| 

Uporabne informacije

Najpogostejša vprašanja pri Google oglaševanju – 1.del

Najpogostejša vprašanja pri Google oglaševanju – 1.del

Google na oglaševanje je precej kompleksno opravilo, predvsem v primeru ko uporabnik ne pozna vseh zmožnosti in zahtev Google Adwords vmesnika in ostalih podpornih aplikacij. V prihodnjih objavah bomo odgovorili na nekaj tipičnih vprašanj, ki se pojavljajo tekom oglaševalske kampanje na Googlu.

1. Zakaj se oglasi ne prikazujejo?Google Adwords vprašanja

Razlogov za to je lahko več. Najpogostejši razlog je, da se je dnevni budžet namenjen tistemu dnevu skoraj že porabil in Google ne prikazuje vaših oglasov tako pogosto, da bi zagotovil, da se dnevni budžet ne prekorači. Oglasi se lahko ne prikazujejo na določeno ključno besedo tudi iz drugih razlogov. Če je ključna beseda, pavzirana ali je ključna beseda premalo iskana ali ima prenizko oceno kakovosti taka beseda ne bo prožila oglasov. Če pa je ponudba na klik prenizka, da bi Google vaš oglas umestil na prvo stran ga iz tega razloga tam ne boste našli. Prav tako so oglasi lahko zavrnjeni ali pa pavzirani itd.

2. Zakaj se podatki o klikih med Google Adwords in Analytics razlikujejo?

Podatki med tema dvema storitvama se lahko razlikujejo, ker Adwords kaže klike na oglas, Analytics pa obisk strani. Ker se pri nekaterih spletnih straneh Analytics koda nahaja v nogi spletne strani je klik na oglas zabeležen kot obisk v Analytics, ko se naloži omenjena koda iz noge spletne strani. Ker to nalaganje traja nekaj časa, obiskovalec v tem času nalaganja lahko zapusti stran, ker se mu lahko zdi nerelevantna glede na iskalno poizvedbo. Tako se Analytics koda nima časa naložiti v celoti in tak obisk ni zabeležen. Kodo ponavadi namestimo v nogo spletne strani, da se stran hitreje naloži.

3. Zakaj v moji kampanji ni nobene konverzije?

Za vzpostavitev merjenja konverzij, potrebujete kontaktni obrazec z zahvalno stranjo na svojem URL naslovu, ki je tehnično ločena od strani s kontaktnim obrazcem. Potem se na tako stran med <body> in </body> oznako namesti koda za konverzijo. Pri spletni trgovini se ta koda namesti na zahvalno stran, ki se prikaže ko kupec zaključi nakup v spletni trgovini.

Število konverzij je odvisno od kvalitete kampanje, števila obiskovalcev in predvsem kvalitete spletne strani in njene zmožnosti konvertirati obiskovalca v kupca. Da bi dosegli kar se da veliko število konverzij, mora biti kampanja razdeljena na specifične oglasne skupine s pripadajočimi ključnimi besedami in oglasi, ključne besede morajo biti dovolj iskane in oglasi dovolj klikani, da na spletno stran dovajajo kvalificiran obisk.

Ko obiskovalci enkrat vstopijo na relevantno vstopno stran želimo, da se konvertirajo. To pomeni, da naredijo tisto, kar želimo, da naredijo npr, oddajo povpraševanje, se prijavijo na enovice, si prenesejo e-priročnik, opravijo nakup itd. Da bi do konverzije prišlo je potrebno imeti ustrezno prilagojeno spletno stran, torej optimizirano za konverzije. Potrebno je vključiti prodajne tekste, klice k akciji, tiste velike rdeče gumbe, ki velevajo obiskovalcu naj npr. odda povpraševanje, potrebno je skrajšati konverzijski proces na minimum in vso stvar seveda meriti. Na podlagi podatkov kolikšen del obiskovalcev trenutna stran konvertira imamo izhodišče za izboljšave.

Konverzij v kampanji torej najpogosteje ni, ker spletna stran ni optimizirana za konverzije in obiskovalci po tem, ko vstopijo na vašo spletno stran ne vidijo relevantne ponudbe, jih ne pozovete, kaj naj naredijo in kdaj, ali pa nimate kontaktnega obrazca in zahvalne strani ter spletna stran ne omogoča merjenja konverzij.

Google oglaševanje torej ni preprosta stvar in marsikaj lahko povzroča nevšečnosti. V naslednjem članku – Najpogostejša vprašanja pri Google oglaševanju – 2.del – pa si bomo pogledali še ostala tipična vprašanja.

Lep pozdrav do prihodnjič,

Domen Čot, Spletnik

sorodni članki