| 

Poslovne priložnosti

Kakšna naj bo poslovna vizitka

Kakšna naj bo poslovna vizitka

Ste na poslovnem srečanju, kjer spoznate mnogo novih ljudi in obrazov. S potencialnim poslovnim partnerjem ste si segli v roke in izmenjali vizitke.
Vizitke, ki jih dobite v roke so vseh oblik, barv, tekstur in velikosti. Dobili ste tudi nekaj miniaturnih CD-jev, vizitke iz pločevine ali mini zloženke. Včasih so takšne variacije zanimive in primerne, spet drugič pa čisto neprimerne.

Ameriška podjetnica pa je dobila idejo, kako oblikovati vizitko, da ne boste že naslednji dan pozabili, od koga ste jo sploh prejeli. Njeno podjetje 15 Second Pitch izdeluje poslovne vizitke, na katerih je poleg imena in kontaktnih informacij tudi vaša fotografija in kratka predstavitev vašega dela. Ni ravno najbolj elegantna, je pa zelo praktična rešitev, ki podjetnikom pomaga, da ne pozabijo s čim se lastnik vizitke ukvarja. Tako je veliko lažje nadaljevati dogovore o sodelovanju, ko natanko veste na koga se obrniti.

Več strokovnjakov se strinja, da so vizitke zelo pomembno marketinško orodje, predvsem pri začetnikih, zato vam ponujamo še nekaj nasvetov pri oblikovanju vizitke:

- Vizitke nikakor ne smejo izgledati, kot da ste jih natisnili na domačem printerju. Vizitke naj vam natisnejo profesionalni tiskrji, na hrbtni strani pa lahko pustite prostor za zapiske.

- Na vizitke dodajte slogan - če ga seveda imate in je unikaten in nezamenljiv, v nasprotnem primeru ga raje izpustite

- Obvezno dodajte e-poštni naslov. Vendar si priskrbite naslov z vašim imenom in imenom podjetja, saj izgleda veliko bolj profesionalno kot npr. barbara1995@yahoo.com.

- Telefonska številko podjetja je prav tako obvezen podatek, vendar če delate doma, naj to ne bo domača številka. V tem primeru raje uporabite številko mobilnega telefona, saj boste v nasprotnem dvigovali telefone tudi ob 10h zvečer.

- Še oblika: postavite na mizo svojih deset najljubših vizitk in jih pazljivo preglejte: kakšni fonti, velikosti in barvne kombinacije so uporabljene. Kmalu boste ugotovili, da čeprav se tipi papirja in logotipi razlikujejo, so najboljše vizitke precej preproste. Tako boste tudi lažje ugotovili, kakšno vizitko si želite zase.

- Enostavno ponavadi deluje. Zapomnite si, da ne prodajate vizitke ampak storitev ali izdelek, zato svojo kreativno energijo raje usmerite tja.

Vir: Are You Your Business Card? Barry Moltz, www.guruknowledge.org

sorodni članki