| 

Aktualno

Najboljši zaposlovalec 2011; znanih je 21 finalistov

Najboljši zaposlovalec 2011; znanih je 21 finalistov

06.02.2012 ob 08:34

V okviru medijsko-raziskovalnega projekta in izbora najboljših zaposlovalcev Zlata nit 2011 je izmed 101 najboljšega zaposlovalca znanih 21 finalistov med majhnimi, srednje velikimi in velikimi podjetji glede na število zaposlenih. V sklepni del izbora so se podjetja uvrstila na podlagi uspešnosti podjetja in rezultatov raziskave, v okviru katere je na anketni vprašalnik odgovarjalo kar 7.709 zaposlenih iz vse Slovenije. Jutri bodo v Dnevniku prvi odzivi podjetij na njihovo uvrstitev med finaliste, ki se bodo 22. marca potegovali za naziv najboljši zaposlovalec Zlate niti 2011.

Finalisti (po abecednem vrstnem redu):
V skupini malih podjetij se je med finaliste uvrstilo naslednjih sedem podjetij: Bonopan, ki je bil finalist že lani, na seznam 101 najboljšega zaposlovalca pa se je uvrstil vseh pet let, Intera, ki je bila tudi lani med finalisti, Kompas Xnet, List, prav tako lanski finalist, Lotrič, laboratorij za meroslovje, gazela Gorenjske 2011, VIVO catering, najboljši zaposlovalec Zlate niti 2009 in 2010 ter XLAB, lanskoletni prejemnik posebnega priznanja za inovativno organizacijsko kulturo.

V skupini srednje velikih podjetij so finalisti: Medis, ki se vsako leto uvrsti med najboljše zaposlovalce in je bil lani tudi visoko, torej med finalisti, Microsoft Slovenija, najboljši zaposlovalec Zlate niti 2007 med malimi podjetji in tudi Zlate niti 2008, tedaj pa že med srednje velikimi podjetji, Plinovodi, ki so bili finalisti Zlate niti 2010, nedavno nazaj pa so uvedli nekaj sprememb in med drugimi spremenili tudi ime, saj so se imenovali Geoplin Plinovodi. Med srednje velikimi podjetji, finalisti Zlate niti 2011, so tudi še RLS merilna tehnika, med finalisti novinec, Roche farmacevtska družba, tudi že finalist, trzinska Telsima, ki je se v izbor Zlata nit pridružila prvič, in Vizija Računovodstvo, nominirano podjetje za gazelo Osrednje Slovenije 2011.

Med velikimi podjetji je zaznati tudi obetaven napredek. Med finaliste sta se prvič uvrstili namreč Adria Mobil in Zavarovalnica Maribor, ki sta tako dokazali, da se odnos med zaposlenimi in organizacijo izboljšuje. Med finalisti v kategoriji veliko podjetje so še: Krka, tovarna zdravil, Lekarna Ljubljana, Mc Donald's Slovenija, ki je bil že lani med finalisti, S&T Slovenija, ki je redno med finalisti Zlate niti ter Si.mobil, najboljši zaposlovalec Zlate niti 2009 in 2010.

Metodologija izbora Zlata nit
Največja vrednost Zlate niti je prav raziskava med zaposlenimi. Izbor poteka v treh kategorijah, med malimi, srednje velikimi in velikimi podjetji. V okviru metodologije poteka anketiranje zaposlenih v podjetju po vprašalniku, razvitem posebej za izbor Zlata nit in izvedba vprašalnika BSC za merjenje uspešnosti podjetja. Zatem pa sledi analiza rezultatov in objava seznama najboljših zaposlovalcev, sodelujočih v Zlati niti, ter 21 finalistov izbora. V nadaljevanju potekajo intervjuji z vodstvi podjetij finalistov izbora in ocenjevanje članov strokovnega sveta ter članov izborne komisije med finalisti. Zaključno dejanje izbora pa je prireditev z razglasitvijo zmagovalcev izbora Zlata nit 2011, ki bo potekala 22. marca 2012. Povprečna ocena kakovosti odnosa med zaposlenimi in organizacijo, ki jo je podalo 7709 zaposlenih iz podjetij, ki so se uvrstila na seznam 101 najboljšega zaposlovalca, znaša 3,72. 24 podjetij sodeluje v izboru najboljšega zaposlovalca od prvega izbora, torej od Zlate niti 2007.
Na seznamu 101 najboljšega zaposlovalca pa je 51 malih 33 srednje velikih in 17 velikih podjetij.

Več informacij o projektu najdete na http://zlatanit.dnevnik.si in v središču za medije.
 

sorodni članki


Komentarji: 0 

Dodajte komentar


Dodajte komentar
Ime:
Vsebina:
Prepiši kodo:
(upoštevajte velike in male črke)
Prosimo vas, da pri pisanju komentarjev niste žaljivi. Vaši prispevki naj ne vsebujejo izrazov, ki niso primerni za objavo.




Sreda
od -4 do 3 °C

Četrtek
od -3 do 1 °C

Petek
od -2 do 2 °C

Sobota
od -4 do 5 °C

Anketa

Se vam zdi vaša spletna stran učinkovita?
Da
Ne
Kako naj pa to vem?
Je nimam

    rezultat