da se kar 50% spletne prodaje odvija s podporo socialnih medijev.

Po podatkih Facebook v povprečju prinaša 26% obiska na spletne strani podjetij, ta odstotek pa naj bi se po napovednih še povečal. Okoli 20% kupcev se za nakup izdelka odloči raje, če zanj izve preko Facebook strani podjetja ali blagovne znamke. Vaši oboževalci so pravzaprav vaše najpomembnejše stranke, saj se bodo za vaš izdelek ali storitev se bodo odločili prej, kot ostali. Oboževalci po raziskavi zagotavljajo:

79% večjo verjetnostjo nakupa (za razliko od ne-oboževalcev),
47% večjo verjetnostjo priporočila izdelka, podjetja ali blagovne znamke;

Svojim najpomembnejšim strankam torej ponudite največ, kar lahko. Na vaši Facebook strani jih bodo najbolj pritegnile kakovostne slikovne vsebine. Pri objavi bodite pozorni, da uporabite visokokakovostne vsebine, saj slednje k interakciji spodbudijo kar dvakrat več uporabnikov kot slikovne vsebine povprečne kakovosti.

Tako se zagotovo velja potruditi in delček energije vložiti tudi v razvoj družbenih medijev, pridobivati zveste sledilce in jih spodbuditi k interakciji z vami.

novisplet.com

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Ponedeljek
od 12 do 25 °C

Torek
od 14 do 22 °C

Sreda
od 14 do 22 °C

Četrtek
od 14 do 22 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat